Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38962

A part de la inflamabilitat i l'efecte asfixiant, el CO i el CHN tenen en comú el tufillo a impugnació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38963

he trobat això:

www.proteccioncivil-andalucia.or ... Riesgo.htm

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38967

Joice va escriure: A part de la inflamabilitat i l'efecte asfixiant, el CO i el CHN tenen en comú el tufillo a impugnació.

Estic segur que no són asfixiants, més que res perquè són tòxics.

I inflamables ho són.

En aquest sentit, tots els gasos són asfixiants en excés, ja que desplacen l'oxigen.

Exemple: Nitrogen només seria asfixiant, però a més, CO i CNH són inflamables i tòxics. Com que tòxic no surt, és que són inflamables.

Vaja a mi em sembla clara però l'he cagat en algunes que segur que vosaltres veieu clares :lol:

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38968

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant

Joice va escriure: Albert, no la vas cagar amb la de la vitro. La creació d'un camp magnètic a través d'un camp elèctric
que circula per una bobina és inducció electromagnètica. És important el detall. Magnetisme, a seques, descarta la presència d'electricitat per produïr l'efecte.

També veig que hi ha polèmica amb la del diferencial. La resposta és contactes indirectes. No hi havia opció directes+indirectes. Em jugo tots els meus psicos... a bueno no, que ja estan publicats al fòrum :)

A la CGP hi ha fusibles
www.ffii.es/puntoinfomcyt/Archivos/nce/I....01_4+mod1_jul04.pdf

Jo la vaig cagar com un idiota a la de l'escala que permet evacuar més gent. I mira que m'he estudiat el DBSI com un bèstia... però que ruc! Suposo que tots fiquem la pota en alguna pregunta.

Per cert, gràcies per l'esforç que feu reconstruint l'examen, teniu una memòria acollonant.

A la CGP de casa meva no n'hi ha cap de fusible ;) hi ha un munt de termics :) . Tot i que tens raò tambè hi ha llocs on hi ha fusibles :)

Jo la de l'escala no la vaig respondre... A quina es pot evaquar mes gent ?

gracies a tots per colabrar! :) sera ùtil!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38969

Risc=perillositat*vulnerabilitat mireu l'inuncat.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38972

em dones una alegria, jmb.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38973

vull dir... jbm.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38974

www20.gencat.cat/docs/interior/H ... NUNCAT.pdf

pàgina 13

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38976

No es lo mismo CGP (caja general de protección) que CMP (Cuadro de mando y protección.
La caja general de protección es donde encontramos los fusibles, después de la acometida antes del cuadro de casa nuestra y del contador, en el cuadro sí que están la serie de elementos de protección automáticos, ICP, IGA, Protect.contra sobre tensiones, ID, PIAS...
Un saludo.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38977

• Lluís
  • Visitant
  • Visitant
Hola a tots!!!

Primer de tot em presentaré ja que sóc nou aquí.
Sóc el Lluís de Mollerussa, i també aspiro a ser bomber com la majoria de vosaltres, ja què és el meu Somni!!!
Espero aportar el meu granet de sorra en aquesta pàgina tant esplèndida, en la què és fantàstic poder conèixer les opinions dels altres d'una manera tan sana com és els Posts i el debat.
Així que, ens anem veien!!!

Sobre el tema de la CGP (Caixa General de Protecció), dir i afirmar, ja que sóc electricista, de què dins d'aquesta hi trobem els FUSIBLES.
És a dir, al la CGP, arriba la escomesa, la qual es connecta a l'entrada dels Fusibles de Protecció de línia que tenim din de ella, i a la sortida dels fusibles, va connectada la Línia de Repartiment, què és la que marxa cap a la centraleta de comptadors o comptadors individuals (en bloc de pisos de nova construcció, o en cases respectivament), tot seguit, de cada comptador surt la línia, anomenada Derivació Individual, què es la que va a cada usuari. La Derivació Individual va connectada a l'entrada del famós ICP (Interruptor de Control de Potència), el qual és troba dins del Quadre de Distribució juntament amb el IGA (Interruptor General d'Alimentació), el ID (Interruptor Diferencial) i els corresponents Magnetotèrmics de cada línia. (S'entén de que el Quadre de Distribució es troba situat dins de cada vivenda.

M'agradaria remarcar doncs, Que tinguem en compte els conceptes de CGP i Quadre de distribució.

Espero haver poder aclarit una mica els dubtes.

Salut companys!!!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38979

• Torrens
  • Avatar de Torrens Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant

Lluís va escriure: Hola a tots!!!

Primer de tot em presentaré ja que sóc nou aquí.
Sóc el Lluís de Mollerussa, i també aspiro a ser bomber com la majoria de vosaltres, ja què és el meu Somni!!!
Espero aportar el meu granet de sorra en aquesta pàgina tant esplèndida, en la què és fantàstic poder conèixer les opinions dels altres d'una manera tan sana com és els Posts i el debat.
Així que, ens anem veien!!!

Sobre el tema de la CGP (Caixa General de Protecció), dir i afirmar, ja que sóc electricista, de què dins d'aquesta hi trobem els FUSIBLES.
És a dir, al la CGP, arriba la escomesa, la qual es connecta a l'entrada dels Fusibles de Protecció de línia que tenim din de ella, i a la sortida dels fusibles, va connectada la Línia de Repartiment, què és la que marxa cap a la centraleta de comptadors o comptadors individuals (en bloc de pisos de nova construcció, o en cases respectivament), tot seguit, de cada comptador surt la línia, anomenada Derivació Individual, què es la que va a cada usuari. La Derivació Individual va connectada a l'entrada del famós ICP (Interruptor de Control de Potència), el qual és troba dins del Quadre de Distribució juntament amb el IGA (Interruptor General d'Alimentació), el ID (Interruptor Diferencial) i els corresponents Magnetotèrmics de cada línia. (S'entén de que el Quadre de Distribució es troba situat dins de cada vivenda.

M'agradaria remarcar doncs, Que tinguem en compte els conceptes de CGP i Quadre de distribució.

Espero haver poder aclarit una mica els dubtes.

Salut companys!!!

GRACIES!!!!! em podries dir si el ID protegeix contra contactes directes o indirectes? merci!!!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38981

• Lluís
  • Visitant
  • Visitant
El ID (Interruptor Diferencial), es un aparell de protecció contra contactes indirectes i fuites de corrent, però això no vol dir, ojo!!!! de que tinguis un contacte directe, és a dir, de que toquis un cable Fase i toquis la paret o vagis descalç, i per no quedar-te electrocutat salti el ID, com és normal ja que protegeix a les persones.

Per tan, la resposta de el ID és: CONTACTE INDIRECTE (A més, diria que no hi havia cap resposta que hi poses Contacte Directe i Indirecte a la mateixa resposta)

Repunt: Un contacte indirecte, és com diu la paraula, és a dir: a través d'un objecte el qual hi haurà un camp magnètic degut a una fuita de corrent, al moment que toquessis la part metàl·lica d'aquest objecte i anessis descalç o toquessis la paret, el corrent passaria pel teu cos i derivaria a terra. Seria en aquest moment quan el diferencial actuaria.

Espero que t'hagi servit d'ajut!!!

Salut!

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38982

Les corts, quan exerceixen la seva facultat legislativa:

- En la regulació dels drets i llibertats
- Quan convaliden decrets llei
- No m'enrrecordo
- No m'enrrecordo

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38983

• Bidó
  • Visitant
  • Visitant
Aquesta pregunta de Risc=Vulnerabilitat*Perillositat, hi havia una resposta en que hi havia un tercer factor multiplicant? Pot ser que fos probabilitat?

Pel que fa a la dels gasos, per mi la bona és inflamabilitat, ja que pràcticament tots els gasos (tret de l'oxígen) son asfixiants. El raonament és molt simple, ja ho sé, però jo ho veig així.

La pregunta de l'escala, la bona no era la de Escala oberta en sentit d'evacuació descendent? Jo tinc entès que es pot considerar com una escala especialment protegida i que l'amplada mínima pot ser de 80cm.

Preguntes examen fa 15 anys 5 mesos #38984

Albert82 va escriure: Estic segur que no són asfixiants, més que res perquè són tòxics.

Albert, entenc que t'agradaria que la resposta fos la que has posat tu :lol: , però home... no pots negar que el CO és un gas asfixiant (i tòxic i incolor i inodor, etc.) Googleja una mica i ho comprobaràs. www.anb.cl/bibliote/Monoxido.pdf

Jo aquesta pregunta la veig impugnada. Si els dos són inflamables i asfixiants, clarament és una pregunta mal formulada.

Respecte a la pregunta del diferencial i la CGP, ara que fins i tot ha entrat un electricista i ho ha explicat més bé impossible, encara algú renegarà. Entenc que fot bastant comprovar que preguntes que pensem que teniem bé, estan malament, a mi em posa dels nervis, però és el que hi ha...

A veure si som més objectius caram!

La de l'escala, jo vaig posar oberta descendent perquè vaig entendre (per no posar atenció) que la resposta portava implícita que l'evacuació es feia de forma descendent i era una escala oberta a l'exterior, però no és així. No hi ha escales ascendents i descendents!! la resposta correcta gairebé segur que era "escala protegida" i prou. Una altra cagada al sac.

Personalment el que trobo més preocupant és el tema del psicotècnic, jo que sortia tot content perquè m'havia anat de collons i m'assabento com un pardillo que el té tot cristo i es parla de notes de tall per sobre del 9... Aquí a part d'estudiar, cal fer d'expert col·leccionista de psicos. Així és com s'avalua l'aptitud? posant un psico que volta pel carrer? això sí és per flipar. En fi, ja veurem com va el tall, de moment a entrenar fort, aquí que ningú s'adormi!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.249 segons
Gràcies a Fòrum Kunena