Però també penso que encara s'ha d'enfonsar bastant més tot aquest sistema de castell de cartes... i seguirem amb els mateixos dirigents amb noms diferents seguint fent més ric al més ric i mes pobre al mes pobre...
I així anys i anys. Personalment no tinc molta fe en aquest sistema. I per els nostres fills bombers, no importara si qui els paga es diu España,Europa,Catalunya,Barcelona,Mac o Google... El que importara serà que els paguin.
I veient com està tot plegat, el meu vaticini a més llarg termini es que tots els cosos de bombers seran voluntaris.
PD. Mira que parlo poc últimament al foro i quan ho faig, nomes escupo que negativisme!.
Ànims a tots, que els pròxims 20 anys encara els veig be eh!!
A l'estat li ve de conya que hi hagi molta gent que amb la "vocació" es fassin bombers voluntaris. S'ahorren calers a punta pala.
Ja hi han molts països on el 85% de la plantilla son bombers voluntaris, xollasso pel pais, putada pels que no tenim papis que ens mantingon y tenim que pencar, pagar hipoteca, i tots els gastos de la casa, i no ens podem permetre viure del cuento i passar l'estona fen de bomber voluntari.
Amb l'FP que treuran i els pocs calers que hi han, jo també penso que en uns anyets o tindrem ja tot privatitzat i tot tirarà de 4 professionals que cobraran una caca i a complir amb horaris rotatius i un peloton de voluntaris que complementaran la feina.