Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38916

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Junta de Govern pot tenir membres no regidors?

Aixo de la Junta de Govern no ho trobo per enlloc, no serà el mateix que la "Junta de Portaveus"? si es així crec que no pot tenir membres regidors:

Està integrada pels regidors portaveus dels Grups Municipals, i es reuneix sota la presidència de l'Alcalde, o el tinent o tinenta d'alcalde en qui delegui. Cada grup també pot designar un portaveu adjunt. Els acords de la Junta de Portaveus s'han d'adoptar per vot ponderat. Correspon a cada portaveu un nombre de vots igual al del nombre de regidors del grup municipal que representa. En cas d'empat, decideix el president o presidenta fent ús del vot de qualitat. Coneixerà els assumptes tractats en les comissions del Consell Municipal que hagin de ser sotmesos a l'aprovació del Consell Municipal i també serà informada dels que siguin competència de la Comissió de Govern per delegació del Consell Municipal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38918

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

AlbertRJulia va escriure:
Qui te la facultat legislativa?

La monopolitza les corts

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38931

La pregunta del CHN i del CO n'hi havia dues de correctes al meu mode de veure:
Inflamables i asfixiants. Tot i tindre una densitat relativa inferior a 1, són asfixants químics, ja que tenen més afinitat a l'hemoglobina i a la mioglobina que no pas l'oxigen, i per tant el desplacen.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38935

jbm va escriure: La pregunta del CHN i del CO n'hi havia dues de correctes al meu mode de veure:
Inflamables i asfixiants. Tot i tindre una densitat relativa inferior a 1, són asfixants químics, ja que tenen més afinitat a l'hemoglobina i a la mioglobina que no pas l'oxigen, i per tant el desplacen.

La més evident és que són inflamables. Tenen un 4 al diamant al vermell, o sigui que cremen que deu ni do...

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38938

la de la nicotina:
et peta el cor, perque el que fa és augmentar la tensió arterial i el ritme cardíac, i et fa ser el més xulo de la ESO

la de quin principi es basa (era una premsa hidraulica?): el principi de pascal maraguall

la de les malalties infeccioses:
jo vaig ficar virus i bacteries. pero perque no hi posava res de mirar el forum de bombers després d'haver fet lexamen.

l'ateneu de bcn: està al carrer Canuda, on hi ha el decathlon del centre de bcn. Districte ciutat vella
per cert aquesta que dieu de la vitroceràmica, era de les de reserva? es que ni em sona de veure-la!!!!!!! :mrgreen:

jo tinc dubtes amb les classes de foc, perque la pregunta no deia res de normativa, diria que vaig posar ABCD pero ja ni me'n recordo. foc E són amb presencia d'electra i encara hi ha la classe F que s´´on els de cuina, fregidores olis etc..

Opinió personal de l'examen: cutre-salsitxeru-a-mala-idea
xapussa típica made in opos bcn de cada any: aquest any va ser el 10 minuts extres i espero que sigui la única xapussilla

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38939

rocanroll va escriure: l'ateneu de bcn: està al carrer Canuda, on hi ha el decathlon del centre de bcn. Districte ciutat vella
per cert aquesta que dieu de la vitroceràmica, era de les de reserva? es que ni em sona de veure-la!!!!!!! :mrgreen:

jo tinc dubtes amb les classes de foc, perque la pregunta no deia res de normativa, diria que vaig posar ABCD pero ja ni me'n recordo. foc E són amb presencia d'electra i encara hi ha la classe F que s´´on els de cuina, fregidores olis etc..

Opinió personal de l'examen: cutre-salsitxeru-a-mala-idea
xapussa típica made in opos bcn de cada any: aquest any va ser el 10 minuts extres i espero que sigui la única xapussilla

1. Espero que la vitro sigui de reserva, perquè la vaig cagar i mira que era evident que era només magnètics. Vaig fotre electromagnètics i està malament segur, és només magnètics.

2. Olis de cuina és F o K o algo així, però crec que s'engloba a classe B com a norma general. Fa poc ho vaig descobrir fent un cus-cus que se'm va incendiar per cus-cus-over (és semblant al boil-over de l'aigua, però en aquest cas el que hi ha a sota intentar bullir i no podent és el oli, fins que venç la pressió que li fa el cus cus, i després salta el cus-cus pels aires i l'oli s'inflama bastant (arriba a la campana)).

3. Clar tio, és Barna, ja no t'hauria de sorpendre res :mrgreen:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38945

al tantu amb el cus-cus-over :lol: :lol: que bo!
ara me enrecordat la de l'efecte xemenia. ero lo de contrarestar pressions o algo així?

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38946

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
responc a algunes que he vist per aqui, que crec equivocades.

Dins la CGP hi ha? els comptadors... no, Caixa General de Protecció... per tant el comptador no, magnatotermics(entre altres)

El instrument que talla l'alta i mitja: El seccionador ( frankestein ) ;)

I l'ID actua per fuites a terra, els dels cortcirquits/sobreintensitats son els magnetotermics.

L'ID talla per contactes directes i indirectes.( directe :una fase al teu cos... Indirecte una fase a la rentadora(fuga per el terra) i també al teu cos(fuga per el teu cos))

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38947

Torrens va escriure: responc a algunes que he vist per aqui, que crec equivocades.

Dins la CGP hi ha? els comptadors... no, Caixa General de Protecció... per tant el comptador no, magnatotermics(entre altres)

El instrument que talla l'alta i mitja: El seccionador ( frankestein ) ;)

I l'ID actua per fuites a terra, els dels cortcirquits/sobreintensitats son els magnetotermics.

L'ID talla per contactes directes i indirectes.( directe :una fase al teu cos... Indirecte una fase a la rentadora(fuga per el terra) i també al teu cos(fuga per el teu cos))

Hola Torrens,

Hi havia la opció de Directes + Indirectes a l'examen? No ho recordo.

Diria que era Directes, Indirectes, i 2 altres opcions, pot ser?

Merci!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38949

Albert, no la vas cagar amb la de la vitro. La creació d'un camp magnètic a través d'un camp elèctric
que circula per una bobina és inducció electromagnètica. És important el detall. Magnetisme, a seques, descarta la presència d'electricitat per produïr l'efecte.

També veig que hi ha polèmica amb la del diferencial. La resposta és contactes indirectes. No hi havia opció directes+indirectes. Em jugo tots els meus psicos... a bueno no, que ja estan publicats al fòrum :)

A la CGP hi ha fusibles
www.ffii.es/puntoinfomcyt/Archivos/nce/I....01_4+mod1_jul04.pdf

Jo la vaig cagar com un idiota a la de l'escala que permet evacuar més gent. I mira que m'he estudiat el DBSI com un bèstia... però que ruc! Suposo que tots fiquem la pota en alguna pregunta.

Per cert, gràcies per l'esforç que feu reconstruint l'examen, teniu una memòria acollonant.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38950

Albert82 va escriure:

jbm va escriure: La pregunta del CHN i del CO n'hi havia dues de correctes al meu mode de veure:

La més evident és que són inflamables. Tenen un 4 al diamant al vermell, o sigui que cremen que deu ni do...

Jo tinc un examen on surt exactament aquesta pregunta i el corrector diu que son asfixsiants.. A mes als apunts que tinc tambè ho diu així.

CO: Un dels perills mes importants d'aquest gas es la seva toxicitat, ja que en respirar-lo passa rapidament a la sang, impedint el transport d'oxigen. Tot i que es elevades concentracions tambè pot ser inflamable.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38955

Aquestaa pregunta del CO i del CHN és una cabronada, per una banda són altament inflamables i per l'altra molt asfixiants. Però suposo que ho hauran encarat tenint en compte les característiques d'intoxicació dels gasos produits en un incendi; si haguessin volgut preguntar sobre inflamabilitat haguessin ficat uns altres, acetilè, hidrogen, amoníac, metà, ... i no justament els dos gasos més abundants que es produeixen en un incendi. Al meu mode de veure es clar, que quan treguin les correccions diuen que són inflamables, que també ho són. En fi, exàmens de Barcelona...

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38956

Referent a la pregunta del CO i el CHN, consultant aquest pdf ( upcommons.upc.edu/pfc/bitstream/2099.1/4778/3/Anexo%20B.pdf ) se'n dedueix que ambdòs són asfixiants. No estic molt posat en aquest tema però diria que és més correcta aquesta que la de inflamables.

B.1.4.1. Monóxido de carbono. CO
La mayoría de las muertes en los incendios se producen por envenenamiento con CO, más
que por cualquier otro producto tóxico de la combustión. Es un gas incoloro, inodoro e
insípido. Aparece prácticamente en todos los fuegos. Se desprende de todos los
combustibles orgánicos. Una baja concentración de oxígeno en el ambiente de la
combustión y una mala aireación favorecen la aparición de mayores concentraciones de
CO. Son las combustiones incompletas del carbono las causantes del desprendimiento de
CO. El CO se combina con la hemoglobina de la sangre. Con una mayor avidez que el
oxigeno. Por lo tanto desplaza a éste y lo suplanta. Haciendo llegar a las células en vez de
O2 el monóxido
, provocando una rápida hipoxia del cerebro y de los tejidos que
desencadenan en la muerte si no se suministra rápidamente oxigeno al afectado.
Una persona que permaneciera realizando un ejercicio moderado (andar), en una
atmósfera con tan sólo un 0.05 % de monóxido de carbono, padecería síntomas graves al
cabo de una hora y media, ya que la concentración de carboxihemoglobina en su sangre
alcanzaría el valor del 40 %. Un 0,1% de monóxido de carbono en el aire puede producir la
muerte, en las mismas circunstancias, en tres horas.
La exposición al monóxido no

B.1.4.3. Cianuro de hidrógeno. CHN.
Es resultante de la combustión de sustancias que contienen nitrógeno, como por ejemplo el
nylon, plásticos y fibras naturales, caucho, papel, etc... Es un gas incoloro pero tiene un
olor débil similar al de las almendras amargas. Interfiere en la respiaración a nivel de las
células y de los tejidos, a diferencia del CO. Deja inoperativas determinadas enzimas
esenciales para el funcionamiento de las células.
El tratamiento a las víctimas es el mismo
que a las del monóxido de carbono. Administración inmediata de oxigeno.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38957

jbm va escriure: Aquestaa pregunta del CO i del CHN és una cabronada, per una banda són altament inflamables i per l'altra molt asfixiants. Però suposo que ho hauran encarat tenint en compte les característiques d'intoxicació dels gasos produits en un incendi; si haguessin volgut preguntar sobre inflamabilitat haguessin ficat uns altres, acetilè, hidrogen, amoníac, metà, ... i no justament els dos gasos més abundants que es produeixen en un incendi. Al meu mode de veure es clar, que quan treguin les correccions diuen que són inflamables, que també ho són. En fi, exàmens de Barcelona...

A mes....

Quina es la 1º Cuasa de mort en un incendi?? (pregunta de algun altre examen)
* La mort per asfixia!!!!!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38960

Bueno...yo también tengo la pregunta esa de los gases en un exámen "corregido" y dice q la respuesta es que son inflamables.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.229 segons
Gràcies a Fòrum Kunena