Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: ** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #23010

Nota picant jejje;

A mi hem dona igual el limit d'edat pero crec k es mes a nivell de que tothom tingui els mateixos drets que per una questio eficient i m'explico....

No ho veig eficient perque imaginem que entra una persona amb 50 anys, treballara 10 i es jubilara i la rendibilitat sera molt baixa per la gene ( pero bueno aixo a nosaltres tant ens dona ) a mes de fer-li el curs, pagar jubilacio...etc.

Tmb penso ( si fos el meu cas ) k si porto varis anys opositant i no he entrat deixaro estar xk si no he entrat en 8 anys o 10 o els k siguin i amb bones facultats, com entrare amb mes de 35 anys k ja no tens les mateixes qualitats que quan en tens de 26 a 30, que es quan diuen la plenitud fisica i intel.lectual.

I lo de diferents barems.. penso k tmb es una mica inviable, perque en cas gene, encara treuen 100 places i pots fer 18-35, 35-45, +45 i trenta places per a cada rang d'edat. Pero a barna... amb 30 places k fas un rang de deu places per grup d'edat ?????

Son petites reflexions i no vui ofendre a ningu pero que en penseu????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #23013

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
Molhe...informa't una miqueta amb el tema dels barems de les fisiques perque em sembla que no saps molt bé ni que es ni com funciona...

que hi hagi barems a les fisiques no vol dir que entrin x persones per cada grup d'edat en les quals divideixen, aixo que anomenes rangs (de 18 a 25, de 26 a 35, etc etc)

el que vol dir es que una persona que per exemple tingui 37 anys fent els mateixos paliers a la course navette que una persona de 23 tindra més nota, i això amb totes les proves

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #23059

• garbiel
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 103
  • Gràcies rebudes: 0
Com molt be dius tu marcel, el tema de barems per edat va aixi.
Amb 23 tacos,per exemple,hauras de fer un 13'5 per fer el deu a la navet (mes o menys)i amb 37 hauras de fer 11.
Com es fa a Agent rural.
Mireu-se les bases i aixi o podreu veure.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #23061

• pericofr
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 19
Estic a favor d'acabar amb el limit d'edat, però aixo dels vàrems es una tonteria! El que demana la generalitat es una forma fisica per a entrar a bomber, si amb 40 anys no la tens,doncs no pots aspirar al lloc de treball! Igualtat de condicions per a tothom!

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23117

• lluquet
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
El 20 de maig...la cosa està en marxa...ja no hi ha que ho aturi...
És una llàstima, ja que tots aquests que ara estan en contra, en cas de no entrar, quan tinguessin 33, 34 anys, canviarien radicalment d'opinió...(suposo que enteneu l'ironia...)
Avui al Parlament:

La Comissió de Peticions ha aprovat per unanimitat en la sessió d'aquest migdia una resolució en què insta el govern a "presentar, abans que finalitzi el proper període de sessions, un projecte de llei que modifiqui la llei 5/1994, del 4 de maig, de regulació dels serveis de prevenció i extinció d'incendis i de salvaments de Catalunya, per tal d'eliminar el límit d'edat màxim per accedir al cos de bombers de la Generalitat" i a "estudiar les mesures a adoptar per tal d'eliminar el límit d'edat d'accés al cos de Mossos d'Esquadra-Policia de la Generalitat".

Amb aquesta resolució la comissió dóna resposta a dues peticions que van entrar al registre el setembre del 2008, una d'un particular que demanava que es modifiqués la llei que regula l'edat d'accés al cos de bombers, i una altra de la Fundación Acción pro Derechos Humanos que reclamava que es pogués accedir a tots dos cossos amb més de trenta-cinc anys.

Abans d'adoptar la resolució la comissió havia sol·licitat un informe al Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació sobre el límit d'edat per accedir a tots dos cossos. Després d'estudiar-lo, el 5 de maig la comissió va escoltar el secretari general del departament, Joan Boada, que hi va comparèixer per informar sobre aquesta qüestió. En el cas dels bombers el canvi del límit d'edat passa per la modificació de la llei, mentre que en el dels mossos caldria reformar el reglament d'accés al cos.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23142

UUFFFFF...menos mal que alguien escribe de verdad por estos foros...

Muchas gracias por la informacion!!!!!

Saludos a todos!!!

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23162

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 395

lluquet va escriure: És una llàstima, ja que tots aquests que ara estan en contra, en cas de no entrar, quan tinguessin 33, 34 anys, canviarien radicalment d'opinió...(suposo que enteneu l'ironia...)

Tan sols s'han queixat dels barems, qui ha parlat d'estar en contra de la retirada del límit d'edat? Crec que ningú... No sé a què venen aquestes exageracions o intents de fer quedar com egoistes i "malvats" als més joves, desacreditant la seva postura només per la seva edat... Això es pot fer sobre qualsevol de les postures... o és que els qui defensaran els barems seran nadons? Si tinguessin 24 també ho farien?... Aquests comentaris no serveixen més que per crear malestar.

Si arribes als 36, una de dues, o has trigat massa en donar-te compte de què vols ser bomber, o has estat estudiant i entrenant al menys uns anys i no has pogut entrar en les últimes convocatòries.

En el primer cas, sense comentaris... només faltaria que per una qüestió de "drets humans" la gent de 65 anys també hagués de poder optar seriosament a ser bomber amb un barem que els hi dongués un 10 al pajarito per aguantar 10 segons... Si s'han donat compte tard, poden assumir aquesta responsabilitat i acceptar que sigui una mica més difícil.

En el segon cas, si ja has estat entrenant i estudiant, per què has de necessitar barems pel teu grup d'edat? En principi dubto molt que ningú dels qui s'han queixat alguna vegada pel límit d'edat també volguessin barems especials, però ara, com possiblement els tindran, ningú ha tingut collons de dir: jo no els necessito, sense barems també entraré perquè he estat entrenant i em trobo en forma i capaç de donar el mateix o més que un de 23 anys. Més aviat s'han quedat "calladets". "A caballo regalado..."

Clar que, sí heu estat dient o insinuant que els qui protesten pels barems són egoistes i egocèntrics, acusant-los de trencar l'harmonia de la opinió dels opositors. Aquí no s'ha trencat cap harmonia per aquesta raó, ells no defensen el límit d'edat, tots estem en contra d'això, només han dit que no els hi sembla bé el tema dels barems. Ara jo us pregunto: què penseu dels barems? Els necessiteu? Això de "no importa"... no cola... Qualsevol dècima ens importa a tots, sinó no tindríem cada carnet extra pels diners que ens gastem.

Jo, sincerament, no sé què pensar... Per una banda, certament no és just, donat que la feina que faran serà la mateixa, però, amb aquest raonament, els barems per les dones tampoc hi haurien de ser... Amb això ho tindrien més difícil, tenint tot el dret a optar a aquest treball i pensant que ja ens han demostrat a tots que la capacitat per desenvolupar aquesta feina la tenen...

La qüestió és: on és el límit? Si fem barems per això, també els acabarem fent per ximplets i deficients als psicos i examen teòric? Crec que la resposta és que la gent de 3X anys entraria sense barems i amb barems si s'han preparat, i les dones també. I si resulta que no entren, però que sí poden realitzar la feina, com ja s'ha demostrat, això voldria dir que les proves no són les adequades, que mesuren coses que no importen tant per ser bomber i s'haurien de buscar unes de noves, o ponderar d'alguna forma la teoria, físic i conducció, etc. Però totes aquestes facilitats que donen a alguns grups són, normalment, una qüestió política. La racionalitat pura i dura diu que no hi ha d'haver cap barem... Aquí es mesura la capacitat de les persones per realitzar certa tasca, no la capacitat per realitzar certa tasca EN RELACIÓ A la seva edat o sexe... No mesurem el CI ni estem en una competició esportiva per categories masculina i femenina.

Els qui estàvem i estem en contra del límit d'edat no hi estàvem perquè els de 37 fossin capaços de realitzar aquesta tasca força bé EN RELACIÓ A la seva edat, sinó perquè són capaços i punt, en relació a res més... i perquè, si havien estat preparant-se X temps, era una injustícia que ja no poguessin optar a presentar-se...

