Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57482

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

Junama va escriure: Criteris de desempat punt 6.2 de les bases
salut

Gràcies no ho havia trobat. Doncs amb això ja ho diu tot, si ets apte ets apte, a un 1 metre o a 14,9Km, ni mes apte ni menys apte, simplement apte, per tant els que siguin aptes en cas d'empat seran les notes les que decideixin.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57485

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
Penseu el que vulgueu, sentit comu a igual de condisions qui donara mes bon servei , punt 1 que valora entrevista adaptabilitat i flexibilitat, el que viu i treballa a 5 minuts del parc o a 20 minuts, diu bombers voluntaris gene pero tu aquin parc aspires es alli on et valoraran, i si real ment si vius, vius ,vull dir que ets i vius a 14,9 , encara puc entendre algo els teus criteris ,pero si sol ets en el padro per fer la prova i vius a 20km que en penses d'aquets?en tenim molts!!!

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57486

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

espinete va escriure: ...que en penses d'aquets?en tenim molts!!!

Jo d'aquests penso que a part de ser injust de cara a lo que es el procés, son uns insconscients ja que en casos extrems poden posar en perill les vides de companys i ciutadans pel fet de no poder ser a temps on se suposaria que hauria de poder ser. Hauriem quina es la finalitat de tot això, pero bueno...la relaitat es la que es.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete, Bomber.egara

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57487

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
L'adaptabilitat i flexibilitat es refereix en quant a situacions desenvolupant la tasca de bomber no te res a veure amb la proximitat... i les 5 competencies son iguals d'importants, no te res a veure la prioritat amb l'ordre en el que surten.

Jo crec que valoraran mes experencia professional, projeccio i aspiracions, aixi com tot el que puguis aportar al cos de BBVV que no sigui nomes el temps que trigaras en arribar.

Sembla que et faci rabia que algu de fora del teu poble et tregui la plaça pero aixi es la vida i per aixo es fan oposicions, per que entri el millor o el que aquell dia va estar mes inspirat. Si no et vols fer mala sang jo de tu enfocaria aquest temps en entrenar o en tot cas en preparar la seguent.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57488

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
I que en penseu de si la teva intenció és anar a viure al mateix poble un cop hagis passat tot el procés? Aixó és adaptabilitat no ?

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57489

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
Me parto!!!!! Si esta dins de rang ok no tinc res a dir ! El tema esta en els del padro fantasma i tema tancat
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57490

• roger_35bg
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 17
Dels que pensin en traslladar-se i tinguin condicions idònies per fer-ho en deu haver ben pocs....

Jo crec que aniran darrere els empadronaments fantasma, si no és que ja ho estiguin fent...
Després a l'entrevista si valoren tots aquests punts i se n'han de carregar uns quants... potser tots seran aptes, però hauran de triar, així que a alguns aptes els hauran de dir que no ho són per poder-los excloure, sinó s'estarien inventant places que no existeixen.

A part, trobo una tonteria que el requisit per apuntar-se a un parc sigui estar empadronat a <15km en línia recta.
Hi ha qui treballa a 2 hores en cotxe, hi ha qui fa mitja vida a un altre poble, hi ha qui està lluny perquè no té cap parc més a prop però en una sortida urgent hi seria molt abans que els del mateix poble, o qui estaria més hores al parc que a casa per la disponibilitat i implicació que tingui.... els 15km són un filtre senzill però ineficaç. Hi haurà un munt de noves incorporacions amb 9's a les proves que estaran treballant 25 hores al dia, o ocupats en altres assumptes majors i el que no faran serà deixar-ho per anar al parc. I això és complicat de valorar, però pitjor és valorar només una línia recta. La qüestió és que un cop dins, els que no s'impliquin els fotin al carrer.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57491

Els empedronaments fantasme es el que mes sap greu. Jo visc i treballo a 8 min del parc i tinc 100% de disponabilitat i si al final agafen a un que viu a 40 min i treballa mati i tarda em tocara bastant el que no sona (tot aixo si els dos estem a places per exemple). En el meu cas, les fisiques les entrenarem junts al parc tots els que pasem a les fisiques i es aqui quan el cap de parc podra everiguar qui es el fantasme o no, si mes no, aixo espero!

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57492

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Diuen que a l'entrevista no hi serà el cap de parc. Cosa que trobo molt justa per evitar "favoritismes".

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57493

Doncs em sembla el mes logic i espero que aixi sigui. Es una molt bona noticia

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57499

pel que vaig entendre el cap de parc estaria ala entrevista seria d'un altre parc, al que vols entrar.. jo per una part crec que hauria d'haveri el mateix cap de parc per poder valorar lo dels empadronaments fantasmes... estic dacord en que si entren amb mes nota ens em de fotre pero, es una vergonya ja que el servei que podran donar sera minim , en un foc vivenda un dimarts a les 3 de la matinada i sera??? Crec que lo que s'acomseguira es els parc plens de gent de fora, sense coneixer el territori i la meitat per presentarse a funcionari.. anims companys i que tinguem sort!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete, Quercus

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57513

genisru va escriure: pel que vaig entendre el cap de parc estaria ala entrevista seria d'un altre parc, al que vols entrar.. jo per una part crec que hauria d'haveri el mateix cap de parc per poder valorar lo dels empadronaments fantasmes... estic dacord en que si entren amb mes nota ens em de fotre pero, es una vergonya ja que el servei que podran donar sera minim , en un foc vivenda un dimarts a les 3 de la matinada i sera??? Crec que lo que s'acomseguira es els parc plens de gent de fora, sense coneixer el territori i la meitat per presentarse a funcionari.. anims companys i que tinguem sort!!!

Si per anar a un foc de vivenda, t han de trucar a casa i tu anar al parc, per poc que triguis, arribes tard.
Els empadronaments fantasmes no són novetat. Quan s'entrava a DIT, el requisit ja hi era i els amiguets ja s'empadronaven a casa d'algú per complir el requisit. Però a alguns no els hi agrada aquest nou sistema, ja que no els beneficia.
La valua de cadascú es medeix en esforç, en aquest cas, clavant els colzes, i no vivint més aprop q el prògim.
Quin mal hi ha en que els aspirants a voluntaris vulguin opositar a PROFESSIONAL?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57514

Tota la rao. Ningu de nosaltres sap com ens anira la vida, potser acabem sent funcionaris o no pero almenys podrem fer la feina que tan ens il.lusiona i que es el somni de molts de nosaltres, almenys el meu i si la vida em porta pel cami de que no podre aconseguir ser funcionari almenys podre fer igualment aquesta feina que tan m apasiona juntament treballant a casa meva, en el meu cas

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57518

Si m'han de trucar a casa i e de baixar al parc visc a 3 minuts, el parc de funcionaris mes proper el tens a 20 min, i tota la vida a funcionat aixi, no a 15 km falsos , sobre clavar els colzes la majoria del que ens agrada aixo ho hem fet molt be, i a lo de funcionari cap problema jo tb vui arribari pero el temps que estigui de bv sigui de profit,el que vui dir es que la gent que veritablement es funcional es la que aprova i propera al parc ja que cuan passi algo es podra sortir, no nomes el cap de setmana, els parcs de bv estan buits no poden garintir la sortida i amb aquest sistema seguira igual, al parc que opto de 33, 4 del poble es aixo a lo que em refereixo.. tb et dic que el sistema d'ingres ja era hora que canvies pero en aquest punt dels empadronaments no ho comparteixo!! Salut

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena