Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39936

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
gràcies per dir-me k tinc un coeficient superior, moltes gràcies, no m'ho diuen gaire això!si k em fotria k es tombés la opo perquè alguns els fa ràbia no haver passat (insisteixo, s'hauria d'haver impugnat fa 2 setmanes!!!), jo que porto 4 anys entrenant i estudiant i no he passat mai del camió i fot, fot molt k et tumbin kuan t'has deixat la pasta, el temps i amistats, però jo vull ser bomber, si s'impugna la opo m'aguantaré, com tothom, sincerament no crec k entri, no tinc gaires mèrits ni una nota alta al teòric, el meu objectiu principal és arribar a l'entrevista perquè no hi he arribat mai i agafa més experiència per la pròxima, i si entro pos millor k millor!

i repeteixo el psico era moooooolt fàcil i per això hi han notes tan apretades i gent amb 9,4 s'han quedat fora, si et vas presentar a la gene allò si k va ser un psico xungo!!! tant xungo k no savien com tallar i per això van passar mil tios a les físiques!!
i si creus k he escrit massa no deus haver estudiat gaire la veritat... per quatre línies ja et canses.....si vas així dubto k passis molts psicos....

Albert, el psico sempre és molt important, però al teòric es van cargar més del 50% i ningú diu res, aquest pisco l'han cagat perquè els hi ha sortit massa apretat de gent però la nota més baixa que he sentit és un 8 i pico, i segueix sent una nota molt alta!!tothom estava amb opcions a passar-lo i alguns hem sigut els afortunats, però algú ho ha de ser! si no per què ens hi presentem???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39937

He estat llegint tots els missatges que heu escrit, i sincerament penso que tots teniu la vostra part de raó. Aixó del que es tracta es que uns ens posem en lloc dels altres, i de com reaccionariem si estiguessim dins o fora del tall. És normal que el que ha tret un 9,4 pensi - quina putada m'he currat un psico que t'hi cagues, però com que hi ha gent que tenia el psico i/o sabia les preguntes de memòria m'he quedat fora- doncs au! vinga a impugnar. I això no hauria de ser així, hi ha gent que ha passat el psico de manera totalment legal, i per respecte a aquests, crec que no s'hauria d'impugnar res. Per altra banda els que estan dins també haurien d'entendre els hem quedat fora. Penseu que ara heu passat el primer tall, però quan arribi la conducció i us quedeu a fora "gràcies" a la gran objectivitat de la prova, llavors potser pensareu igual i també us vindran ganes d'impugnar les proves.

En conclusió, jo el que faria és enviar aquesta carta, que penso que està molt ben redactada, però fer-ho sense demanar la impugnació de la opo, sinó demanant que en properes opos es facin les coses tal com posa del punt 2 al 6, que crec que són les mes justes. D'aquesta manera potser tots els opositors, tan els que ara estan dins com els que estan fora es molestaran a enviar la carta i així els de l'ajuntament potser entendran que s'han de fer les coses d'un altra manera.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39941

Conteu amb mi demà mateix estic allà.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39943

Em sembla bastant subrealista que hi hagi gent que vulgui fer-nos creure que ha tret aquesta nota sense haver fet mai aquest psico.Mira tu quina casualitat que tenim 211 superdotats.
Ara els que han passat el tall diuen que és una pataleta és increible.També és diu que perquè no s'ha impugnat la opo abans.Suposo que primer teniem que saber que farien amb lo del psico no???Vist que han fet una autentica xapussa està clar que s'ha de fer.
Jo penso lluitar per que la opo sigui justa i igual per a tots ja sigui impugnant aquesta o per la pròxima convocatoria i la veritat és que em sorprén bastant els arguments que corren per el foro per intentar fer veure que això és normal.

NI ES NORMAL QUE HI HAGI GENT QUE TINGUI UN EXAMEN ABANS DE QUE SURTI,NI HO ES FER UN EXAMEN A LLAPIS I AMB NOM I COGNOMS.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39945

ei gent...Jo ja us vaig dir que s'havia d'impugnar recent fet l'examen i pels motius de les dades personals. Ara no, fer-ho ara és ben bé el que diuen alguns: una pataleta.
I per cert, conec gent que ha passat sense haver fet mai el psico abans (això sí, currant-s'ho molt, estudiant a sac) i gent que sí que l'havia fet i que no ha passat. I qui no s'ho vulgui creure, pitjor per ell.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39946

No es pot afirmar que tots els que han passat el psico hagin fet "trampes" siguin del tipus que sigui, és veritat que la gent cada vegada està més preparada......però quan veus com escriuen alguns dels que han tret més nota no pots més que pensar.....quina pudor que fa tot plegat......

Els que no sou de BCN podeu enviar la queixa per mail.....no per parar la opo, però estaria bé tenir un procés net ,la propera convocatòria, per variar.....veuríem qui treia més d'un 9......

L'enllaç de la sindicatura de BCN:

www.bcn.es/sindicadegreuges/ca/c_4_formulari.htm

Per cert, n'hi ha que vam impugnar preguntes de l'examen abans de saber que no havíem passat el tall perquè no eren correctes.....

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39949

Recordo,pels que diuen que han tret un 9'8 treballant de valent, que l'opo passada va passar mes o menys lo mateix, la diferencia era que la penya no havia em pollat tant, perquè? Perquè aquell si que era facil, i la nota de tall era a un 7 i pico, i el any en que va sortir per primera vegada la nota mes alta va ser un 6 i pico cap a 7. Que veniu a dir que la gent a estudiat molt i nosaltres no, que hem de conformar-nos? que hem de deixar tot el que hem passat nomes per una mala gestió?
Mamadell que vols fer creure que portes 4 anys i que set follen a la conducció, que tas fotut un far de curar per nomès anar a la entrevista? que si passa no t'ho creuràs? vinga va! sigues mes persona i deixa que la gent que no s'ha em pollat el psico digui la seva i vol impugnar la opo esta en el seu dret, que tothom poc o molt ho creu, però aqui tothom és colega i bomber de professió pero davant del caler no hi han entranyes.

I als que heu passat no tingueu por que no la pararan la opo però ara es el moment de que la gent es ceixi, perquè esta calent i d'aqui quatre dies hi hauran altres opo i no pot tornar a passar el que esta passant, a que hem pagat? dons que posin els recursos que ens mereixem, que fa quatre dies no és pagava i no hi havia tant de follon, (mès o menys).

anims al que no heu enviat el correu:

www.bcn.es/sindicadegreuges/ca/c_4_formulari.htm

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39950

Ja em perdonareu el to del meu missatge, però tot plegat em toca els collons. Veig missatges per aquí que m'insulten la intel·ligència. I no és que en vagi sobrat d’aquesta, donat que no he passat el psico. Però la poca que em resta, se sent insultada i vol replicar. M'explico: Jo vaig treure una bona nota al psico i no l'havia fet mai, així que per mi està fora de dubte el fet de que hi hagi molts opositors que han estat capaços de fer un 9,6 en aquest psico.

Ara bé; molts (i vull dir MOLTS) dels que han passat el tall saben perfectament que l'han passat perquè havien practicat el psicotècnic abans. I no l'havien practicat per casualitat 5 vegades les darreres dues o tres setmanes. No cal que feu demagògia ni us emprenyeu més del compte perquè vosaltres, als que m'estic referint, sabeu que el que dic és cert. Personalment no vull impugnar aquesta oposició per respecte a la gent que realment s'ho mereix, que també és molta. I perquè no vull ser hipòcrita. Si al meu voltant corre un rumor de que amb molta probabilitat sortirà un d'entre 10 o 15 psicos determinats, jo seré el primer en practicar-los fins que se m'acabin les mines del llapis.

El que em toca els collons és la gent que ens vol fer creure a la resta que això és normal, que ja és aigua passada i que ara cal mirar a la següent oposició. A alguns se'ls veu tant el cartró que em fan pena i tot. Això que ha passat anteriorment (també amb la conducció, no ens oblidem), que està passant en aquesta oposició i que tornarà a passar en un futur si no fem res, NO ÉS NORMAL. I ens perjudica seriosament a tots. No als que heu passat o a la resta o a la filla petita del que em ven el diari al quiosc de la cantonada. Ens perjudica a TOTS. I qui pensi que no cal fer res, és que -com ja ha comentat abans un company- no aprecia el seu esforç ni el sacrifici que suposa preparar una oposició com aquesta o potser té una flor al cul o viu en un món paral•lel on tot es de colors vius i sempre fa olor de gominoles.

Cadascú que faci el que li doni la gana, que per això som grandets, lliures i tal i qual, però jo tinc clar que no em quedaré esperant a que em tornin a prendre el pèl. De fet, ja avanço que estic en contacte amb un advocat per contemplar la possibilitat de fer alguna cosa per tal de millorar les condicions de la propera oposició. Potser us demanaré ajuda, arribat el moment ja en parlarem.
Aplaudeixo als companys que estan demostrant aquí el seu descontent i fan alguna cosa per canviar les condicions de la propera oposició.
Al seu dia algú, amb nom, cognoms i un parell de collons, va treballar contracorrent per a que els +35 tinguem la nostra oportunitat. Recordeu això també els que heu passat el test i supereu aquesta edat.

Salut i que no panda el cúnico.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39951

• Bomb!!!
  • Visitant
  • Visitant
Lo de que huele a pataleta, no es solo pq se haga justo despues del psico, sino pq a pesar de deciros que el camión huele peor, nadie de los que quereis impugnar hace por añadir un punto mas a la estupenda redacción, para comentar las excelencias de la prueba de conducción.
Yo estoy de acuerdo en que hay que exigir a la administración que cumpla con sus obligaciones, pero señores seamos serios, no solo en lo que me conviene.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39952

Bomb!!! va escriure: nadie de los que quereis impugnar hace por añadir un punto mas a la estupenda redacción, para comentar las excelencias de la prueba de conducción.

Lee un poquito encima de tu mensaje ;)

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39953

vila78fe va escriure: Si, aqui tothom son maquines, vinga va.

màquines no, però una mica més educats que tú si.

sort a la propera

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39956

No entenc tanta mala llet.

Aquesta ha estat la meva primera opo perque soc de +35. Aixó vol dir que el sol fet de poder presentar l'instància ens ha costat anys de lluita i hi anavem amb molta ilusió.

Que la opo de Barcelona te fama de no ser imparcial, SI, ho sabiem, però aixó no vol dir que es pugui impugnar per una sospita.

Tampoc, hi havia proves per la impugnació desprès dels examens, jo personalment, ho he aprovat tot, fins i tot el català perque no em van convalidar els estudis perque eren massa antics.

Però un cop s'han vist les notes, home!!!!!! 9,6 i 9,8 amb un sol empat doncs com a mínim fa sospitar i per tant no estaria de mes una explicació de com han fet els comptes i no que quan truquis a l'ajuntament per saber la nota et tranctin com un paria.

Amb la prova de camió passa el mateix, tots dieu que en els altres anys ha sigut arbitraria però d'aquest any encara no en sabem res, quan arribi ja veurem si l'han tornat a fer malament o no.

En tot cas crec que tots coincidirem que les opos son una cosa que hauria de ser imparcial, objectiva i transparent i és el que, crec, tots volem que passi la propera opo.

Per molta impugnació que s'accepti a tràmit els 211 esteu aprovats passi el que passi, el màxim que podria passar és que en passessin uns quants mes.

Estic segur que algunes de les notes del psico son merescudes perque realment era fàcil ( jo mai no havia tret un 9,2 a cap psico) però tambè se de gent que va tenir la "sort" de haver fet el mateix psico just el dia abans a casa seva.

Intentem que millorin el procès de selecció i quan arribi el camió, si hi han irregularitats, espero que ho denuncieu també. Però "osties" no ens tirem els plats pel cap perque no es pot generalitzar i perque tothom te dret a defensar els seus interessos.

Els que fa temps que opositeu ja sabieu el que hi ha i per tant també sabieu que si la opo es feia de la mateixa manera hi haurien un munt de impugnacions.

Dies abans de les proves en diferents foros hi havia un autèntic mercadeig de psicos, i crec que és indecent que siguem nosaltres que ens adaptem a unes opos mal fetes i no que aquestes es facin com Deu mana.

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39958

Més aducat? en que en el vocabulari? En no m'enpollat el psico i fare tot el possible perquè impugnin la opo? Per lo menos soc clar, hi ha qui no li agradi que es posi fulles, que keda molt be felicitar i per dintre esta desitjant de que et follin a les físiques o a la conducció,o no millo dit que et follin a la entrevista, que la gent va molt forta quant ha passat però quant esta apunt de saber la nota llepa el cul a qui fa falta, Jaume no hem vaiguis de colega educat que fas pudor, que la gent que lluita es deixa el cul i el que fa falta, dient i desdient el que fa falta perquè gent com tu pugui fer una oposicio digne.
Sort, te la guardes perquè a mi la sort me la dona la meva parella no hem fa falta la teva, que fa....

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39959

Bon dia nanos,
sóc dels afortunats que he passat el psico. Si, el tenia. Si, l'havia fet unes quantes vegades. I si, també havia fet unes quantes vegades els EFAI, els BOMCAM, i tota la pesca de psicos que molts tenim. Això no vol dir que sapigués quin anava a sortir, només vol dir que molts companys i jo ens vam moure per tenir més psicos per practicar (i per si de cas els tornaven a repetir) i em vaig fer un fart de repetir psicos i continuant fent de nous. Una feina de molt companys i amics per recol·lectar psicos durant molt de temps on alguns hem passat i d'altres que tenien el psico no han passat el tall. El problema aquest any no era tenir el psico, era que el temps ha sigut una barbaritat. Jo feia potser un mes que no tocava els DAT, pensava més en un BOMCam, però tot i així vaig tenir sort. SORT senyors!!! Aquesta es la que ens ha d'acompanyar durant tota la oposició i ho sabem tots del cert que juga un paper fundamental. És una pu**da, però tots ens ho currem al màxim!

Barna es una maleida loteria i trobo molt normal que es vulgui impugnar, estic totalment d'acord. Tot i haver passat aquest tall em fot molta ràbia veure com companys que es curren la opo es queden fora per 0.2 décimes. Perquè a part de companys, com he dit abans són amics i fa mal veure que es queden fora.

Amb això us vull fer veure que si haguessin enchufats, deuen ser poquets. Jo us asseguro que no ho sóc, si no del teoric tindria més d'un 7 (ojalà!). I que no cal que ens emprenyem entre nosaltres. Ens hem de cagar en l'administració i la manera de fer que tenen, però els opositors no tenim la culpa de les regles del joc, es més, les acceptem quan presentem els papers de les bases.
Jo sóc dels que ha reclamat en una opo ( 4 vegades per 4 llocs diferents per un problema a les físiques) i mai he obtingut resposta.

Total, que si fos per mi, que no tirin enrera la opo (és obvi, em fotrien el fet de passar el tall). Però espero que tinguin en compte totes aquestes reclamacions que fem. I si us plau, eduació!

IMPUGNACION FORMAL DE LA OPO fa 15 anys 4 mesos #39960

Hola vila78fe,

Només és curiositat, però quantes opos portes?

Si era la primera, no t'enfadis tant, i segueix currant, que potser aviat surt alguna altra i llavors veuràs l'esforç recompensat!

Jo vaig per la 3a, a veure com anirà, però ja tinc ben clar que si no hi ha sort, no cal fer cap drama, encara que em tombin injustament al camió, per exemple. Cal seguir lluitant amb ilusió! :mrgreen: :mrgreen:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena