Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57352

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
Algu amb un 7 i 7 campanyes tots els carnets i del mateix poble del parc pot passar davant de un 9 que no es ni de ka zona sol empadronat a 15km de radi? Que en penseu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57353

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

espinete va escriure: Algu amb un 7 i 7 campanyes tots els carnets i del mateix poble del parc pot passar davant de un 9 que no es ni de ka zona sol empadronat a 15km de radi? Que en penseu?

Depen de quantes places hi hagi en total i de quants aspirants. Passar si que pots passar, però a les físiques hauries d'anar a pel 10.
Jo estic algo semblant a tu, la nota lleugerament més alta i ara tinc el dubte si seguir continuar per entrenar les físiques.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57354

Bones,

Jo tinc entès, segons el resum de la convocatòria que, a la 2ona prova d'aptitud física només es convocaran un màxim de 3 persones per plaça. Per tant, si hi ha 4 places, convocaran a les 12 millors persones per nota del teòric (sense mirar res dels mèrits ni on vius).

Som-hi a esperar fins el 13.01-17 , mentrestant a anar omplint l'excel aviam què passa.

Bones Festes de Nadal a tothom

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57357

Aquí no hi ha mèrits ni res per l'estil. Passen a físiques 3 opositors per cada vacant del parc, classificats per nota de teòric. Pot ser que amb un 7 passis ronda, però veient que molta gent té notes altes (8-9 llargs) és difícil.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57374

• espinete
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Jo dic que en condicions iguals al final a entrevista un tio que te un 9 i no es ni de la zona amb un tio que viu a 5 minuts del parc peronte un 7 o 8 tu qui creus que es queden? A entrevista vull creure que agafan tots el tramposos empadonats en un lloc on no viuen !

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57377

Què vols que et digui.. En principi si tu compleixes amb els requisits és tant vàlid algú que està a 14,9 km que un que viu a davant del parc. El tema dels empadronaments fantasma és una putada, conec d'un parell que ho han fet a parcs amb baix número d'opositors per tenir més opcions i després voler demanar trasllat. Jo crec que haurien de mirar-ho a l'entrevista, és a dir, que correspongui que fa temps que viu allà i no des de 2 dies abans de tancar el període d'inscripció.
Està clar que algú que viu a 2 minuts és preferible a algú de 15, però dubto que discriminin per això. Si no ja podem plegar tots els que vivim a un poble del costat.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57378

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Al cap i a la fi ha d'entrar qui estigui mes preparat, si agafen al del poble de tota la vida continuem estem igual que abans que hagues opo, que entraba el conegut, el cosi...

Si tens proves intenta lluitar, pero a mi em sona a pataleta perque no has tret la nota que volies o et feia falta.

Salutacions i a continuar lluitant.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57383

• espinete
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Ho dic per el fantasmes , el que te la seva residencia a 14,9 , perfecte cap problema pero el que fa una enganyifa aixo no pot ser tio!!! I el que el deixa empadronar a casa seva segur algun colega tambe !! Es tan llandre el que roba com el que para el sac. Be vaig a correr una estona sort a tots

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57385

Entrarà qui millón nota tingui
El empadronaments fantasmes no són cap novetat. Hi ha molts voluntaris que al dia d avuí, viuen molt més lluny d aquests 15km.
Millor aquest sistema q el caciquisme q imperava, tot i q ja posats , aquestes places millor que fossin per a bombers professionals

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57388

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Jo crec que ser del poble pot ser bó però és només una cosa més a valorar, no determinant, ni excloent. Lo important és veure la implicació que se li pot presumir a aquella persona. Hi ha gent que es presenta a voluntari amb les mínimes ganes igual que fent campanya, que veus a cada un mort de fàstic que també penses (per lo menys jo) "nen valora una miqueta més aixó" tot i que els funcionaris fan que aixó s'enganxi (la desidia).

En resum ser del poble pot estar bé, però hi ha molts més factors, de poc serveix viure al costat del parc si treballes a jornada completa i tens dos churumbels, poques guardies faràs a l'any o poques activacions d'SMS podràs respondre, parlo sense conèixer molts voluntaris. La meva implicació si puc entrar serà TOTAL i aixó a una entrevista tot i que ho pots fingir, crec que és el que més es busca, igual que a quasi totes les opos i feines, que t'interessi de VERITAT i que t'hi impliquis.

Ale, jo també vaig a còrrer.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57389

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
L'entrevista la fa el cap de parc ?

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57396

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 44
En principi el cap de parc hi serà present però també un psicóleg, la decisió no serà només del cap de parc ..

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57399

Esperem que la decisió la prengui el psicòleg , ja que el cap de parc no se quina capacitació tindrà per dir q algú és apte o no.

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57409

Hostia tu, no sabia que el cap de parc també hi era. Així en part tornem a estar a les mateixes. El psicòleg t'ha de veure molt fotut per donar-te com a no apte, i si el cap de parc coneix a algun dels opositors ja tornarem a fer entrar a dit. Penso que si es vol evitar aquest caciquisme no s'hi hauria de posar el cap de parc, o almenys que ell no fos determinant. Potser un Eco o Delta de la regió, o fins i tot d'altres regions diferents per assegurar una mica més que no hi ha vincles entre entrevisat i tribunal.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Curriculum igual a merits ? fa 9 anys 7 mesos #57411

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Es pot proposar.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.207 segons
Gràcies a Fòrum Kunena