Ara bé, si em diuen: no pots tenir les dues coses i has d'escollir per tu mateix i tothom entre a) límit d'edat i cap barem; o b) cap límit d'edat i amb barems. Sense cap mena de dubte triaria la b) (Tinc 25 anys.)

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23183

• lluquet
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
Per començar jo conec molta gent que s'ha queixat per això de l'edat, així que no diguis que la gent no es queixa. El que passa és que per aquí hi ha molta demagogia barata i que tothom, en definitiva, només pensa en ell, ell i ell.
Tampoc no ets ningú per dir quan la gent es pot presentar a bomber, quin problema hi ha si ha gent que descobreix la vocació als 18 anys o als 30, o als 45? Darrerament, però, més que parlar de vocació, hauriem de parlar d'interes laboral i econòmic, només cal mirar molts comentaris en aquest forum (poca feina, moltes vacances, bon sou, contracte de funcionari...). Però bé, tothom tindrà els seus motius per presentar-se, i en el meu cas, que és més vocacional que res, també em molesta la gent que descobreix el suposat "chollo" de ser bomber...
També et queixes sobre els barems, però si algun dia arribes a entrar a bombers, defensaras els barems a mort. Ara, en aquesta convocatoria pels funcionaris de Proves físiques per tal d'acreditar l'estat físic de l'Acord regulador de Bombers pactada per conveni entre administració i sindicat, hi ha barems en funció de l'edat i sexe pels bombers. Per exemple, paliers per menys de 35 anys: 7'5 home,dona 6; paliers de 55 a 59 anys, 5 homes, dona 3,5... Ei! i tothom calla com a putes! ningú diu res...I en la convocatòria de sots-inspector, que també es pot presentar gent del carrer i gent de dins bombers, també hi ha barems, i ningu és queixa.
Amb això vull dir, i torno a repetir, que tothom mira la seva situacio actual. Si li convé un límit d'edat, calla, sino, protesta. si convé bàrems, calla, sino, protesta. si conve punts per carnet, calla, sino, protesta, o si convé ser bomber voluntari, el mateix...que si els voluntaris amunt, que si els voluntaris avalls, que si son uns aprofitats, etc...
Tothom mira per ell, pensi A o B, i després intenta justificar-se amb uns suposats arguments justos, solidaris, igualitaris, equitatius...per intentar justificar el seu egoisme...
Si algú et digues, molt bé, acceptem les proves que tu creguis més addients i convenients i justes, on entraran tote aquelles persones que creus que s'ho mereixien, entre ells els teus amics, però a canvi, tu no entraras mai. Qui és sacrificaria pels altres? jo t'ho dic ara, jo no. Preferieixo viure en una injusticia però on pugui sobreviure i tingui opcions, que no pas en una justicia on em toqui sacrificar-me. Soc el primer demagog, doncs...

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23184

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
barems per tots igual perfavor!!!!!!!

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23185

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 395

lluquet va escriure: Per començar jo conec molta gent que s'ha queixat per això de l'edat, així que no diguis que la gent no es queixa. El que passa és que per aquí hi ha molta demagogia barata i que tothom, en definitiva, només pensa en ell, ell i ell.
Tampoc no ets ningú per dir quan la gent es pot presentar a bomber, quin problema hi ha si ha gent que descobreix la vocació als 18 anys o als 30, o als 45? Darrerament, però, més que parlar de vocació, hauriem de parlar d'interes laboral i econòmic, només cal mirar molts comentaris en aquest forum (poca feina, moltes vacances, bon sou, contracte de funcionari...). Però bé, tothom tindrà els seus motius per presentar-se, i en el meu cas, que és més vocacional que res, també em molesta la gent que descobreix el suposat "chollo" de ser bomber...
També et queixes sobre els barems, però si algun dia arribes a entrar a bombers, defensaras els barems a mort. Ara, en aquesta convocatoria pels funcionaris de Proves físiques per tal d'acreditar l'estat físic de l'Acord regulador de Bombers pactada per conveni entre administració i sindicat, hi ha barems en funció de l'edat i sexe pels bombers. Per exemple, paliers per menys de 35 anys: 7'5 home,dona 6; paliers de 55 a 59 anys, 5 homes, dona 3,5... Ei! i tothom calla com a putes! ningú diu res...I en la convocatòria de sots-inspector, que també es pot presentar gent del carrer i gent de dins bombers, també hi ha barems, i ningu és queixa.
Amb això vull dir, i torno a repetir, que tothom mira la seva situacio actual. Si li convé un límit d'edat, calla, sino, protesta. si convé bàrems, calla, sino, protesta. si conve punts per carnet, calla, sino, protesta, o si convé ser bomber voluntari, el mateix...que si els voluntaris amunt, que si els voluntaris avalls, que si son uns aprofitats, etc...
Tothom mira per ell, pensi A o B, i després intenta justificar-se amb uns suposats arguments justos, solidaris, igualitaris, equitatius...per intentar justificar el seu egoisme...
Si algú et digues, molt bé, acceptem les proves que tu creguis més addients i convenients i justes, on entraran tote aquelles persones que creus que s'ho mereixien, entre ells els teus amics, però a canvi, tu no entraras mai. Qui és sacrificaria pels altres? jo t'ho dic ara, jo no. Preferieixo viure en una injusticia però on pugui sobreviure i tingui opcions, que no pas en una justicia on em toqui sacrificar-me. Soc el primer demagog, doncs...

Molt bonic això de "ets o no ets algú" per dir segons quines coses, parlant de demagogia... Sí, quedes molt bé, però el cert és que no he dit que no tinguin el dret de presentar-s'hi, d'intentar-ho, sinó que no es pot esperar que tinguin les mateixes facilitats; tampoc passarà res perquè es responsabilitzin una mica. En la meva opinió, tornes a exagerar o "distorsionar" la perspectiva dels qui no defensen els barems.

Jo no conec a totes les persones del món, només parlo d'aquest tópic, i ningú ha dit que estigués a favor del límit d'edat, estan en contra dels barems, que és diferent. Si en tenir 35 callessin, això no vol dir que no callarien també si no hi fossin aquests barems, això no ho sabrem ni tu ni jo, i trobo que has fet prediccions amb prejudicis, no obstant aquestes no necessàriament tindran lloc en el futur. I és que és això el que a mi em molesta, que s'intenti desacreditar-nos per defensar el que pensem, dient que no faríem el mateix en un altre context, que ens tracteu d'insolidaris, quan vosaltres, en el nostre cas, farieu, més que possiblement, exactament el mateix... Quina és la diferència entre uns i altres defensant "la seva" en cada context respectiu? Que jo no he vist a ningú "dels nostres" criticant a aquells que defensaven la retirada del límit d'edat com egocèntrics, etc., fins i tot he vist a joves donant suport, però, ara que nosaltres simplement manifestem la nostra discrepància amb els barems, resulta que som uns "cabrons"... Vinga home...

En el cas d'estar-hi a dins, ja ets funcionari, encara que hi hagi barems, en general, són molt assolibles, perquè només has de mantenir una forma física, i no pas lluitar per una plaça com en una oposició. En el cas de sotsinspector, la seva feina no seria tan física, i si no m'equivoco, els barems, en general, també són molt més baixos. És clar que tothom calla, perquè als joves els hi és igual que els de més edat ho tinguin una mica més fàcil, donat que ja és molt més fàcil tenir puntuacions altes que en el nostre cas, i tenen un teòric molt més difícil, extens i més important. No hi estic gaire informat, però aquesta és la impressió que tinc ara mateix. Ho sento si peco d'ignorant.

Però què passa amb nosaltres... Resulta que hem estat entrenant per arribar a 13 paliers en la Navette, i ara alguns necessitaran un o dos paliers menys per puntuar el mateix, només per tenir 1-5 anys més...

Mira, jo em vaig trencar el lligament creuat anterior del genoll esquerre jugant a futbol, em van operar, i ara, encara que molt de tant en tant, haig de parar d'entrenar perquè se m'inflama el cartílag del mateix genoll i tinc una molèstia... Que fassin també paliers per mi i la resta d'operats del creuat anterior, no? També sóc un "recent" llicenciat, d'aquests que en aquesta puta crisi no troben feina per la seva carrera ni a patades, no la troben ni els qui tenen experiència, imagina't nosaltres. Em podrien donar també algun puntet per tenir certa formació "extra"... però no em donen res, és més, ara resulta que la donen a fperos (no tinc res en contra d'ells) i en certa manera he estat perdent el temps... Qui és responsable? Potser culpable no ho és ningú en concret, però responsable ho sóc jo.

Tothom té dificultats, i tothom s'hi pot fer responsable. El món no és just, i no pots esperar que als 40 ho tinguis tan fàcil per entrar com als 21-25. Si comencem a intentar compensar les dificultats que tenen uns, sempre acabarem putejant desproporcionadament a uns altres... Prefereixo que no s'intenti compensar res i tots estiguem en igualtat de condicions, i t'asseguro que tu sí que no ets NINGÚ per saber amb seguretat si diré o no el mateix quan tingui 35. No ho saps pas, al igual que jo no sé què faries tu en la meva situació. No m'intentis desacreditar d'aquesta forma tan "barata", perquè, llavors, el debat no tindria cap sentit, ja que tothom és inherentment subjectiu.

Tampoc trobo que el tema dels motius de cadascú tingui res a veure amb la justícia dels propis barems. Potser l'has esmentat per si algú atacava el tema per aquell cantó, però, al menys a mi, no m'importa que algú de 30-35 hagi descobert que vol ser funcionari en aquesta crisi i en realitat no sigui res vocacional. Tots els motius són respectables si els candidats són capaços de realitzar la seva feina, l'únic que dic és que es poden responsabilitzar del seu hàndicap.

Em diràs: quina és la diferència amb les dones? També vols que els hi retirin el seus barems? Bé, a banda del que he dit en el post anterior, hi ha una diferència molt important amb les dones... Era factible que tu comencessis a preparar-te una mica abans, al igual que era factible que jo comencés als 21 en comptes d'haver perdut el temps fent una carrera, però... les dones no podian escollir en cap moment deixar de ser dones. Per això, comprenc molt més els barems per les dones, però no estic a favor dels barems per edats... Ho sento.

Resumint... A mi no em molesten tant els barems, prefereixo que no n'hi hagi, però tampoc hi estic tant en contra com sembla en les meves aportacions, ara bé, també els hauríem de veure... El que sí que m'ha molestat, i força, és que se'ns tracti d'egoistes i egocèntrics per defensar el que pensem, quan hi tenim tot el dret, al igual que vosaltres el teniu de defensar els barems. I torno a repetir, si hagués d'escollir per mi i TOTHOM entre límit d'edat sense barems o barems sense límit d'edat, escolliria la segona opció. Si no em creus ja és una altra cosa.

I espero haver deixat clar que estic EN CONTRA del límit d'edat...

Sento la parrafada, com sempre....

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23187

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
HurkyPurky, estic molt d'acord en el que dius.. a diferència del tema dels mèrits dels forestals, sembla que en aqui hi estem d'acord

Lluquet, aqui no ens queixem de que treguin el limit d'edat, al contrari ens sembla fantàstic

El que no ens sembla bé, al menys a mi, es que molta gent que està en contra del limit d'edat s'ha basat en que tothom pot ser bomber independentment de l'edat i que és anticonstitucional que et discrimin per raó d'edat. Ara que han aconseguit el seu objectiu, resulta que o ja els hi està bé que hi hagi barems a les fisiques segons l'edat o no es queixen...vaja que pel que entenc ara si que et poden discriminar segons l'edat, és discriminació positiva com el barem de les dones no??

Pel que es veu ara ens hem de conformar, no tenim dret a queixar-nos quan fins ara els que anaven en contra de les bases eren els que volien treure aquest limit, i clar els que compliem amb els requisits erem insolidaris quan ens queixavem, per exemple del que va passar a barcelona l'any passat

Doncs sí, parles dels interesos particulars, doncs bé l'any passat un grup de gent va aconseguir aturar la oposició de barcelona quan ja teniem dates de l'examen teòric i de les fisiques. les hores d'estudi, d'entrenament, els diners per llogar camions, etc tot això quedava en segon terme, si ens queixavem erem insolidaris i no mereixiem ser bombers, segons aquests que pels seus interesos van aconseguir aturar la oposició, només perquè de 33 passes a 35 anys el limit d'edat

No es queixavem del limit d'edat, sino de que haguessin aturat la oposició i clar si no estaves amb aquesta minoria que pels seus interesos i no pas pels de tots com volen fer-nos creure doncs això

Resumint, quan el motiu de la queixa es que treguin el limit d'edat els arguments de "és el que hi ha", "la oposició no es a gust de tothom", "t'has d'amotllar a les bases", etc etc no són vàlids i pobre de tu que ho diguis que vamos ets lo pitjor, ara bé si et queixes d'una altre cosa llavors els mateixos arguments si són vàlids i pobre de tu que et queixis....per favor, una mica de coherència res més que això

I respecte el tema de la vocació, això és molt maco de dir i no dubto pas de que la tinguis perquè jo també considero que la tinc, i estic d'acord amb tu de que hi ha gent que es fa bomber per tema que ets funcionari, horari, sou i d'altres coses no tant vocacionals, però estaràs d'acord amb mi que de franc no et faries bomber, oi?

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23189

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 56
No se perque us ralleu tant, en les uniques opos que s'utilitzen els barems per edat son les de promocio interna per accedir a grans carrecs, aixi que podeu estar ben tranquils que per accedir a l'escala basica MAI ficaran barems per l'edat.

Si no, xafardegeu bases de opos de les comunitats que us doni la gana i no ho veureu enlloc.

SI a fora limit d'edat, tothom que tingui les mateixes opcions, i si un te 40 tacos i arriba a l'entrevista, doncs ja decidirá el tribunal si entra o no entra que aquesta es la seva feina i per aixo cobren.

La nostra obligació es limita a lluitar per la nostra il.lusio amb les mateixes igualtats per tothom, i cadascu sap per les seves circumstancies de la vida el perque ha començat a opositar als 20 o 25 o 30.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 3 mesos #23296

no rampanat a agents rurals es fan servir barems i moltes de guardia urbana i policies locals tambe.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 2 mesos #24544

• xavixvd
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 1
Es veritat, en les de rurals, p.e. si que hi han barems per l'edat però en el cas de bombers la discusio és absurda perque el mateix esborrany de la nova llei que treura el límit d'edat deixa molt clar que no hi hauran barems per les físiques de bombers, es a dir. LA VALORACIÓ DE LES PROVES SERA LA MATEIXA EN UNA PERSONA DE 25 QUE EN UNA DE 45.

Tots tenim el dret de ser bombers i t'asseguro que entre els que tenim mes de 35 el percemtatge de interesos vocacionals es altissim.

Cadescú sap perque no s'hi ha presentat abans i cada cas és diferent, en aixó no podem ser jutges ni generalitzar.

En tot cas, com que no hi han barems per edat aquells que sou mes joves no us heu de preocupar per res perque com que, segons alguns escrits mes amunt, a partir dels 30 estas fet una merda no us podrem superar.

Per exemple, jo en el pajarito de moment no paso de 1' 45" i suposo que tots els joves ja deveu aguantar 3 minuts com a mínim i a la course navette em quedo sempre a 13 paliers i mig, crec que em suspendran.

Ens veiem a les proves físiques i ja us aplaudiré quan feu un 10.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 2 mesos #24545

Tic 26 anys, bueno, ja casi 27 i a la feina tinc un company de 59 que dona mil voltes a més d'un jove...evidentment aquest paio de jove sería més màquina que ara per que la edat es nota...jo m'aplico el consell de tenir respecte a tothom i per tant, també als nostres majors.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.246 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok