Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8772

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
a mi tant me fa que les dones s'emprenyin amb aquest missatge, tanta igualtat tanta igualtat que ara hem de sortir malparats els homes, les dones que vulguin ser bomberes que s'ho currin igual que la resta, si en una oposicio no arriben perque son mes fluixes que es busquin una altra feina, i amb aquest nou barem, els que sortiran mal parats seran els companys de guardia de les noves "bomberes" quan hagin d'agafar la pinça hidraulica etc etc etc etc etc fins a no parar, i no vull seguir perque faltarien planes.
Bueno noies no cal que entreneu mes, que ja teniu el nou assegurat.
Ja teniu la vostra oposicio "justa"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8775

Realment els barems per dona son una vergonya.

:(

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8785

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
mucho quejarse, pero luego ... bien contentos que estarán algunos de tener compañía femenina en los parques ... juas juas!! :lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8787

Jo m'estic prenen molt en serio cambiar de sexe!!!!!jajaja

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8789

una cosa és una ajudeta i una altra és fer un gran regal...crec que aquest cop s'han passat. Estic molt d'acord amb firedepartment.

Salut i entreno! :D

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8792

Molt d'acord am tu; l'any passat van haver-hi noies que van fer unes fisiques de la ostia, que segurament van treure mes nota que molts homes i aixo les honra, ens hauriem de treure el barret.
Pero, es com hauria de ser, la feina es la mateixa per a tots, aixi que la oposicio, tambe hauria de ser la mateixa

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8794

Bufff jo també m'ho he plantejat trival, pero és una aposta molt arriscada. Imaginat que et quedes a mitges... amb quin barem et clasificarien??? Millor anar el dia de les físiques amb perruca i uns pressecs als pits que després sempre es pot arreglar i en un moment tornes a ser home. A més per arribar a 12 a la course encara que resulti una mica incòmode arribes bé.

El que si veig rentable és convencer a la novia que deixi les opos de mestre i que s'hi fiqui amb les de bomber que li serà més sencill. Si jo no arribo a formar part del cos, almenys que quedi en familia no? jeje. Haure d'opositar jo per mestre, ja m'hi veig rodejat de nens en comptes de flames.

Ara parlant en serio, la culpa no és de les dones firedeparment, sinó dels 4 personatges que estan per sobre i que fan el que els hi rota. Aquests 4 genis es creuen que poden jugar amb la il·lusió de la gent així per que si, i com realment els importa una ...... qui entri, doncs té, regalet de Sant Jordi per les dones i així arreglem el món i quedem de PM. I a veure qui té pebrots dels opositors a dir alguna cosa, qui es queixi fitxat de per vida.

El que hauriem de fer és plantar-nos tots i que el dia de les proves només es presentessin les 4 dones que ho faran, a veure si espavilen. La veritat és que s'han passat una estona, i si ja s'intuía que interessava que hi entressin dones al cos, per lo menys que no ho facin tan descarat home, que ens prenen per tontos. Quina enganyifa això de la discriminació positiva, no s'ho creuen ni ells que aquesta sigui la millor solució. Colla d'incompetents.

I per altre banda lo del camió. Res que m'hauré d'anar comprant el casc de pilot professional, perquè potser per la prova de conducció agafen el circuit de Montmeló, ves a saber.

Salut companys, i no li doneu més voltes que encara os pendrà hores d'estudi. Que això hos serveixi de motivació per anar encara més fort el dia de les proves.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8796

Los baremos de chicas: APESTAN
los baremos para chicos: APESTAN
Una cosa es equiparar el tema,,y otra es esto... con perdón de las lectoras(no va con vosotras el tema, esta claro que las cosas son asi por alguien de arriba no por las/los de abajo, osease nosotros los opositores)
Y con menos de 5 en algua prueba NO APTE?? jur jur jur
que pongan un orinal junto a la barra del circuito, para poder CAGARNOS DE MIEDO AGUSTOOOOOOO
Es que oye chico, eso de los decimales... que si 16´05" en el circuito que si 17´23" lo dejamos en 16 y ya esta, que oye sumar con decimales...ufff que palo.
En la navette igual titu, que el que llega a 12 ,5 puede llegar a 13 hombre,, quitamos el 12,5 y eso q nos ahorramos.
En el dinamómetro les metemos unos kg de más eh , no vaya a ser q un dia nos quedemos sin cojines pneumáticos y tengamos que estabilizar un coche con los cuadriceps...490?? no no lo subimos lo subimos.
En el pajarituuuu como son buenos xavales les vamos a rebajar la marca que este año se han portado bien...
POR FAVOR SEÑORES QUE ORBITAN POR EL ESPACIO SIDERAL...HASIENDO UN VIAJEESPACIOTEMPORAAAAL PONGAN LOS PIES EN LA TIERRA, SI SI, LA TIERRA DONDE HABITAMOS EL RESTO DE LOS MORTALES, ANIMALILLOS, I OTRAS ESPECIES, Y EMPAPENSE DE LA REALIDAD, QUIZAS ESO LES HAGA VER LAS COSAS DE OTRA MANERA...

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8797

M'acabo d'enetrar del tema de les noves bases de barna, i porto una mala llet a sobre q espero em surti al dinamometre!!!
Ja estic fins als collons de la discriminació positiva que patim els opossiors d'una feina que no sap de sexes sinó de gent competent.
Pero els polítics nomes saben de vots i ara ven el rollo ja cansí de la igualtat.
Artículo 14
Los españoles son iguales ante la ley, sin que pueda prevalecer discriminación
alguna por razón de nacimiento, raza, sexo, religión, opinión o cualquier otra condición o
circunstancia personal o social.

Suposo q us sona aquest article.
Em sento discriminat per tenir l'accés desfasadament més complicat a a la feina de bomber, em sento cohibit a l'hora d'expresar la meva opinió perque actualment es politicament incorrecta (el temps dira)

Si volen dones, que facin una oposició que convoquin només a dones, i aixi no faran perdre el temps i la ilusió a molta gent.

Si lo físic no es tant important, que facin uns minims per tothom, y que les fisiques siguin apte o no apte
Si lo fisic si es important pués que guanyi el/la millor.

Em trec el barret davant la noia q va entrar l'any passat, que va demostrar que SOM IGUALS, i que es va guanyar la plaça amb IGUALTAT

Que el nois per ser nois, no som rambos, i que ens deixem la pell dia a dia per fer unes marques decents.

I les dones no en tenen cap culpa. Això s un problema politic, i ara ven això. Si als homes ens ho posessin més fàcil, segurament tampoc ens queixariem.

Només ens queda fer una xiulada al car el dia que toqui un homenatge a la igualtat!!!!

Salut companys/es

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8799

todo esto es de chiste!!!
Intentas no donar-li voltes però sempre et queda en el pensament que algú amb una nota molt inferior a tu, pot quedar per sobre teu i llençar tota la teva ilusió i el teu esforç a la porra.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8801

firedept, no me enfado por tu mensaje porque tienes todo el derecho del mundo a opinar y decir lo que te venga en gana, pero nosotras no hemos hecho esas reglas....
Te aseguro que yo quiero ser bombero tanto como tu y que me dejo los cuernos entrenando también como el que más. Es cierto que es injusto, joder , no creo que nadie lo niegue. Pero entonces, qué? Si pienso que es injusto no me presento? No jodas, si algún día estoy ahí y no puedo con una pinza, te aseguro que mi orgullo ya se encargará de decirme que estoy haciendo el gilipollas.
Me parece muy bestia que de no pedir baremos distintos, hayan puesto estos (aunque me apedree el tejado), pero creeme cuando te digo que ni he tenido tiempo de alegrarme porque en cuanto salió empezaron las "burchadas" de los compañeros . Que sí, de coña (o no)...pero dolidos todos igual que tú.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8804

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia M.
Crec que tens tota la raó, i també entenc tots els companys perquè, de fet, tots pensem igual. I quan dic tots també em refereixo a vosaltres, les companyes que cada dia ens trobem a tots els gimnassos i grups d'entrenament, al serrahima, al badrena, al llorenç o al fes-tefort... Sabem que ho lluiteu i que el vostre esforç és proporcional al de tots. I això és indiscutible i em trec el barret, igual que amb la Miriam, la que ja és bombera.
És difícil conciliar això, i entenc que us dolgui aquesta discriminació positiva exagerada, perquè no l'heu demanat vosaltres, i ara us trobeu amb que us fan un favor que no heu demanat. Com quan fas peses i al company que et vol ajudar li crides mentre apretes les dents: PUC SOL, PUC SOL!!!!!!!!
Doncs bé, aquest missatge és per expressar tot el meu respecte cap a vosaltres, companyes, i per queixar-me cap als IRRESPONSABLES que des d'un despatx han redactat aquestes bases i no us han fet cap favor.
No deixeu d'esforçar-vos, com nosaltres no ho farem tampoc. Demostrem entre tots que els barems són injustos, traieu totes un 10 de mitjana perquè s'adonin que no ho han calculat proporcionalment, i potser l'any que ve siguin més IGUALITARIS, però de veritat.
De totes maneres, companys i companyes, com ja sabeu aquest any les físiques perden pes respecte al total de la oposició, així que un cop més, i més que mai, s'ha de lluitar amb totes les proves. No n'hi haurà prou de passar el tall del psico i el teòric i fundir-se unes físiques de 10. S'ha de ser a dalt des del principi.
SALUT a tots i totes, i un cop més, aquí teniu el meu barret.
Turuflauers.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8809

quina pena que l´edat maxima sigui 33 o 35 ara no ho sé del tot cert, però hagues apuntat a ma mare i ja tinc una bombera a casa perquè vaya tela.
Entre la competència que hi ha i que fotin estos regals , poder faran que entrin totes les noies no?Per cert noies no tinc res en contra , simplement igualtat de condicions.
Que dimiteixin els que ho porten per dalt perque no en fan una a dretes.
Opos tard i quan ho treuran malament.Lavors que heu estat fent tot aquest temps???pensar si ficar el 12 o 12, 5 a la coursse?o jugar al butinet???
Sort a tots

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8810

Selores y señoras.... Con estas bases me acabo de dar cuenta que se estan riendo de todos nosotros incluidas de ellas, es como decir quereis igualdad pues ala !! TOMAR IGUALDAD NENITAS !! Rollo recochineo...
Conozco un grupo de gente que va a reclamar lo del limite de edad en Bomberos de Barna, PUES YO voy a reclamar IGUALDAD PARA EL HOMBRE Y LA MUJER !!
Pero igualdad de verdad no de color "rosita" igualdad de esa que se estan currando varias chicas que yo conozco que hacen marcas de chico y igualdad como la chica que entro el año pasado....
Eso es igualdad para mi...
Que triste que pagemos el sueldo de gente tan incompetente...
:oops:

Nothing its imposible!!

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8811

Pos yo voy a operarme, voy a q me quiten el pito y me pongan rajita, voy a ser una rubia de 1,90m ,q te cagas. A ver si travestiendome tengo mas opciones.TODO SEA POR UNA CAUSA!! vaya tela! :evil:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.282 segons
Gràcies a Fòrum Kunena