Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19754

• satanascorpetit
  • Avatar de satanascorpetit Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 0
Hola molt bon dia a tothom!

Tinc una pregunta referent al tema de revisió mèdica; ja sé que hi han bastants enllaços amb el mateix tema, peró exclusiu de l'esquena no n'he trobat cap.

La meva pregunta va dirigida als que ja han passat la revisió, i m'agraderia saber si són molt meticulosos a l'hora de mirar l'esquena.
Perqué una desviació de 7º no es molt dificil tenirla i en el meu cas, tinc la columna recta, peró tinc contraccions musculars, que fa semblar una mica de carretera de l'Arrabassada.

A algú li han posat moltes pegues per l'esquena?! a algú l'han fotut fora? si et donen com a no apte i tu després portes una prova conforme es contractura i no desviació de la columna et reatmeten? pots portar a la revisió una Radiografia per mostrarli al tio? En el cas que la columna estigui desviada més de 7º ja et foten al carrer o hi ha una mica de marge? Jo no he tingut cap problema de mal d'esquena mai ni res, pero ja se sap, que lo que per tu no és res, potser per un altre...

Se que són moltes preguntes, peró com tots sabeu ens hi juguem molt i el sacrifici que fem es molt gran perqué per una tonteria et fotin al carrer.

Moltes gràcies i Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19755

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
pots estar tranquil que les passaras sense cap mena de problema.
I si un metge no sap diferenciar entre una contractura i una desviació...molt metge no deu ser. En tot cas si et trobaran alguna cosa rara, segur q ells mateixos et farien una radiografia per mirar amb exactitut la desviació.
En el tema del no apte, només et dic que aquest any entra un noi a l'escola que el van fotre fora al 02 a les médiques, pero això si, la seva lluita segur q li ha costat.

El que no em mata, em fa més fort

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19767

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Pero hem vinc a referir, que si són molt punyeteros amb la revisió o més o menys et passen algunes coses... i si acostumen a ser bona gent o són metges malparits (se que no els coneixeu de tota la vida, peró la impresió que donen en el transcurs de la revisió)
Acostumen a fotre fora a la gent a la revisió?

Merci a tothom

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19768

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
nop, tenen q veure alguna cosa molt rara com per que et tumbin.
como per exempla a la vista, daltonisme...tot això. trankil q el marge es molt ampli

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19782

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Merci tio, ja puc continuar tranquil el meu camí ejjejeej molta sort en el teu

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19791

bones,

si volies saber d'algú tumbat per aquest motiu, sóc jo.

l'únic exclòs a la última opo.

No es tracta de punyetetes o no... la tens xunga o no. Jo tinc una escoliosis en un grau no gaire sever, encara m'estic mirant ben bé quin és.

El tema important és que si per la feina o esport, o la raó que sigui, tens contractures no simètriques, segurament tindràs desviació, encara que sigui molt poca.

Ells exclouen a partir de set graus, però resulta que set graus són pràcticament res...

ERGO: Si la teva desviació es manifesta de manera evident en coses com la musculatura, el metge que et fa la revisió visual s'extranyarà, i pot demanar una radiografia mesurada per veure què passa. Si realment tens la esquena casi perfecta passaràs la prova de la radio, si no, no.

Per tant, t'aconsello que avans de tot, t'ho miris BÉ, i si tens l'esquena recta, endavant, si no, has d'aconseguir reduir les contractures, per a que el metge de l'inspecció visual vegi que si hi ha desviació, és poca i no rellevant (si te la mesuren, provablement cagada!).

Salut!

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19793

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
bueno sempre et pots fer un bon massetge abans de anar a la revisió médica, per treuret les contractures i deixar l'esquena una mica en condicions

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19810

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
buuuuuuuuuuuf, ami si que sem nota quan hem poso ajupit! cagada pues?! a tu et van excloure per l'esquena?! si et fan una RX te la fan ells o t'ho fas tu pel teu compte i despres demostres que no la tens torçada? Així que si que li foten canya al tema esquena! joder! si si 7º es super poc!

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19870

Bones companys!!

A mi sempre q m'han fet alguna revisió sempre m'han dit q tinc la columna torta però mai m'han dit els graus,q m'han de fer per saber els graus?una radiog.? Ara fa uns dies la fisio q m'està tractant el esguinç del turmell m'ha dit q tinc la cadera torçada q aixó em comporta q tinc una cama més llarga q l'altre! Aixó t'ho miren?
Potser em tinc q ficar plantilles,aixó es incompatible en ser apte per a bomber???

MErcii

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19876

lamento dir-te q sí ivan. les conseqüències de la escolisos es manifesten a les caderes o als hombros cusant així una altura diferent entre aquests.

Jo també he tingut aquest problema però al ser d'un grau molt menor ho estic corregint a base d'exercicis amb la estopata. lo millor es que t'ho miris mes a fons amb un professional.

salut !

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19891

jo em sembla que l'esquena la tinc al seu lloc, però el que tinc por és per la prova del daltonisme.
A vegades tinc problemes per veure el puto numeret!!!! algu em podria dir si em puc posar la plantilla tan aprop com vulgui (fins i tot agafar-la jo mateix) ja que segons com me la poso és més facil de veure'l.
Vaja que seria una putada que per una tonteria com aquesta hagues de renunciar al que més m'agrada!!! merci

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19909

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
De totes maneres això es pot "arreglar" amb exercicis i tal? i voleu dir que miren molt prim amb això?!

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19913

sempre que es tracti d'un problema postural, si (com en el meu cas) doncs no ho se si filen mol prim en aquest aspecte, però m'imagino que l'esquena li miren a tots...

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19914

Per mirar l'esquena, estan dret et fan inclinar endevant. T'ho miran a ull la columna. Si no els i agrada, t'envien a fer una radigrafia. SI et fan la rediografia has begut oli. Una desviació del 7% és molt poc. A mi m'ho va mirar un traumatoleg i em va dir q tinc un 8%, pero si apurava una mica i la ratlleta(la manera q miran la desviació) l'inclinava una miqueta ja em sortia un 7%. També em va dir q era un grau molt insignificant q la majoria de gent tenia.
A un amic li van mirar a ull i el metge li va dir q tenia la columna una mica torta, pero el va tira endevant. Si li haguesin fet placa com en Bruce, l'haurien tumbat.
Depenem del metge q miri i de lo q li piqui en aquell moment, és una putada però és així.
El tema del deltonisme és cardat també. Dubto molt q et deixin agafar l'imatge a tu pq te la posis b. Ho la veus o no la veus. També he escoltat de gent amb aquest problema (més q tu, gent q no en veuen ni una) i han entrat.

Ale Anims!!!!

Esquena fa 17 anys 6 mesos #19917

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
En definitiva, que tot depén del metge que et toqui i si et vol tocar molt els collons o no m'equivoco?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena