Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39961

vila78fe va escriure: Més aducat? en que en el vocabulari? En no m'enpollat el psico i fare tot el possible perquè impugnin la opo? Per lo menos soc clar, hi ha qui no li agradi que es posi fulles, que keda molt be felicitar i per dintre esta desitjant de que et follin a les físiques o a la conducció,o no millo dit que et follin a la entrevista, que la gent va molt forta quant ha passat però quant esta apunt de saber la nota llepa el cul a qui fa falta, Jaume no hem vaiguis de colega educat que fas pudor, que la gent que lluita es deixa el cul i el que fa falta, dient i desdient el que fa falta perquè gent com tu pugui fer una oposicio digne.
Sort, te la guardes perquè a mi la sort me la dona la meva parella no hem fa falta la teva, que fa....

mira vila, no vull entrar en discursions que no porten a res.
No vaig de colega educat, tan sols que en els teus missatges sembla que tothom que ha passat ho ha fet injustament... contesta, realment ho penses?? de veritat?

per altra banda dius que hi ha gent que es deixa el cul i el que fa falta perqué gent com JO tingui una oposició digna... contesta, SAPS QUI HA AJUDAT EN LA REDACCIÓ D'AQUEST TEXT PER IMPUGNAR????

doncs informa't una mica més, perqué jo sóc un dels que l'ha redactat.

estaves l'any passat a la opo de barna? perqué va passar el mateix i no et vaig veure per el foro queixan-te...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39962

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Perdoneu, per si no ha havia quedat clar, jo estic comlpletament d'acord que s'ha de fer un escrit per millorar les oposicions a barcelona, lo del DNI i psicos que puguin tenir gent és vergonyós! això no ho nega ningú!!! ara, d'aquí a dir que perqué has aprovat ets un mafies i tens enxufes o sabies el psico etc etc o trobo una barbaritat i una falta de respecte per tothom! i això m'indigna i molt!. com diu la secre, tot aquesta mobilització que s'està fent s'hauria d'haver fet just acabar l'examen, però aquell moment ningú (excepte el Joice, que porta des del principi dient-ho) l'inbteresava perquè tothom tenia l'esperança d'haver passat el tall, com que no s'ha passat a impugnar! ala! i reitero, a l'escrit no dieu res del camió (vale que no s'ha fet pero si mireu les bases diu clarament que es farà un circuit urbà, com altres anys)
i vila, si, si arribo a l'entrevista personal estaré molt content! perquè a la que portes un temps opositant veus que això d'arribar i moldre no ho fa casi ningú, només superdotats, i jo no m'incloc en aquest grup; a la primera opo em van tumbar al teoric, a la segona a les físiques,i a la tercera al camió, abanso poc a poc, i si no t'agrada com em plantejo les oposicions estàs en el teu dret, ara, dir-me mentider això si que no! si hagués fet el DAT ho diria i no em faria vergonya admitir-ho, si hagués caigut un psico de dominos, abecedari i series númeriques segur que estaria fora perquè s'hem donen fatal, cadascú té les seves habilitats i vaig tenir sort amb el test.
Si he molestat alguna persona, exceptuant als maleducats, no era la meva intenció i dono ple suport a millorar les opos de barcelona perquè tots ens ho mereixem, però crec que impugnar-es ara no és la solució.
Molta sort a tots als que seguim i ànims als que s'han quedat a les portes per a les pròximes!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39964

• lladredʹexamens
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
De veritat que no deixo de "flipar" despres de tants anys opositant... Tot segueix igual...

Peti qui peti les opos de barna son TOTES un desproposit, qui busqui justificacions no deixa de ser un hipocrita. PERQUE NO HI HA JUSTIFICACIONS. Cap. Ni que s'entra al joc al apuntar-se a la opo ni que ningu s'ho ha preparat mes o menys.... Una oposicio no pot basar-se en ser el mes putes! Ni psicos, ni temaris absurds, ni conduccions a la torera....

La culpa de tot aixo la te el sr. Presindent del tribunal que permet aquesta aberracio! Segurament aquest bon home ni sap com funciona perque te tot el tema delegat a algu...

Pero no deixa de ser el reponsable... Que es la seva feina, i te unes obligacions.

I nosaltres com sempre... Mirant pel nostre propi cul, i aixi segueix tot igual. Tot aquest tema l'hauria de moure el sindicat que per aixo esta.... Pero bastant tenen amb les reclamacions que fan com per reclamar res pels opositors. O no, perque crec que deurien fer molt mes del que fan. O millor dit els tindrien que escoltar molt mes que no els fan ni pu.to caso.

Apali. Salut i paciencia.
Per cert, a tots aquells que pensen que queixas-se no serveix per res.... Digue-s'ho a qui va dir que la terra era rodona.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39967

Jaume tu ets del Sindic de Greuges de Barcelona? Un petonas Jaume, jo també te estimo!!!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39968

Bones,no he fet cap comentari mai perque no ho he cregut necessàri,però ara veig que hem de fer alguna cosa al respecte;la meva idea es anar a l'oficina d'atenció al ciutadà a Bcn i portar un escrit dirigit al president del tribunal en el que posi que l'apartat on no s'han complert les normes es en el numèric i es l'unic que dona lloc a desavantatges d'uns als altres,demanant que no computi al calcul de la nota del psico.

Per cert no sortia el dia 18? per mi que han vist que es liaria un bon pollo i han tret ràpid les notes perque com a minim els aprovats no es queixin....vaya tufu.....

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39971

joice i lladre, estic d'acord.

vila tienes razón, pero si vas por ahí pierdes legitimidad.

si ho he entès bé, a dins el cos de bombers de barcelona també ha calat aquesta discusió... jo crec que aquesta és una bona oportunitat per introduir alguns canvis en el procés selectiu; per mi, la llista és llarga: temari, NO aptitudinals, prova d'ofici, conducció en circuit tancat-estil gene, físiques sense varems, entrevistes simbòliques o enfocades només a buscar patologies neurològiques/psiquiàtriques, (és a l'escola i a les pràctiques en parc on s'ha de fer la gent fora, i no a una entrevista subjectiva), ...

posar-nos d'acord en tot això és impossible, però si cuallen 2 o 3 punts, millor que res.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39975

Si et donc tota la rao suac, ara és una bona oportunitat, i com molt diuen perquè no es feia havans, dons perquè ara és ara i havans era desprès, i ara hem de lluitar i col·lapsar el Sindic si fa falta que nosaltres ens ho hem curat i no es just.
També lo que fot és que la penya no sigui legal que vagi del pal que jo no tenia el psico que jo le trobat molt facil, que m´ho he curat, que per treure un 9'6... hi ha mes que si et posses a buscar psicos de Mecanica, en trobes? i de figures? bueno trobes els del ADAMS, els de psico activa, algun de MAT, creieu que pots arribar a agafar aquest nivell, jo ho veig dificil en un situacio en que hi han 211.

Hi si jo hages passat ho disfrutaria, però no ficaria llenya al foc, dient que és una pataleta, que lo pitjo es que siguem mès a les fisiques, i que sigui una opo mes digne per tothom, però bueno això es una OPOSICIO.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39976

• Bomb!!!
  • Visitant
  • Visitant
Joice me refería a la redacción realizada por ogf82 al principio, que si bien, estoy de acuerdo, creo que le falta el apartado camionil, que tanto a caracterizado la opo de barna.
Lo que comenta Sauc esta bien, salvo por lo del tema de la prueba de oficio. En Madrid hay prueba de oficio, y lo que se ha conseguido, es que si no vas a una academia de allí a practicarla, puedes olvidarte de entrar, con lo que se ha convertido en un mamoneo de las academias.
Creo que lo mejor es el estilo Gene, aunque todos sabeis que en esta ultima hubo "privilegiados" que pudieron practicar con los camiones de las pruebas, a pesar de lo dicho por el tribunal.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39977

