Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

límite de edad a debate fa 17 anys 11 mesos #13187

sci hem sembla que tu tens un problema i es que les bases com estan posades no t'interesen i t'agradaria que les canviessin, pero no plou a gust de tothom i t'hauras d'adaptar.
lo de la tendinitis es la parida mes gran que he escoltat a aquest foro despres de lo del adr( de bon rollo)
i lo del index de corpulencia ja es va parlar i es: o aprimarte (no crec que el problema sigui 1 kilo) o perdre massa muscular i fer menys peses.
aixi que no possis excuses de la injusticia que hi ha a la opo perque es el que hi ha. per tothom es igual, a uns els hi anira millor i a altres pitjor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

límite de edad a debate fa 17 anys 10 mesos #13228

Jo crec, que el tema mèrits voluntaris no els interessar tocar-lo. Ells saben, que molta gent amb ganes d'entrar als bombers s'apuntarà a totes les campanyes forestals que faci falta. Si treguessin els mèrits, es possible, que molta gent als estius treballes amb altres feines i no a les campanyes.
El tema del límit d'edat, crec que es una putada. També penso que l'esperança de vida cada dia s'allarga més i no es el mateix una persona de 35 anys de fa vint anys que una de la mateixa edat actualment.

límite de edad a debate fa 17 anys 10 mesos #13358

No es cuestio de que m'agradin les condicions de les opos. qui diu que no soc bomber ja??, el que no m'agrada son les injusticies i ja esta, qui vulgi treure-li punta que li tregi noi, el que el cos de bombers necesita es gent amb ganes de currar, i la idea que porten molts de que entren no es aquesta tu puc be asegurar, k3, si no mireu les jornades de formacio dels forestals,

Bomberos, bomberillos i cagabandurrias

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena