Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #19996

• iv@nmaga
  • Avatar de iv@nmaga Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 0
Jo estic apuntat a l'academia aquesta,ja ho sé q es una... xo vaig ser un dels q vaig pecar de novatilluu!!
Ara el q m'importa és saber si el temari és bo pq encara q l'academia es una vergonya el temari pot estar be,no? Els q hagueu caigut en la master-d com jo, com veieu el temari...?Empollante'l be et treus les opos?
Tot i que estigui be en recomaneu algun altre??

Gràcies gent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #19998

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Jo vaig començar amb el temari d´adams i ara ja tinc tres arxivadors grans, més el que tinc a l´ordinador........mmmmmmmmm. Crec que amb el temari de Mastre-D no en tindràs prou, i no l´he vist, eh!! Tot depèn de la nota per la que vagis!!

En estos tiempos de crisis...........

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #19999

Hola ivan....
Siento decirte que el temario de master-d es igual al de la adams....tiene la letra negrita copiada tal cual, un compañero lo tiene y al compararlo tema por tema lo veras.....QUE VERGUENZA!!!!!

Saludos!!!!!

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20009

• iv@nmaga
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Wenu eso esta bien porque el temario adams es bueno no?
Yo pensava comprarmelo para tener más info,pos todo eso q me ahorroo...
Que temarios recomendais para ir llenando la librería..?

Gracias i saludos!!

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20085

yo tambien estoy en la academia masterd tambien peque de novato, la verdad que es una verguenza y llevo sin ir y sin pagarla 2 meses y solo se ha preocupado de llamarme para que siguiera pagando n siquiera me han llamado para preguntarme porque no voy ES UN ROBO DE ACADEMIA

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20090

• iv@nmaga
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Ya ves 1800 pavos q me robaron!!!

Por eso como mínimo quiero saber si el temario es aprovechable!!
Tu q crees?

Saludos y animos!!!

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20091

YO SE LO ENSEÑADO A UN COMPAÑERO QUE LAS APROVO EL AÑO PASADO Y ME A DICHO QUE ESTA BIEN, PERO QUE NOS PODRIAMOS HABER AHORRADO ESE DINERO PORQUE ESTAR EN ESA ACADEMIA ES COMO NO ESTAR EN NINGUNA, BUENO QEU TE VOY A CONTAR TE DAN EL TEMARIO Y ALA PA CASITA A ESTUDIARLO PERO BUENO TENDREMOS FE.
POR CIERTO ME HAN LLEGADO COMENTARIOS DE QUE IGUAL ESTE AÑO CON LA CRISIS NO HAY OPOSICIONES SABES ALGO???

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20094

La Master-D deu ser com els malparits del Ceasfor, dom pasta, te temari i espavila't (seré innocent)

Quin remei a ficari ganes!

Temari Master-D!! fa 17 anys 6 mesos #20101

ei companys!! jo tinc tres temaris, entre ells els d l'adams i master-d i crec que no estan malament. a part d'aquests tres, algu sap si per internet es pot trobar alguna cosa mes... temari, preguntes examen, tests...

vinga nois gracies i molta sort, ddeu!!!

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20115

Companys,

per lo de les acadèmies coneixo la STUDIUM ACADÈMIA de Lleida que crec que prepara també per Bomber i ara fa un curs a Manresa.

Sé que almenys amb la preparació d'agent rural que la vaig fer s'ho curren i no és tant cara 420 euros i t'ho donaben Agents Rurals In situ i estaba força bé.

També venen temaris

Espero que ús ajudi

Salut!!

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20118

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

sergi_81 va escriure: algu sap si per internet es pot trobar alguna cosa mes... temari, preguntes examen, tests...

Sergi, ojo no te vayas a herniar. Joer macho olé tus wuebos con la pregunta. Eres más cómodo que la vuelta ciclista a España en radio taxi. Sólo te ha faltado dejar tu mail para que te mandemos nuestros apuntes. Flipo más Maradona con un buen chute de anfetas. :shock:

Por Internet hoy en día se puede encontrar de todo. Sólo hay que “molestarse” en buscar!!!!!!!!

No te lo tomes a mal, eh? :twisted: :twisted:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20122

Doncs jo per començar amb un temari tinc més que suficient. Quan l'acabi i porti més temps ja aniré complementant, està clar que quanta més informació vagui recopilant doncs molt millor però crec que es impossible ficar-se al cap tota la informació que hi ha. Crec que es tracta d'anar fent i assimilant coneixements per que hi ha molta matèria.
Per cert...legislació em provoca somnolència.

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20160

pues si climber quina rao k tens !!! pongo temari bombers en google y venga, a buscar!! y el solito que se lo hace... jajaja

i si temari studium esta força be. [/b]

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20161

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Sergi, a pesar de que no te has tomado a mal mi comentario, te pido disculpas. Reconozco que he estado más brusca que tirarse un eructo en un funeral :oops: . Es que llevo unos días sin poder entrenar; y claro, si no tengo mi dosis diaria de desahogo vía martirizar a mis compis de entreno pues así me quedo, más atacada que la nave de Star Trek, jeje. Disculpas 1000!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Temari Master-D!! fa 17 anys 5 mesos #20318

yo tmb stuve en masterd, digo stuve pq llevo 4meses sin ir i sin pagar, me llaman cada dia pa pagar, pq dicen q tenemos un contrato idicen q tengo q pagar cosa q n are, dicen d ir a juicio stan xalaos, si alguien le psa lo mismo, me ofrezco a ir de testigo jejeje en susodicho juicio.

animo y q n engañen a nadie mas

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena