Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Opositar per lliure o academia fa 6 anys 1 mes #68612

• pep.sa
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, soc un noi de 28 anys de mataro,
He cercat informacio sobre diferents academies i volia fer aqui la consulta.
Val la pena? O millor preparar-ho per lliure?
Si podeu recomenar una academia, o quin temari escollir seria de gran ajuda.
Tambe tinc dubte sobre els merits i com entrar a voluntari.
Moltes gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Opositar per lliure o academia fa 6 anys 1 mes #68613

bones!
Bé jo estudio per lliure, tot i que també hem vaig apuntar en una acadèmia la qual cosa hem va anar bé sobretot per resoldre dubtes, fer exercicis... i sobretot també pels aptitudinals.
Jo l'academia que vaig anar és la de Ràcord Girona, el llibre de la qual també està molt bé. Una altra academia que també m'han dit que està bé és Fes-te Fort els llibres també estan força bé i en aquest cas tant per Generalitat com per Barcelona. Ambdues també preparen les proves físiques.
JO per estudiar tinc llibres de les dues acadèmies. Després la resta es buscar infomració per internet, llibres de biblioteca...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pep.sa

Opositar per lliure o academia fa 6 anys 1 mes #68616

Tant si vas per lliure o acadèmia: Racord Girona o Fes-te Fort.
Pots comprar per les seves webs els seus llibres si vols estudiar per lliure, Racord té llibres de psicotècnics i el temari és de la Gene, Fes-te Fort té temari Gene+Barna.

Lo de si anar per lliure o no trobo que és molt personal i dependrà de la situació de cadascú: en el meu cas i perquè tinc una formació tècnica i vaig fer batxillerat cientifico-tecnològic, em veia capaç d'estudiar per mi mateixa i així he estat fent i trobo que em va bé. Apart la opo comporta bastants gastos econòmics i em va semblar que em sortiria més a compte destinar els diners que em costaria una acadèmia, a un preparador personal per les físiques. Hi haurà gent que li passarà al contrari, que potser es veuen capaços de preparar-se les físiques per sí mateixos i en canvi necessiten més ajuda amb el temari. Jo de tu miraria d'aconseguir el temari i de seguida veuràs si et veus capaç d'abordar-lo per tu mateix o si pel contrari se't farà molt difícil i et valdrà la pena pagar una acadèmia.

Per entrar a bombers voluntaris també has de passar una mena de opo, pots trobar info aquí: interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b.../Bombers_voluntaris/
Encara no s'han tornat a convocar places.

I pel tema dels mèrits, descarrega't les bases de les últimes opos de la Gene a gencat.cat i de Barna a la web de l'Ajuntament de Barcelona, està tot allà ben explicat als annexos cap al final del pdf.
Per qualsevol consulta sobre les opos, s'han de llegir les bases, són com la biblia, allà està tot el que demanen ;) Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Wanderlust, IMM, pep.sa

Opositar per lliure o academia fa 6 anys 1 mes #68618

• pep.sa
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gracies, ha sigut de gran ajuda, comprare els llibres i em posare en contacte amb ells.
Tinc una entrevista per informarme a l’academia triaformacio de granollers, algu te alguna referencia sobre ells?
Perque per exemple masterD vaig anar i ho pintaven tot molt facil i rapid, em va semblar extrany i al buscar
Informacio..
Ja que minteresa bastant tenir algu per resoldre dubtes i amb experiencia.
Moltes gracies.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.135 segons
Gràcies a Fòrum Kunena