Hola nois!
Tinc un dubte referent al requisit dels 15 km de proximitat d'un parc de voluntaris. En cas que entris com a voluntari, si després canvies el lloc de residència per un que estigui a mes de 15 km, que passa? Hauries d'abandonar el cos?
I en el cas que tinguis una altra feina i et truquin per fer un servei, has d'anar-hi si ho si?
Segons va dir el conseller han de convocar 350 places de voluntari a principis d'estiu! Ara, del dit al fet, ja es veurà. I si, jo crec que el format serà tipu oposició, com les de professional. Respecte el que dius Limbhad, tinc entès que és respecte el lloc d'empadronament, tu pots estar empadronat a un lloc i residir a un altre, dins d'aquí, cadascú fa els seus xanxullos d'empadronar-se al pis d'alguns parents o col·legues i tot! I lo de anar-hi si o si, doncs ni idea, bomber voluntari, com el seu nom indica és voluntari, sinó tens disponibilitat en aquell precís moment no crec que et facin marxar de la feina..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Limbhad
Jo crec com Alpo. Tinc el problema del radi de 15km, però entenc que una cosa és l'empadronament i l'altra el lloc de residència. És com si tu estàs empadronat a la Cerdanya però vius a un pis a Barcelona, suposo que amb la documentació de lloguer o algo així ja serviria. Ara, això dels xanxullos... com pots demostrar que vius a casa uns amics, per exemple? jajajaja
Hola!
Respecte el temari que han publicat al DOGC, amb el llibre ADAMS de Bombers Gene n'hauria de tenir suficient oi? No recordo el temari de la opo de Bombers però suposo que serà una mica superior que la de Voluntaris.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd
En principi sí, amb el lliubre ADAMS de bomber de la generalitat hauria de ser suficient. També amb el llibre ADAMS per opositar a bomber de Barcelona també és bastant complert.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd, Guillem.Guasch
hola a tothom!! soc neofit en el tema...i m'agradaria que m'informesiu una mica sobre el tema de les probes d'aptituds fisiques.
gracies i sort companys
El requisit de la proximitat al parc de bombers era quan els bombers voluntaris eran escullits pel personal del parc. En la meva opinió, ara que s'ha "professionalitzat" el paper del bombers voluntaris veig difícil que ho segueixin fent així, . L'únic que he llegit sobre l'accés a les noves palces de voluntaris és que com a màxim es podrà seleccionar 3 parcs per aspirant, i en això em basso per creure que lo del radi de proximitat de 15 km pot canviar, ja que no existeixen 3 parcs de bombers en un mateix radi de 15km.
Què ningú em prengui en serio, tot són especulacions meves, no tinc informació al respecte. Si hi hagués algun voluntari pel forum amb informació privilegiada...
Guandepeix1, continuarà el requisit dels 15km quasi 100% segur. Si has llegit el nou procediment, establert al nou Reglament de BBVV (Decret 8/2015) a l'article 6 apartat d) ho diu clarament, lo dels 15kms desde la teva residencia fins el parc.
Si, pots escollir fins a 3 parcs, sempre i quan estiguin a 15km, si nomes t'agafa 1 o 2 doncs 1 o 2 podràs ficar.
No se perquè veus difícil això dels 15km i a més, veig que no té res a veure lo de la proximitat amb lo de que s'hagi "professionalitzat". Inclus, al reves. La proximitat al parc és molt important. Es un tema molt discutit perque intervenen factors com que encara que visquis al poble si treballes 8-12 hores/dia a 40km del parc o el teu treball consisteix en viatjar..... o al reves gent que no es del municipi pero esta a l'atur o es estudiant i pot estar mes pel parc que un del poble etc... Tambe ss'ha de dir que son casos puntuals. Però esta clar que es important i en la meva opinió no dic que tota la plantilla hagi de viure al mateix municipi pero si un alt percentatge dels integrants (conexement del territori, activació de serveis a la nit -tothom dorm a casa-, caps de setmana, festius on s'està a casa, etc) És una qüestió de compromís entre altres coses.
nse si m'he explicat bé i segur que hi ha altres opinions, cada persona és un món. Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: guandepeix1