Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19539

• marquitus
  • Avatar de marquitus Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Bones l'altre dia parlavem amb un company, i no hi havia caigut, pot ser que hi hagi la possibilitat de que s'ofereixin o s'hagin ofert calers o espècies, per part de gent que estigui al límit de fora de places (d'una o altre oposició..)per tal que la decisió d'un d'aquells/es 13 fenomenus es decanti cap un costat o altre?

què en penseu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19540

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
d'això no es parla i menys en un foro que ho pot veure tothom.jejeje. Et recordo que això es il·legal.jejeje. o sigui que això mai s'ha fet i mai es farà!jajaja

El que no em mata, em fa més fort

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19552

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
jaja Marquitus, eres mas inocente que un teletubbie :D . Como ha dicho kikis, obvio es que si alguien ha pagado/recibido dinero por una plaza lo último que hará será ir proclamándolo por ahí a los 4 vientos; hacer eso sería más tonto que cagar de pie … jaja

A modo anecdótico te diré que por una plaza en Madrid se llegaron a pagar 5 kilitos …
Cuánto estarías tú dispuesto a pagar? ahí queda la pregunta … :twisted: Pero una pregunta un poco burda, porque aquí no pasan estas cosas … mai s'ha fet i mai es farà ... jeje

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19562

Pues yo estoy el 109... y por lo que veo estoy más fuera que dentro...

Aunque por lo que veo aún me queda la opción de untar a alguien... no? jejeje.

Suerte gente! (y pa mi más)

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19602

climber va escriure: jaja Marquitus, eres mas inocente que un teletubbie :D . Como ha dicho kikis, obvio es que si alguien ha pagado/recibido dinero por una plaza lo último que hará será ir proclamándolo por ahí a los 4 vientos; hacer eso sería más tonto que cagar de pie … jaja

A modo anecdótico te diré que por una plaza en Madrid se llegaron a pagar 5 kilitos …
Cuánto estarías tú dispuesto a pagar? ahí queda la pregunta … :twisted: Pero una pregunta un poco burda, porque aquí no pasan estas cosas … mai s'ha fet i mai es farà ... jeje

ostia bonissim lo de ..."eso seria mas tonto que cagar de pie!!!" jajajajajajaja jo en tinc una bona... " entrar a bombero es mas dificil que cagar una pelota de waterpolo" jajajaja

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19650

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

jogui va escriure: ostia bonissim lo de ..."eso seria mas tonto que cagar de pie!!!" jajajajajajaja jo en tinc una bona... " entrar a bombero es mas dificil que cagar una pelota de waterpolo" jajajaja

jaja, eso de más tonto que cagar de pie anda que no se habrá dicho veces en mi casa ... jaja

La tuya tampoco está nada mal Jogui :lol: pos anda que hay alguno por aquí que madre mía cómo tendrá el culete ... jaja

Ahí van un par más:
Entrar a bombero es más difícil que quitarle la pelota a Oliver y Benji. O más difícil que ver a un repartidor de Telepizza parado en un semáforo. O está más negro que la habitación de Drácula

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19696

• tiroliroprou
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 3
Bones a tothom, per començar, felicitar a tot el personal que s'ha currat una bona opo i ha aconseguuit estar dins de les places, ja sigui a barna o a la gene, o a les dues; les dos igual de dificils...Enhorabona.
Ara aquí s'està fent molta conya de que si hi haurà maletins per aquí, paletilles de jabugo per allà, etc... però penseu que hi ha gent sí que li vé de una, dues, o tres places, etc.. vés a saber.
Els que esteu dins les dues opos, a bombers de Barcelona, i a bombers de la Generalitat, heu valorat la possibilitat de renunciar a un cos de bombers per anar a l'altra, a canvi d'una compensació econòmica?

És a dir, esteu disposats a renunciar a la plaça de gene i quedar-vos a la de Barna a canvi de calers?

Els que tingueu una proposta seriosa contacteu amb mi:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19698

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
:shock: lol!!!!

Bueno bueno yo creo q lo haría tambien.jejeje

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19701

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
El dinero mueve el mundo y todo el mundo tiene un precio.

Y no olvidemos que todos formamos parte de este mundo.

...... por RampanaT

:lol:

Jo també estic disposat a comprar una plaça , el problema es que hem van tumbar al psico jejejej aixi que si alguna hada madrina, o algun angel que concedeix miracles, o algun genio de alguna lampara, algun ratoncito perez, els reis magos, papanoel, el mateix diable vol contactar amb mi, també ho pot fer ja sigui per aquesta opo o per una altra.

L'altre problema es que per desgracia soc un pobre matat hipotecat provinent de familia no rica. Aixi que la quantitat a la que puc arribar no serà per tirar cohets pero com que en aquest mon el que conta es la bondat i el cor i la resta es de materialistes tambe podem arribar a un acord jijijijij

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19705

Bueno... yo estoy a las puertas de entrar... y puedo pedir una ampliación de hipotéca si es necesario :roll:

PD: ssshhhhh... en mi perfil está el email...

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19706

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
que no tot es calers, que sou uns materialistes, oferiu una mica de sexe y ja veureu com la gent es predisposa a negociar mes facil.

es que ... nomes penseu amb els calers macho

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19709

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
rampanat estaries disposat a oferir el teu cos??mmm...oferta interesant! jajajajajaja

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19725

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
kikis perque no vaig arribar a les fisiques que si no ... haguessis flipat a la piscina amb el meu tanga de tarantula.

Soc tan finet i tan poc peludet que amb aquest tanga faig efecte Visionlab, no saps si els pels de les potes o muslitos o post-partsgenitals son meus o del tanga.

Pero gràcies a això guanyes una mica de velocitat a l'aigua ja que no hi ha tan refregament amb els kinders a l'aigua i mentre tothom ( tribunal incluit ) flipen teletubis, et treus un 8 com si res.

Apa, tots els nous ja ho sabeu per la proxima convocatoria.

Es un consejo de la Direccion General de Trafico.

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19730

Tiriliroprou i els altres que també heu pensat o rumiat que les places es poden comprar........vergonya em faria haver de pagar diners per entrar i deixar a un company fora només perque tinc calers per poder pagar.......crec que és un farol que s'ha marcat el titiriterprou.....no té pebrots a fer-ho....i els companys que esteu a la situació de escollir feu la vostra elecció amb total llibertat i escolliu el millor per vosaltres sense que ningú us pugui condicionar.

Salut i llibertat!!!!!!

s'han ofert o s'oferiran calers?? fa 17 anys 6 mesos #19731

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
el kalifa q estas de reserva en barna i tienes miedo de quedarte fuera?jejeje.
Yo creo q cada uno lucha por su sueño como quiera, aunq tambien es cierto q es poco etico, pero ya saben lo q dicen...lo q no puedas ganar en el campo hazlo en el despacho.jejeje

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.256 segons
Gràcies a Fòrum Kunena