Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56718

Àx va escriure: Bones gent, vaaig apuntar-me a les opos de BBVV però em surt que m'han exclòs per no poder comprovar telemàticament l'adreça que vaig donant. La qüestió és que vaig inscriure'm al padró fa un mes màxim... Per què creieu que pot ser sinó i quina solució pot tenir?

Primer de tot, el que hauries de fer és una al·legació. Pel motiu x ets vas empadronar algun municipi de Catalunya, i ara surts exclòs per no poder comprovar telemàticament l'adreça. Crec que hauries d'al·legar el full del teu padró i així aconseguiràs ser admès a la convocatòria. Sort!

Bravo 21 va escriure: Algú sap com calculen el radi de distància? De municipi a municipi o de direcció de residència fins al parc de voluntaris?

El càlcul el fan des del Codi Postal al parc, en línia recta. Amb el mateix google maps podries comprovar-ho. Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bravo 21, Àx

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56733

Crec que no ho fan amb el Codi Postal, pq un veí meu ha entrat a un parc q tenim a prop del poble i té el mateix codi postal q jo, i jo no he entrat. Ho deuen fer amb l'adreça exacta.

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56736

Previsió de la prova de coneixements: 17/12/16

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56738

Això és segur o es una prediccio

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56750

Suposo que deu de ser punt exacte, ja que al meu codi postal al parc no hi han els 15 km, i des del parc al domicili crec que em sobre passo de 60 metres...

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56762

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
segur en aquesta vida nomes hi ha una cosa que es la mort, pero si, en principi es el dia 17

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 9 mesos #56768

A la pàgina d'interior posa previsió, ho pots comprovar tu mateix aqui!

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b.../Bombers_voluntaris/

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 8 mesos #56778

Hola Achone,

El curs es fa en caps de setmana i evidentment no es cobra cap compensació economica. Els BBVV només rebem compensacions per hores de servei, es a dir quan tens sortida, estan al parc no es cobra res.

Bomberos Voluntaris 2016 fa 9 anys 8 mesos #56795

Pel que m'han comentat si que es cobra una compensacio x assistencia al curs, no arriba als 10 euros x dia, quant son hores programades tambe les cobres, el que no cobres es un dia cualsevol si estas al parc, sense cap activacio, i lo del curs esperem que facin com altres anys intensiu i caps de setmana!!
Sort i anims

Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena