Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19732

Kikis ni **** gracia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19746

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
el kalifa no t'enfadis amb kikis home, pero no se si vindra a cuento o no, pero la vida esta plena de injusticies i merdes que al final no saps com agafarte les coses.

Exemple: no se si recordeu que estava de ambulancianero i vaig dir per aki que hem van despedir just el 31 de desembre alegan q sobrava gent pel tema crisis i per aixo me n'anava al carrer.

Doncs ara que ja han passat uns quans dies, parlan amb ex-companys de feina, enfermers i metjes ( ja q duia un SAMU ) ja m'han confirmat que el señor que han ficat al meu puesto es el amigo del hermano del gerente de no se donde que en sa puta vida a treballat al mon de sanitat i l'han enxufat al meu lloc.

Jo amb el meu curro fixo, amb la tranquilitat de poder pagar la meva hipoteca i tirar endavan la casa, amb un sou decent i condicions bones per currar i compaginar la opo, doncs mira, estic al paro cobran una me i a buscar feina de nou.

Aixi que de vegades se't passa pel cap que l'unic que et porta jugar net en aquesta vida, es que et donguin pel cul parlan clar.

Aixi que penso que no es pot dir mai ... de esta agua no bebere y anar de bon minyo per la vida.

Que si el que diu kikis es veritat .... ¿ Que faries si et vingues el 43 de la llista de barna i et digues.. mira, com que jo estic forrat i me la pele entrar aquet any com l'altre.. tu donam 6000 euros i renuncio a la meva plaça i ja tens la teva fixa per la resta de la teva vida.

mmmmmmmm interesante trato

O et ve el del tribunal d'amagadotis i et diu ... mira, donam 10000 euros i a l'entrevista tranquil que a un el tiro perque tu entris

Tot aixo son mil suposicions, pero nenes, que la vida no son flors i violes i tots tenim un preu, unes tentacions i ambicio i avaricia

Tots tenim pels al culet i pelusilles al melic

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19747

Que si el que diu kikis es veritat .... ¿ Que faries si et vingues el 43 de la llista de barna i et digues.. mira, com que jo estic forrat i me la pele entrar aquet any com l'altre.. tu donam 6000 euros i renuncio a la meva plaça i ja tens la teva fixa per la resta de la teva vida.

O et ve el del tribunal d'amagadotis i et diu ... mira, donam 10000 euros i a l'entrevista tranquil que a un el tiro perque tu entris

Tot aixo son mil suposicions, pero nenes, que la vida no son flors i violes i tots tenim un preu, unes tentacions i ambicio i avaricia

Tots tenim pels al culet i pelusilles al melic[/quote]

jamas he escrito en este foro pero estoy alucinando, si un tio es capaz de renunciar a una plaza por 6000 euros es para colgarlo de los huevos, solo por el hecho de que opositar ya te cuesta mas de 6000 euros, por no hablar de la dedicacion para conseguirlo, pero entiendo que como BIEN DICES ES UNA SUPOSICION!!!! que minimo que te pague la hipoteca y te vuelves a trabajar a tu bonita fabrica y dejas pasar lo que probablemente sea la ilusion de tu vida. Bueno sin mas que si os lo ofrecen no seais tontos y pagar que por 6000, 10000, 12000, 20000, 30000 o lo que sea merece la pena que otro las pase putas para conseguirlo otro año mas.(si que es cierto que teniendo la posbilidad de elegir entre dos plazas es diferente o no? )Y por cierto, sin ganas de ofender a nadie, ni dirigirme a nadie en especial ya que no conozco a ninguno personalmente y no tengo nada en contra de nadie pero lo de que todo tiene un precio creo que es de debate ¿cuanto cobrariais por dejar que se acostaran con algun familiar vuestro? NO TODO TIENE PRECIO!!!!! (insisto que no pretendo ofender a nadie simplemente recapacitar)
Un saludo a todos y ESPERO QUE HAYAN MANGUERAS PARA TODOS!!!!!

