sci hem sembla que tu tens un problema i es que les bases com estan posades no t'interesen i t'agradaria que les canviessin, pero no plou a gust de tothom i t'hauras d'adaptar.
lo de la tendinitis es la parida mes gran que he escoltat a aquest foro despres de lo del adr( de bon rollo)
i lo del index de corpulencia ja es va parlar i es: o aprimarte (no crec que el problema sigui 1 kilo) o perdre massa muscular i fer menys peses.
aixi que no possis excuses de la injusticia que hi ha a la opo perque es el que hi ha. per tothom es igual, a uns els hi anira millor i a altres pitjor
Jo crec, que el tema mèrits voluntaris no els interessar tocar-lo. Ells saben, que molta gent amb ganes d'entrar als bombers s'apuntarà a totes les campanyes forestals que faci falta. Si treguessin els mèrits, es possible, que molta gent als estius treballes amb altres feines i no a les campanyes.
El tema del límit d'edat, crec que es una putada. També penso que l'esperança de vida cada dia s'allarga més i no es el mateix una persona de 35 anys de fa vint anys que una de la mateixa edat actualment.
No es cuestio de que m'agradin les condicions de les opos. qui diu que no soc bomber ja??, el que no m'agrada son les injusticies i ja esta, qui vulgi treure-li punta que li tregi noi, el que el cos de bombers necesita es gent amb ganes de currar, i la idea que porten molts de que entren no es aquesta tu puc be asegurar, k3, si no mireu les jornades de formacio dels forestals,