Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8832

hola, companys e estat lleguim quasi tots el missatges..... ara us escolto a tots quan reclameu igualtat, tant per a home com a dona, be estat lleguin un missatge k escriu un apartat de la C.E. del tema de igualtats ara tots vosaltres sentiu a la vostra ale la descriminacio possitiva, sol us demano k aquesta amenaça k sentiu la traslladeu al companys com jo k no podem participa per edad....tota la opo basicament es una descriminacio, feu un pensament, i recurdeu k esisteix el "concioso administrativo " acara esteu a temps de impugnar la descriminacio possitiva.
anims....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8862

aixo acabara com el rosari d laurora, ja veus kinze ties cap dins... esta mes xungo ke mai entrar a barna

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8870

HOme, recordeu que les fisiques sol son un 10 sobre 50, lo realment decisori sera la conduccio, com cada any. Si fas una opo normaleta, pero claves la conduccio, estas dins

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8878

Imagino que si entre 18 companyes dones s'ha de repartir el 50% dels càrrecs directius, tindràn molta feina. En canvi els 2423 companys nois, ja es poden anar buscant una altra curru.

TOT SIGUI PER ACABAR AMB LA DISCRIMINACIÓ !!!! (noteu el sarcasme?)

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8889

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

m. va escriure: firedept, no me enfado por tu mensaje porque tienes todo el derecho del mundo a opinar y decir lo que te venga en gana, pero nosotras no hemos hecho esas reglas....
Te aseguro que yo quiero ser bombero tanto como tu y que me dejo los cuernos entrenando también como el que más. Es cierto que es injusto, joder , no creo que nadie lo niegue. Pero entonces, qué? Si pienso que es injusto no me presento? No jodas, si algún día estoy ahí y no puedo con una pinza, te aseguro que mi orgullo ya se encargará de decirme que estoy haciendo el gilipollas.
Me parece muy bestia que de no pedir baremos distintos, hayan puesto estos (aunque me apedree el tejado), pero creeme cuando te digo que ni he tenido tiempo de alegrarme porque en cuanto salió empezaron las "burchadas" de los compañeros . Que sí, de coña (o no)...pero dolidos todos igual que tú.

Bueno, mis motivos tenía para no querer dar mi opinión sobre este tema, pero no puedo pasar por alto algunos de los comentarios que se han hecho.
En primero lugar, decirte M. que chapó, re-chapó y rekete-chapó . Yo no hubiera podido expresar mejor lo que pienso y siento. Y agradecerte Turu tu sensatez y comprensión.
Entiendo que estéis enfadados y cabreados por los baremos que nos han puesto, yo en vuestro lugar también lo estaría. Pero lo que encuentro intolerable e inaceptable es que algunos de vosotros nos habléis con semejante desprecio. Es algo que nosotras en ningún momento hemos pedido, ni somos tampoco nosotras las que hemos redactado las bases. Así que por favor no arremetáis contra nosotras como si fuéramos las culpables. Estamos en el mismo barco que todos vosotros, completamente a la deriva y a merced de los caprichos de los 4 políticos de turno.
Recordaros además, que las físicas representan sólo 10 puntos sobre 50.

Ánimos a tod@s.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8895

Ningú ataca a les noies, faltaria més.

Ens queixem dels barems, i dels encarregats de decidir-los.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8914

Torneu a llegir aquestes frases de FIREDEPARTMENT:

"hem de sortir malparats els homes"
"no arriben perque son mes fluixes que es busquin una altra feina",
"noves "bomberes" quan hagin d'agafar la pinça hidraulica etc etc etc etc"

A mi realment em sembla que firedepartment no serà bon company de feina, perque amb aquests comentaris.....

Firedepartment, creus q. un bomber ha de ser 100% musculs, resistència i força? o ha de tenir altres qualitats?
Penses que et treuran la feina les dones que es preparen per bombers i que elles no tenen dret a entrar?

Renova't estem al segle XXI.

Sort a tothom!!!

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8918

Jo no crec que un bomber hagi de ser 100% musculs, resistència i força, pero si la part física te la "regalen" tots els altres opositors que estaven igual que tu en "les altres virtuds " d'un bomber ja no tenen opció.
Hem de reconeixer que q 1/5 part de les opos és molt i competir contra algú que ja parteix amb això és injust.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8924

Exacte, ara criticar el Fire per el que ha dit. Es una reaccio normal de tots els opositors homes, es una putada el que han fet.
Si la feina es la mateixa per a tots, les proves que siguin iguals per a tots. A cas si dic que no soc tan llest com els altres me faran un examen mes facil? Doncs per que han de fer un barem especial per un colectiu en principi no tan fort? Es increible..
L'any pasat va quedar demostrat que si les dones volen, poden, de fet van entrar alguna amb unes fisiques que molts homes voldrien..

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #8938

Hola!!

Com ja he dit altres vegades, em sembla molt bé q hi hagin barems per a noies, però no aquests...

Sol volia aportar una dada. A les opos pasades, amb les marques q vaig fer a les físiques vaig quedar sobre la posició 10, amb una nota q ara equivaldria a un 8 i justet, q si al pajarito em despisto i faig un segon menys em quedaria amb un 7.75.

Crec q amb els barems actuals hi hauran moltes noies per sobre de 9... ( jo no entreno amb cap grup i no sé el vostre nivell, però faig atletisme i qualsevol de les noies q entrena amb mi sense practicar cap prova estaria per sobre del 9... això ho dic amb tot el respecte, q ningú s'enfadi...)

I q sol són un 20% de la nota final?? Jo crec q és molt q en 50 punts ja et treguin 1 o 1.5 simplement pq no fiquen uns barems més igualats... Sol és una opinió, espero q ningú s'enfadi per això q he dit.

Sort a tots!!

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #9119

Politics i celebritos que heu dissenyat les noves bases... SUS HABEIS PASAU TRES PUEBLOS!!!
Sr aclalde de barna: Els 575 kilos, a veure si els aixeques tu, amb l'ajuda dels teus goriles!!!!
Pel que es veu que la dona en més fluixa, està escrit, legislat, i acceptat.
Però tb és MENYS ÀGIL???.... 20,5 segons son els temps que fa Rita la Cantaora als 65 anys!!
Vull un curro on per ser tio em donin facilitats!!!!
Apa,petonets

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #9249

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
a mi la naturaleza me dio un cuerpo de 1m 65 cm y un peso habitual de 62 k, por lo que mi mierdecilla de cuerpo padece para levantar 50 kg en los forestales o levantar mi propio peso en la cuerda o barra lo que me obliga a entrenar y a hipertrofiarme, pos soy mas aquatico que terrestre, no muy veloz en la cursa pero se que a base de entrenamiento mejoro y mi estatura ya no me permite a entrar en els mossos lo que no descartaria para luego acceder por otra via a bombers, o para intentar aceder al cuerpo interno de submarinismo cosa que me sentiria como pez enel agua en fin que cada uno tiene su historia personal, edad, sexo, altura por exceso o por la minima, pos encuentro logico que haya barreras o limites o como lo quieran llamar, y si unos lo tienen mas facil que otros por que no alegrarse de los demas, envidio el que hace 15 en la navette o 500 en el dinamometro pero no por que yo no lo haga, voy a desear que a los demas les vaya mal, es mas me servira para intentar mejorar y lo que es mas intentarlo, lo que me sabe mal es lo de la edad, he visto gente haciendo maratones, ironmans, travessas y cicloturistas con canas y delante de mi, creo que eso si que es injusto, la edad, algun dia me puede pasar a mi, lo demas son añadidos, para la superacion y para la criba de elecion llamemoslo selecion, si las mujeres lo tienen aparentemente mas facil, pos muy bien por ellas, si los rapdos lo tienen mas facil pos muy bien para ellos y si no hay una prueba que me beneficie a mi (3000m nadando) pos ajo y agua y a reirse y aentrenar y estudiar, votaria por eliminar las barreras discriminatorias. no por ponernos barreras entre nosotros.

Si hi ha algu que ho fa millor que jo es mereix el lloc,i si hi ha algu que te mes facilitat que jo pos felicitats, be no vull reiterar-me, endefinitiva a pencar!!! ganduls jejeje!! i jo el primer, o no es mes no penque i m´ho deixareu facil a mi. sort per tothom

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #9272

pues amén por un poco de buen rollo , idees...
Que estamos todos en este mismo barco llamado secta de aspirantes a bombero, que cuando empezamos con esto peligran nuestras relaciones familiares,amistosas, sentimentales y hasta sexuales...y más apartir de este 2 en 1.
No sabía que eras compañera climber,genial, pero permíteme dudar que no lo hubieses podido expresar mejor, porque con la labia que tienes... :)
Apa gente, a por ello.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #9284

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Plas, plas, plas, Idees de Bomber. Un aplauso para ti.

Gracias M. por el cumplido. Labia no sé si tendré, pero palique ... por un tubo :D . Pero no es mérito mío, si no que se lo debo a mis compañeros y amigos de entreno ... menuda panda de descerebrados :twisted: ... no veas la caña que me meten verbalmente ... no me ha quedado más remedio que aprender a defenderme ... jajaja!!!!
Pues nada, M, ya sabes lo que nos toca, a entrenar a muerte para dejar el pabellón bien alto y que nadie pueda cuestionar nuestra capacidad!!!

Suerte para todos!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Igualtat? ja us ho trubareu fa 18 anys 3 mesos #9365

Hola buenos días , pese a que soy mujer (madre de un futuro bombero) eso espero jajaj.
Me parece fatal lo del baremo primera por que es un trabajo donde se salban vidas y con eso no se puede jugar por lo cual me parece que las pruabas tendrian que ser iguales, o es que cuando se tenga que salbar una persona se va a mirar lo que pesa y si se manda aun bombero o bombera .
ESO NO ES IGULDAD y las que tendrian que molestarse son las mujeres por esa diferencia tendrian que ser ellas por consideralas inferiores.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.354 segons
Gràcies a Fòrum Kunena