Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39026

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant

Joice va escriure: La mare que em va parir, tens raó, em faig gran nano. :lol: Llàssstima la tenia bé!
Per cert, l'examen de Safety era molt més xungo que el d'ahir.

Aquí el teniu en versió pdf, per la col·lecció.
www.megaupload.com/?d=ZX7UTD2O

MERCI!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39028

Torrens va escriure:

Joice va escriure: La mare que em va parir, tens raó, em faig gran nano. :lol: Llàssstima la tenia bé!
Per cert, l'examen de Safety era molt més xungo que el d'ahir.

Aquí el teniu en versió pdf, per la col·lecció.
www.megaupload.com/?d=ZX7UTD2O

MERCI!!!!

De res home, li hauries de donar a l'smeagol i el jonni... jo només l'he passat de diversos jpg a uns sol pdf.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39029

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
Doncs gracies a ells! :P

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39032

os acordais de la pregunta de la difusion de los alveolos o algo asi?

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39034

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
la pregunta de la pressio dels fums amb l'efecte xemeneia pot ser la del pla neutre?

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39035

para srt, pregunta de alveolos,
-Quina d'aquestes afirmacions no es certa
a)el mitja de transport dels gasos es la sang
b)els alveols pulmonars fan el intercambi (o2)
c)mentres dorms (descansas) el cos continua fent intercambi de gasos
d)els capilars cambien amb el alveols pulmonars,

VEnia a ser una cosa aixi, mal redactat per part meva esclar

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39039

situs va escriure: para srt, pregunta de alveolos,
-Quina d'aquestes afirmacions no es certa
a)el mitja de transport dels gasos es la sang
b)els alveols pulmonars fan el intercambi (o2)
c)mentres dorms (descansas) el cos continua fent intercambi de gasos
d)els capilars cambien amb el alveols pulmonars,

VEnia a ser una cosa aixi, mal redactat per part meva esclar

gracias!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39045

Lluís va escriure: El ID (Interruptor Diferencial), es un aparell de protecció contra contactes indirectes i fuites de corrent, però això no vol dir, ojo!!!! de que tinguis un contacte directe, és a dir, de que toquis un cable Fase i toquis la paret o vagis descalç, i per no quedar-te electrocutat salti el ID, com és normal ja que protegeix a les persones.

Per tan, la resposta de el ID és: CONTACTE INDIRECTE (A més, diria que no hi havia cap resposta que hi poses Contacte Directe i Indirecte a la mateixa resposta)

Repunt: Un contacte indirecte, és com diu la paraula, és a dir: a través d'un objecte el qual hi haurà un camp magnètic degut a una fuita de corrent, al moment que toquessis la part metàl·lica d'aquest objecte i anessis descalç o toquessis la paret, el corrent passaria pel teu cos i derivaria a terra. Seria en aquest moment quan el diferencial actuaria.

Espero que t'hagi servit d'ajut!!!

Salut!

Valga'm Déu!!! No m'ho puc creure!!! Algú que diu el mateix que jo!!! Ja em començava a pensar que anava equivocat!!! Visca els contactes indirectes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39047

Joice va escriure:

Albert82 va escriure: Estic segur que no són asfixiants, més que res perquè són tòxics.

Albert, entenc que t'agradaria que la resposta fos la que has posat tu :lol: , però home... no pots negar que el CO és un gas asfixiant (i tòxic i incolor i inodor, etc.) Googleja una mica i ho comprobaràs. www.anb.cl/bibliote/Monoxido.pdf

Jo aquesta pregunta la veig impugnada. Si els dos són inflamables i asfixiants, clarament és una pregunta mal formulada.

Joice, des d'aquest punt de vista, tots els gasos són asfixiants.

Cal diferenciar toxicitat del fet que siguin asfixiants. Aquesta pregunta no sé on, però l'he feta idèntica, i la resposta era inflamabilitat, pel fet aquest, que asfixiants ho són tots els gasos per desplaçament d'oxigen.

Estic buscant on cony l'he fet però no la trobo la pregunta, si no us ho diria...

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39049

jbm.PREGUNTABA PER UNA CARACTERISTICA DEL'S DOS.i l'acid no es axfixiant.l?acid es toxic.
la resposta bona es clarament inflamables,adems esta ''repe'', va sortir en un altre examen y donaven com a bona la d'inflamable.

un saludo

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39050

la pregunta dels alveols i l'intercanvi gasós era putiya! la resposta correcta (és a dir, la que era mentida) era una que deia que els capil·lars passaven l'O2 als alveols, és incorrecta perque és al revés. M'enrecordo perfectament i sé que era aquesta!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39054

Daviid, l'CHN inhibeix la respiració cel·lular, de diferent manera que el CO, però també és un asfixiant químic. Estic totalment d'acord a que tots dos són inflamables, però que diguin que el CHN no és asfixiant químic crec humilment que no és cert, pel que fa al que he vist i llegit, que pot ser estic equivocat.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39055

charlies va escriure: la pregunta dels alveols i l'intercanvi gasós era putiya! la resposta correcta (és a dir, la que era mentida) era una que deia que els capil·lars passaven l'O2 als alveols, és incorrecta perque és al revés. M'enrecordo perfectament i sé que era aquesta!

Joder, una altra al sac de les fallades, per no llegir bé! I jo que estava tan content perquè l'havia vist fàcil... en fi, ja no ve d'aquí.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39080

jbm.es clar q saps on buscar, i q disposses d'informacio.agarra qualsevol temari che el qui vulgues, ves a l'apartart del CO,i busca la paraula asfixiant,la trobes?????jo no.
com be expliques,el q inhiba,o q dismiuia, el porcentage d'oxigen , a nivel venosso,(el q tu nomenes,axfisiants quimics)es justament, el q es denomina, per nomenar, als agents toxics.
es a dir, el agents toxics, fan canvis, el normal funcionament, dels sistemes vius,i el agents asfixiants,lo q fan DESPLAÇAR L'OXIGEN,(directament,no a nivell cel.lular)
si busques al RAE,i posses AXFIXIANTS,q trobes???
--q produix asfixia--
i ara nomes tenes q buscar ASFIXIA, i q et trobes????
asfixia.

--''1. f. Suspensión o dificultad en la respiración. Asfixia por sumersión.
2. f. Aniquilación de algo o grave impedimento de su existencia o desarrollo. La asfixia del pequeño comercio.
3. f. Sensación de agobio producida por el excesivo calor, el enrarecimiento del ambiente o por otras causas físicas o psíquicas. Aquella situación le producía asfixia.''--

es a dir q directament dificulta o suspen la respiracio, no si es combina amb l'hemogoblina,o si inhibe la assimilacio d'oxigen per les cel.lules.

be de totes naneres, es clar q el tribunal donara per bona la qui .......vulguen,jJAJAJAJ

un saludo

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #39092

Des del meu punt de vista, que no sóc metge ni res per l'estil, crec que asfixia és manca d'O2, pel sol fet de que no n'hi ha de O2.

El CNH no sé ben bé què produeix, però àcid cianhídric em sona a cianur i això és tòxic segur.

Pel que fa al CO, no és asfixiant perquè provoqui que el 21% d'oxigen disminueixi, sinó que és tòxic, perquè provoca unes reaccions al cos (que casualment provoquen manca d'oxigen).

Si la resposta fos asfixiants, el motiu seria que pel fet d'haver-hi aquests gasos, no hi ha el 21% normal d'oxigen, i això passaria amb tooots els gasos, inclos el N2, que no és tòxic, ni inflamable, ni reactiu, ni res de res :)

Temps de càrrega de la pàgina: 0.203 segons
Gràcies a Fòrum Kunena