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19751

• tiroliroprou
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0

elKalifa va escriure: Tiriliroprou i els altres que també heu pensat o rumiat que les places es poden comprar........vergonya em faria haver de pagar diners per entrar i deixar a un company fora només perque tinc calers per poder pagar.......crec que és un farol que s'ha marcat el titiriterprou.....no té pebrots a fer-ho....i els companys que esteu a la situació de escollir feu la vostra elecció amb total llibertat i escolliu el millor per vosaltres sense que ningú us pugui condicionar.

Salut i llibertat!!!!!!

Per farols, a la fira, per coses series ja vaig dir el que...
Ah, i no fa falta estar forrat per tenir calers: hi ha els bancs, amics, etc....

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19752

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Arroyos : ¿cuanto cobrariais por dejar que se acostaran con algun familiar vuestro? NO TODO TIENE PRECIO!!!!!

Oye arroyos yo por perqueña cantidad que sea dejo que se acuesten con mi abuela o mi abuelo. Con la suegra es probable que tambien. Tengo una prima pobreta que no moja ni a la de tres que tambien la incluyria en el paquete vacacional.

El problema es que mi abuela me ha dicho que con tal de pillar cacho con un bullycao opositor , no cobraria nada. Y claro me pongo yo en su situacion ... y creo que tambien no cobraria jijijij

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19753

Algú de vosaltres es posaria en contacte per email per oferir calers????
Això és un farol perque algú piqui i lo trinquen amb les mans a la masa.....és molt sencill rastrejar un email i descobrir qui és el culpable....no sigueu borinots.......i tu tiroliroprou ves a pastar fang que es on tindries que estar..........ah i si és cert espero que no entris en la vida per mala persona........podràs ser feliç pero seràs un fill de **** per sempre.....tú decideixes el que vol ser en aquesta vida i per el que veim ja has triat........mala sort noi.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19756

Soun va escriure: Pues yo estoy el 109... y por lo que veo estoy más fuera que dentro...

Aunque por lo que veo aún me queda la opción de untar a alguien... no? jejeje.

Suerte gente! (y pa mi más)

Aver soun estas el 109 y no estas dentro? como se come eso?

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19757

Hay que ver que divertidos, son los comentarios de algunos, pero creo que lo hacen con buena fe.

Pero esto es más serio que todo eso, ademas las personas que han conseguido su plaza ya han conseguido su sueño, y no creo que se arriesguen a perder su plaza por dinero. Porque al final todo se sabe y lo de perder la plaza es lo menos grave que les puede pasar.

Sino acordaros del chico que intentó hacer trampas en las médicas hace unos años, al final perdió su plaza, y no se que otras consecuencias pudo tener.

Así que disfrutad con vuestro sueño al fin cumplido (ser bombero) y pasad de esta gente que no conoceis y no sabeis de lo que es capaz, que hoy en día es muy fácil que te pillen.

Saludos

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19758

elKalifa va escriure: Algú de vosaltres es posaria en contacte per email per oferir calers????
Això és un farol perque algú piqui i lo trinquen amb les mans a la masa.....és molt sencill rastrejar un email i descobrir qui és el culpable....no sigueu borinots.......i tu tiroliroprou ves a pastar fang que es on tindries que estar..........ah i si és cert espero que no entris en la vida per mala persona........podràs ser feliç pero seràs un fill de **** per sempre.....tú decideixes el que vol ser en aquesta vida i per el que veim ja has triat........mala sort noi.

uyuyuy Kalifa Kalifa Kalifa... tranquil home. Te voy a decir una cosa que es cierta, se k has entrado, y aki en un foro no lo vas a ver, pero en la vida real si, hay gente que ha pagado mucha pasta por cambio de plaza, en primer lugar por traslado, y segundo lugar en oposiciones, y lo han hecho, Y HAY K VERLO SIMPLE, sin poner ejemplos, pagas X millones por k el ultimo se vaya al otro lado, y tu entres por los pelos. Y me la sopla kien me diga k no pork es un ingenuo de la ostia, pero chavaaaaaaaaaal k tassss pensaooooo k esto es baaambiiii o k.... La gente lo hace y punto. No todos somos partidarios de esos y me incluyo, PERO SE HACE.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19760

PERO AVER samu y compañia.... De verdad creeis k el tema de ofrecer pasta es por el tema yo te pago y tu kedas sin plaza???? JAJAJAAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA pero aver hijos de dios...... me estoy partiendo el culo de risa.... ESO NADIE LO HACE Y LO K HACE ya lo he puesto en esta misma pagina. Anda k pensar que la peña le da la plaza a otro por x millones, es bastante absurdo a noserke te persiga la mafia pork les debes 5 millones de pelas, pero vaya tonterias por dios... Ya lo he dicho antes, durante toda la vida se han echo cosas como pagar por traslados y pagar para eligir plaza en un sitio u en otro pero esa gilipollez NO.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19769

Peró jo crec que aquí la gent es refereix en el tema d epagar pasta per deixar una de les dues places lliures (en cas de estar a barna i gene a la vegada).... NINGÚ vendria la seva plaça per quedar-se al carrer... s'ha d eser burro i no en el fons no voler ser bombers.

I per cert, crec que quedar, per exemple el 57 de barna i entrar és tenir potra... quedar el 111 de gene i no entrar és una gran putada.

Salut i República!

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19774

Valiente que et pense que vaig neixer ahir.........tinc el cul pelat i se que es fan moltes coses en aquesta vida i pitjor que donar diners per una plaça.......però tinc tot el dret a dir a aquest personatge el que em vingui de gust i més ja que la seva actitud no és gaire decent....per dir-ho d'una manera correcte.........encara que es faci no per això deixaré de denúnciar aquests actes i de sentir-me indignant davant les injusticies.....si no ho fem potser algún dia et toqui a tú i quan demanis ajuda no hi haurà cap persona que surti en la teva defensa i t'ho menjaràs amb patates..........no és qüestió de estar o no estar dins, és dir de les coses pel seu nom. Això és el que he fet i res més......cadascú que s'ho prengui com vulgui, però no em diguis com tinc que estar.....amb tot el respecte cap a tú.......ja sap que pots comptar amb mi pel que necessites.....apa company, tú si, l'altre ja ho saps.

Salut a tots menys a un!!!!!!!!!!!!!

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19778

Koala totes les comparacions són odioses, i comparar en aquest cas si entra el 57 de Barna és potra i el 111 de Gene es queda fora es una putada, queda fora de lloc.......potser és una opinió una mica egoista per la teva part degut en les circunstàncies en q et trobès......sempre tenen que tallar per un costat........jo penso que la putada són els mèrits que fan que algú fora per molt entri davant teu amb una opo força pitjor que un altre sense mèrits.....però són les regles del joc i hi ha que aguantar-se.
Salut!!!!!!

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19794

elKalifa\n

Es verdad, llevas razon, no tenia k haberte dicho nada. Lo siento tio!Como e dicho antes yo tampoco comparto eso k dice el tiroloprou, pork el k acepte pasta le esta kitando la plaza a uno POR PASTA, eso es denunciable. Le deberia decir, k se fuera a tomar por culo con el dinero, y k prefiere k entre alguien por propios meritos y no otro por pasta.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19881

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Yo estoy en la opo de gene y barna a la vez y puedo escojer, y por un precio discutible me decanto por un sitio o otro. Yo he entrado por merito propio y no por enchufe, osea q me lo he currado yo. No estoy jodiendo a nadie porq me tengo q decidir por una cosa o por la otra, me den o no me den dinero. Osea q lo veo correcto,cada ujno va a barna o gene segun se le antoje.
Otro tema es q sobornes a alguien para q hechen a alguien de la opo sin venir a cuentocomo decia el compañero arroyo ---> O et ve el del tribunal d'amagadotis i et diu ... mira, donam 10000 euros i a l'entrevista tranquil que a un el tiro perque tu entris. A ese si q lo estas puteando porq lo estan hechando por la cara. Eso no estaria bien, es mas a la carcel con el... Pero q tu te curres la opo y estes en las 2 y te tengas q decidir y por tema incentivo economico te decantes por una o la otro lo veo bien. Cada uno se vende por el dinero q kiera, siempre q no jodamos al q no tiene culpa. Insisto q la persona q esta enlas 2 opos obligatoriamente se tiene q decantar por una o por otra...
Es una opinion personal....

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena