Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 2 mesos #55442

Algu per entrenar al poliesportiu de Montmeló? Hi ha tota la equipació necessària menys la piscina...
Jo entreno tots els dimarts, el meu mòbil 673078532.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55459

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Doncs trobo que si volen començar al setembre tenint l'estiu aquí...Bé no sé com funciona tot això de la formació prèvia però si es pogués ser d'ajuda ja a l'estiu els faríem un favor.

Jo em presentaré a Sant Llorenç de Morunys, algú més es presenta aquí?? Jo entreno cada dia menys divendres i diumenge, per si algú vol entrenar

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55588

Acabo de parlar amb inerior, procés de selecció per a final de juny! Ja podeu apretar!

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55590

això vol dir que l'examen teòric serà... al setembre? o a mig estiu? :unsure:

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55592

arnaubxd va escriure: això vol dir que l'examen teòric serà... al setembre? o a mig estiu? :unsure:

Setembre, ara al juny sortiran les bases i tal i pasqual.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: satel•lit

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55601

Que la convocatòria sortirà a final de juny, amb uns 20 dies de plaç, llista d'admesos, plaç d'al·legacions, etc... Si, al setembre crec

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55613

Doncs a fotra-li encara més dur!!!

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55628

Una pregunta que no m'ha quedat clar, l'examen físic aleshores sera per septembre o així tambe o es per a finals de juny? gracies

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55630

Les proves físiques sempre són després del examen teòric, i pel que sembla el teòric està previst per setembre

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55633

Gracies alpo =) una altre cosa mes, per pasar la revisió medica fa falta no tenir miopia? o es sap si hi ha un periode per operar-te una vegada estas dins?

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55634

Estava com tu fa poc amb aquest tema de la miopia! La cosa és que a la revisió mèdica et fan un prova d'agudesa visual segons el test d'Sneller, sinó el passes no entres. Però no et preocupis, si no tens molta miopia el passes; jo tinc 0,75 i 1,25 i el passo. En el cas de les proves mèdiques de funcionari diria que és 0,5 al ull millor i 0,3 al pitjor! La meva recomanació es que vagis a una botiga mateix d'ulleres i demanis que et facin el test!

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55643

A mi els d'Interior no paren de donar-me llargues en el tema de l'empadronament. Encara no m'ha aclarit ningú si els 15km són requisit o només es valoraran, i en cas de ser requisit, que tot apunta a que sí, si s'ha d'estar empadronat durant els 20 dies de presentació de sol·licituds o és indiferent fer-ho durant o al final de la opo. I pel que sé molta gent està amb aquest problema. A mi m'és igual anar a viure a un altre lloc per poder entrar, però no vull que per això em fotin una patada a les primeres de canvi.

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55644

Jo crec que és molt clar. La teva residéncia ha de ser màxim a 15km de radi del parc i és un requisit persuposat i els requisits han de conplir-se just abans del dia de publicació de les bases. Mes clar l'aigua.
Salut

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55647

Et fare cas i anire a una optica a veure, pero tinc 2 a cada ull així que probablement hem tindre que operar hahaha, moltes gracies Alpo ^^

Bomberos Voluntaris 2016 fa 10 anys 1 mes #55686

Hola a tothom.algu sap on puc trobar els criteris medics? Tinc miopia i estic preocupat pel tema agudesa visual.
I, disculpeume la obvietat, pero lagudesa es sense la correccio, no? (Sense lentilles)
I, lultima cosa....coneixeu a girona algun lloc per preparar les opos bbvv?

Merci i força!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.193 segons
Gràcies a Fòrum Kunena