Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39917

bones, no vull ficar gaire llenya al foc perque prou emprenyat estic ja, pero penso que aquesta reclamació respon més a la pataleta de no haver passat el psico, que no pas una queixa real. Perque si fós una queixa real això ja ho podiem haver fet abans i no just després de veure que no hem passat el psico. L'exemple més clar està en que també es podria demanar que la prova de conducció, també coneguda com a loteria primitiva, fós una mica més objectiva i en canvi d'aixo no en diem res perque com que enguany no hi arribarem, doncs d'això no ens enrecordem. Jo personalment passo ja de res m'han servit dos anys fent instàncies i queixes, exactament el mateix que voleu fer vosaltres ara. Ja us dic ho veig més pataleta injusticias perque no hem passat que no pas un els nostres drets estan sent violats i tal!!!

Perdona però no es pot suposar previament que els de l'ajuntament tornin a fer una xapussa com en d'altres ocasions.
Si algú s'hagues queixat abans jo mateix li hagues dit que s'esperès perque personalment creia que era impossible que ho tornessin a fer.
A mes, la presumció d'inocencia existeix, per principi de legalitat, també pels estaments públics.
O és que volies fer una impugnació preventiva? quin sentit hagues tingut?
Tu vas estar a l'examen, i per tant saps que és una queixa real.
El que t'hauries de preguntar és perque no s'hi afegeixen a la queixa aquells que SI que han passat amb una opo tant "mamonejada" i que, segur que abans de la opo, desitjaven que fos el mes transparent possible; o potser no, potser resaven perque surtís el psico que tenien memoritzat!

a veure, ja se que aquesta opo es com es i TOTS HO S'HAVIEU abans d'anar-hi. NO FOTEM home que us penseu que tots els que hem passat estem enxufats? Jo no conec ningú de l'ajuntament, tribunal i o parents, amics, cosins i lo que vulgueu pensar. El teniem memoritzat? portavem xuletes? au va senyors i els nervis? o es que vosaltres a casa treieu un 10 a tots els psicos que feieu?
per mi tambe va ser una PUTADA quan no vaig passar els altres cops i no us penseu que fa dos dies que mi dedico. A esclar es que els demes no ens ho currem, ens ho regalen, OI? Tal i com diu a les bases nomes passaran els 210 que tinguin millor nota al psico i així ho han fet. Esclar que un altre dia en una altra prova no seran els mateixos que el passaran, es de sentit comú. No ho se, però si haguesiu passat (per sort, copian, enxufats o menys nerviosos) no serieu tant poc "companys".
No se, teniu raó i no la teniu. Aquí ho deixo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39919

Lobomb va escriure: bones, no vull ficar gaire llenya al foc perque prou emprenyat estic ja, pero penso que aquesta reclamació respon més a la pataleta de no haver passat el psico, que no pas una queixa real. Perque si fós una queixa real això ja ho podiem haver fet abans i no just després de veure que no hem passat el psico. L'exemple més clar està en que també es podria demanar que la prova de conducció, també coneguda com a loteria primitiva, fós una mica més objectiva i en canvi d'aixo no en diem res perque com que enguany no hi arribarem, doncs d'això no ens enrecordem. Jo personalment passo ja de res m'han servit dos anys fent instàncies i queixes, exactament el mateix que voleu fer vosaltres ara. Ja us dic ho veig més pataleta injusticias perque no hem passat que no pas un els nostres drets estan sent violats i tal!!!

Perdona però no es pot suposar previament que els de l'ajuntament tornin a fer una xapussa com en d'altres ocasions.
Si algú s'hagues queixat abans jo mateix li hagues dit que s'esperès perque personalment creia que era impossible que ho tornessin a fer.
A mes, la presumció d'inocencia existeix, per principi de legalitat, també pels estaments públics.
O és que volies fer una impugnació preventiva? quin sentit hagues tingut?
Tu vas estar a l'examen, i per tant saps que és una queixa real.
El que t'hauries de preguntar és perque no s'hi afegeixen a la queixa aquells que SI que han passat amb una opo tant "mamonejada" i que, segur que abans de la opo, desitjaven que fos el mes transparent possible; o potser no, potser resaven perque surtís el psico que tenien memoritzat!

a veure, ja se que aquesta opo es com es i TOTS HO S'HAVIEU abans d'anar-hi. NO FOTEM home que us penseu que tots els que hem passat estem enxufats? Jo no conec ningú de l'ajuntament, tribunal i o parents, amics, cosins i lo que vulgueu pensar. El teniem memoritzat? portavem xuletes? au va senyors i els nervis? o es que vosaltres a casa treieu un 10 a tots els psicos que feieu?
per mi tambe va ser una PUTADA quan no vaig passar els altres cops i no us penseu que fa dos dies que mi dedico. A esclar es que els demes no ens ho currem, ens ho regalen, OI? Tal i com diu a les bases nomes passaran els 210 que tinguin millor nota al psico i així ho han fet. Esclar que un altre dia en una altra prova no seran els mateixos que el passaran, es de sentit comú. No ho se, però si haguesiu passat (per sort, copian, enxufats o menys nerviosos) no serieu tant poc "companys".
No se, teniu raó i no la teniu. Aquí ho deixo!

Crec, company, que defences quelcom de indefensable. Una oposició ha de ser neta i transparent. Nomès diem aixó.
Nomès tu saps si has passat d'una forma neta, inueixo per les teves paraules que si. A tu i a tots es que ho han fet com tu Felicitats.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39921

Que dieu, que no veieu que si no ens queixem sera imposible entra, que tot el que es treballa no val per res. Jo si no he impugnat havans es perque no creia que seria tan fort, creia que entraria gent amb el psico, pero que gent que no el tenia tambe passaria, pero no és molt,per no dir imposible entrar si no tens el psico, i no em digueu que heu tret un nou sense tindrel, que no em mamo el dit.
Nomes dic una cosa que sobren paraules contradictories a gent que lluita per a una opo Justa.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39922

Completament d'acord amb en Rocanroll. Des del 2007 que he fet opos a barna i cada any després de casi cada prova surt el tema de impugnar (mireu els fils del fòrum amb la paraula "impugnar" i n'hi ha de cada any). Però tots ens esperem a veure si aquest any ens beneficia i després crits al cel. D' aquí 1 mes ningú se'n recordrà ni voldrà perdre el temps.

D'aquí un any tornarem a tenir una merda d'opo.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39923

COMPANYS!!!!! Hem de diferenciar les coses!!! NO ES POT GENERALITZAR!!!

Que la Opo de barna sigui una lotería i estigui feta amb el CUL, NINGÚ ho pot negar, però aixó no vol dir que els que han passat el tall no s'ho mereixen!

Barna ha estat sempre una lotería i ara hem de lluitar perqué l'any vinent no sigui així.

NO ENS TIREM PEDRES ELS UNS ALS ALTRES!!! LLUITEM PERQUÉ CANVIÏN LA OPO; NO PER ENFONSAR ALS DEMÉS!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39925

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Totalment d'acord. El tema camió ho deixa ven clar... Se sap de sobres que es injust com s'evalua, pero com que no em arribat no ens queixem. El dia que arribem i ens fotin fora, a crida que s'ha d'impugnar com cada any.Que és injust que patatim que patatam... Com ja he dit avans, desde el dia que van sortir les instancies TOTS saviem on seria el tall, que l'any passat es va possar un psico repetit etc etc, i no ha sortit cap post queixantse algú que això era inadmisible...
Per algo serà...
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39926

Bueno, és el mateix de cada opo.

Jo passo d'impugnar, m'intento adaptar a cada opo tant bé com puc. Prou feina tinc com per anar impugnant.

Sento si creieu que la meva actitud perjudica el món de les oposicions però també crec que la majoria de gent fa com jo. Algú ho havia de dir!

Tanmateix estic d'acord que la opo no acaba de ser justa... :roll:

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39927

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
vila78e, si k hauràs de mamar més llibres i més psicos, ho sento xaval però t'has passat! perquè tu no hagis passat els altres em fet trampes???? jo he passat amb un 9'8, i em ma vida havia fet un DAT, ara si k els tinc, perquè un company dos dies abans dels exàmens els va penjar, encara k el DAT1 no el puc obrir com molts companys hauran comprovat! i per si no t'has adonat, jo els vaig tornar a penjar en veure k no es podien obrir els anteriors, per què? pos perquè tothom tingui les mateixes oportunitats a les pròximes!
jo vaig seguir els rumors k deien k sortiria l'efai, i un colega mel va deixar i el vaig fer un parell de cops, akest és l'únic psico k tenia dels "molons"! he aprovat xk me xupat tots els testos k he trobat d'internet, k han penjat per aquí i merdetes d'akestes! i ara vens tu i dius k sóc un trampós perquè tu no has pogut passar????? a caga!! jo també porto molts anys currant per ser bomber, i ara perquè a uns quants no els hi hagi anat bé les proves esperant-se passar i els hi hagi pillat la pataleta ens hem de fotre els altres??ho sento però no! l'escrit k presenteu està molt bé...si s'hagués fet fa dos setmanes, ara és palla, i com bé han apuntat uns kuants companys, no dieu res del camió!k és la prova més subjectiva k hi ha!! k si li caus bé a l'examinador passes si no, no! però d'això no dieu res perquè com no us han fet fora d'allà us la suda, ho sento però trobo molt trist tot el rebombori k s'està montant, com si això vingués de nou! i no digueu k si no fem res tot seguirà igual, perquè cada any es monta els mateixos pollos i es fan impugnacions i segueixen cagant-la! està molt bé fer-los veure on s'han equivocat, totalment d'acord, però d'aquí a impugnar la opo.... ho trobo excessiu!
ah, i pels k us queixeu de que la nota de tall és molt alta, que us esperaveu??? el psico estava mamat i amb més temps impossible!!!! jo en sortir ja s'havia que del nou no baixaria, el k no m'esperava és que l'hagués clavat tant!
en fi, jo seguiré entrenant i esperant poder entrar per fi a un lloc on porto molt de temps lluitant per aconseguir-ho, i si no ho aconsegueixo ho tornaré a intentar amb les mateixes ganes i il·lusió i intentant ajudar als meus companys per aconseguir entrar junts i no fent-lis la traveta per passar primer!

Salut i Foc!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39928

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
i una cosa més, pels k us keixeu de que el teòric és més important i que haurien de tallar per allà i bla bla bla, ningú, però ningú, ha dit k aquest any el psico s'ha convertit en apte o no apte! només hi ha dos decimes de diferencia entre uns i altres, per tant fa guanyar en importància al teòric!!fent-lo molt més decisiu! fa dos anys les notes anaven del 7'25 al 10 al psico, fent-lo molt més important k aquest any, però com k no s'ha passat el tall això és igual!
m'entristeix molt veure com ha canviat el fòrum després dels exàmens, abans era ajudar i ajudar i ajudar, ara és queixar-se i queixar-se i queixar-se...

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39929

Totalment d'acord mamadell. Ara no és el moment d'impugnar, és pura pataleta. No se que els sembkaria a aquests que foten merder si es vulgués impugnar una opo on ells haguessin passat, i repeteixo que per teòric també passo doncs estic per sota dels 100.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39930

Corregiré en que el psico seguia sent molt important jeje, més que mai :mrgreen: :mrgreen: al meu entendre eh! :P

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39931

Mamadell si que vas fort, que tens por de que inpugnin la opo? Et veig molt inspirat amb tanta parafada, es tan fasil con dir que us donguin, que escriure tant, has escrit tant que ni ho he lleguit, perque? perque si vols fer veure que has tret un 9'8 curanto, ma la pelo per la wep.
Apa nen ves i oposita per una altre cosa que si treus un 9'8 el teu coeficient es masa alt. ca

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39933

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola vila, discrepo bastant en aquest últim comentari q ue has fet. Nomes et dirè que coneixo bastant gent que ha passat el tall amb 9.8 sense haverlo fet avans. Sincerament, era un psico moooolt facil amb el temps que van donar. Si els varems de temps haguessin estat més baixos, "otro gallo cantaria".
Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39934

Si, aqui tothom son maquines, vinga va.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39935

Un apunt. Cada vegada més gent amb carrera oposita. Això fa que les notes pugin, no perquè la gent sigui més intel·ligent, sinó per l'hàbit d'estudi.

I no cal faltar al respecte.

Si Mamadell diu això, ens el podem creure. Jo ja he reconegut en un altre post que en el meu cas sí que havia fet el DAT. No me n'amago pas, millor per mi, però us asseguro que també m'he patejat alguns llibres de psicos "picant-me" amb companys a veure qui anava més ràpid.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.209 segons
Gràcies a Fòrum Kunena