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
molt bones,

vist que per haver passat la meva opinió es considera fraudulenta i si dic alguna cosa en contra és que sóc un marronero, passo, jo seguiré entrenant i esperant fer una bona opo.
m'he estat mirant al forum el que es va dir fa dos anys i és exactament el mateix, he sigut estúpid per entrar a la discussió, simplement volia aportar el meu punt de vista.
Si algú vol practicar psicos ràpids de tot tipus es va penjar fa dies un apartat on deia "apunts xaxis per repasar" i allà trobareu coses interesants. Aquí va una web d'on jo he practicat bàsicament: www.psicoactiva.com/psicotecnicos.htm
molta sort amb la campanya i haviam si teniu més fortuna que anys anteriors.

Salut i Foc!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39981

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
El que no es pot dir es que qui a pasat es un enxufat o res per l'estil però la veritat es que molta gent havia fet l'examen i s'el sabia de d'alt a baix. Jo l'any pasat vaig pasar el psico aqui a barna i al sortir de l'examen tambe es va dir que rulava per tots cantonts i em vaig quedar flipant pensant que no pasaria ni de conya, però clar, es que cada cop es mes heavy el que estar pasant em el psico. Al final arrivarem a l'extrem de que no comptara per res el pssico ja que s'haura de treure un 10 per pasar.
Aquesta gent de barcelona estan super empanats fent aixó, que costa fotre un puto psico nou del mateix any que nomes accedeixin per comprar-lo professors i psicolegs? res, pero pasen de tot, volen anar per feina i a tomar pel cul

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39982

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

vila78fe va escriure: Que dieu, que no veieu que si no ens queixem sera imposible entra, que tot el que es treballa no val per res. Jo si no he impugnat havans es perque no creia que seria tan fort, creia que entraria gent amb el psico, pero que gent que no el tenia tambe passaria, pero no és molt,per no dir imposible entrar si no tens el psico, i no em digueu que heu tret un nou sense tindrel, que no em mamo el dit.
Nomes dic una cosa que sobren paraules contradictories a gent que lluita per a una opo Justa.

Mira vila78fe... jo tenia el psico (encara que incomplert i sense solucions), desde fa com a mínim un any, i en tot aquest temps no l'he mirat més que 1 vegada quan me'l van passar i al calaix encara deu ser... El vaig trobar massa senzill per als psicos a que ens tenen acostumats...
Tot i això he passat, he tret un 9.8 i els que em coneixen ja saben que no he copiat ni res per l'estil... de 5 opos que he fet, he passat 5 vegades el psico i MAI portava apuntades les solucions ni les havia memoritzat.

Jo penso que no ha estat una opo justa per ara i ja veurem com continuarà, però no acusis als que portem molts anys currant-nos les proves de que copiem o fem trampes... NO TENS NI PUTA IDEA dels sacrificis que alguns hem fet i dels esforços diaris... Sense voler-ho ens estas faltant al respecte.

Si tu no et vols creure que el 9.8 me l'he guanyat a pols, doncs no t'ho creguis, però potser és perquè tu no t'esforces prou i veus massa lluny assolir el nivell necessari.

Jo penso que les queixes i recursos serveixen de poc, sóc més partidari d'anar a la premsa i que s'escampi pels mitjans de comunicació. Ara que venen eleccions potser fan algo de cas.
Evidentment no presentaré cap queixa, ja que seria fotre'm merda al cap ara mateix, però si tireu endavant les al·legacions i finalment la opo es para o repeteix el psico... jo no us criticaré mai... em veig en condicions de tornar a fer un altre cop el psico i passar altra vegada.

Així doncs, feu el que hagueu de fer, però no posem en dubte el treball dels altres!

Força i Constància

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39985

com a opositors teniu tot el dret a voler impugnar i a estar indignats amb el que ha passat i el que passa cada any amb els porcessos selectius. Pero són això i prou. Seleccionen amb uns criteris que poden o no ser els correctes pero són els que són.
Ara deixeu-vos de clavar punyals els uns als altres que si tot va bé un dia sereu companys i us haureu d'ajudar mutuament.
Val la pena dedicar tanta energia a 'impugnar la opo' quan segur que no l'aturen i hi ha coses milions de vegades més importants que estan passant al món?

A seguir lluitant...

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39986

estic veient que el hi ha gent mooooooooooolt picada pel foro! es comprensible pero no per això cal anar faltant al respecte al que han passat. Potser cal pensar més les coses ABANS de començar a faltar a tot cristo, tant als que han passat el tall com als que no volem impugnar aquesta opo.Tothom és lliure de de queixar-se si vol, però com més d'un ha dit, amb respecte i educació. Amic vila, veig que esperaves passar perque segurament t'ho has currat molt i has tingut la mala sort de no passar el psico, pero d'aqui a fer tots els comentaris que fas potser que frenis (joder no ets l'unic que ha entrenat i estudiat saps?). Per cert, dóna gràcies que els dos últims blocs que hi havia, el d'ortografia i l'últim, que no recordo quin era, no es van fer perque si no ja et dic jo que no aproves ni de conya...
ABANS s'ecriu així: ABANS, no HAVANS... complende? :oops: espero que no t'ho prenguis malament... l'humor va bé per calmar la mala llet!

sàvies paraules les de l'amic ender, podent estar veient el sálvame, ja veus, la gent aquí tirant-se els trastos pel cap

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #40012

rocanroll va escriure: estic veient que el hi ha gent mooooooooooolt picada pel foro! es comprensible pero no per això cal anar faltant al respecte al que han passat. Potser cal pensar més les coses ABANS de començar a faltar a tot cristo, tant als que han passat el tall com als que no volem impugnar aquesta opo.Tothom és lliure de de queixar-se si vol, però com més d'un ha dit, amb respecte i educació. Amic vila, veig que esperaves passar perque segurament t'ho has currat molt i has tingut la mala sort de no passar el psico, pero d'aqui a fer tots els comentaris que fas potser que frenis (joder no ets l'unic que ha entrenat i estudiat saps?). Per cert, dóna gràcies que els dos últims blocs que hi havia, el d'ortografia i l'últim, que no recordo quin era, no es van fer perque si no ja et dic jo que no aproves ni de conya...
ABANS s'ecriu així: ABANS, no HAVANS... complende? :oops: espero que no t'ho prenguis malament... l'humor va bé per calmar la mala llet!

sàvies paraules les de l'amic ender, podent estar veient el sálvame, ja veus, la gent aquí tirant-se els trastos pel cap

PEIM!!!!!!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #40023

Ungoliath va escriure:

vila78fe va escriure: Jo penso que no ha estat una opo justa per ara i ja veurem com continuarà, però no acusis als que portem molts anys currant-nos les proves de que copiem o fem trampes... NO TENS NI ** IDEA dels sacrificis que alguns hem fet i dels esforços diaris... Sense voler-ho ens estas faltant al respecte.

Si tu no et vols creure que el 9.8 me l'he guanyat a pols, doncs no t'ho creguis, però potser és perquè tu no t'esforces prou i veus massa lluny assolir el nivell necessari.

Jo penso que les queixes i recursos serveixen de poc, sóc més partidari d'anar a la premsa i que s'escampi pels mitjans de comunicació. Ara que venen eleccions potser fan algo de cas.
Evidentment no presentaré cap queixa, ja que seria fotre'm **** al cap ara mateix, però si tireu endavant les al·legacions i finalment la opo es para o repeteix el psico... jo no us criticaré mai... em veig en condicions de tornar a fer un altre cop el psico i passar altra vegada.

Així doncs, feu el que hagueu de fer, però no posem en dubte el treball dels altres!

Ja som 2 :wink:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena