Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 3 setmanes #24547

NO HABRÁ BAREMOS Y ESTOY TOTALMENTE DEACUERDO, y si alguno lo duda tiempo al tiempo que el proximo año no habra limite de edad ni baremos! BIEN!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 3 setmanes #24551

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 0
si és lògic que hi hagi barems diferents per les dones degut a la seva constitució i tot això... també és lògic que n'hi hagi per edats. és lo mateix. ara només cal esperar als 60 per a presentar-se... crec que 5 paliers serà el 10.També me podra fer un canvi de sexe... però passo!! :lol: :lol:

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 3 setmanes #24552

sargantilla va escriure: si és lògic que hi hagi barems diferents per les dones degut a la seva constitució i tot això... també és lògic que n'hi hagi per edats. és lo mateix. ara només cal esperar als 60 per a presentar-se... crec que 5 paliers serà el 10.També me podra fer un canvi de sexe... però passo!! :lol: :lol:

no te hara falta ya veras, no habra baremos y sino acuerdate de este mensaje. No estaba hablando de baremos para las tias, me dan lo mismo. Para tios no habra baremos por edad YALOVERAS.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 3 setmanes #24553

con la administracion y los politicos todo es posible , nosotros solo especulamos, paciecia y lo que ellos decidan sera lo que tendremos que asumir , siempre con el derecho a la pataleta pero nada mas, suerte y a esperar...............

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24561

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

xavixvd va escriure: En tot cas, com que no hi han barems per edat aquells que sou mes joves no us heu de preocupar per res perque com que, segons alguns escrits mes amunt, a partir dels 30 estas fet una **** no us podrem superar.

Per exemple, jo en el pajarito de moment no paso de 1' 45" i suposo que tots els joves ja deveu aguantar 3 minuts com a mínim i a la course navette em quedo sempre a 13 paliers i mig, crec que em suspendran.

Ens veiem a les proves físiques i ja us aplaudiré quan feu un 10.

Podries ser una mica més concret? Gràcies.

"En aquells escrits més amunt" no crec que ningú digués això, trobo que es van dir coses al menys un pèl més complexes... Potser jo no vaig ser del tot eloqüent, ja em diràs.

Salut.

sargantilla va escriure: si és lògic que hi hagi barems diferents per les dones degut a la seva constitució i tot això... també és lògic que n'hi hagi per edats. és lo mateix. ara només cal esperar als 60 per a presentar-se... crec que 5 paliers serà el 10.També me podra fer un canvi de sexe... però passo!! :lol: :lol:

No és el mateix. Obviant el tema "canvi de sexe", les dones no van poder excollir no ser dones, en l'altre cas és diferent.

Jo podria haver començat als 21 en comptes dels 25, i no és que jo o algú sigui culpable d'això, les circumstàncies de la vida de cadascú són concretes i especials, però JO sí que en sóc RESPONSABLE, sigui quina sigui la raó. El mateix passa amb tots els demés, en canvi, respecte a les dones, "no partim" desde les mateixes circumstàncies.

Amb la teva "lògica" hauríem de fer barems per tot aquell que tingués el més mínim handicap.

Que vagi bé.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24563

QUE NOOOOOOO HI HAURAN BAREMS, A LA LLEI QUE S'APROVARA QUEDA MOOOOLT CLAR, LA DISCUSIÓ NO TE SENTIT ELS DE 40 ANYS TINDRAN UN 10 SI FAN 127 SEGONS AL PAJARITO COM ELS DE 22

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24569

xavixvd va escriure: QUE NOOOOOOO HI HAURAN BAREMS, A LA LLEI QUE S'APROVARA QUEDA MOOOOLT CLAR, LA DISCUSIÓ NO TE SENTIT ELS DE 40 ANYS TINDRAN UN 10 SI FAN 127 SEGONS AL PAJARITO COM ELS DE 22

jajajja BIEN DICHO POR FIN... ya lo he dicho yo antes pero bueno... cada uno que se haga las ilusiones que quiera.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24578

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

xavixvd va escriure: QUE NOOOOOOO HI HAURAN BAREMS, A LA LLEI QUE S'APROVARA QUEDA MOOOOLT CLAR, LA DISCUSIÓ NO TE SENTIT ELS DE 40 ANYS TINDRAN UN 10 SI FAN 127 SEGONS AL PAJARITO COM ELS DE 22

Gracias por chillar y hablarme como si fuera corto, más que nada porque así no pierdo el tiempo la próxima vez intentando ser respetuoso.

Aunque te parezca INCREÍBLE, a pesar de lo corto que soy, lo había pillado. Tan sólo comenté lo que comenté para pedirte que dijeras DÓNDE alguien dijo eso y lo pudiéramos aclarar, más que nada porque yo fui uno de los que posteó sobre este tema.

Por si no te das cuenta, con tu comentario anterior generas "mal rollito", ya que dices que en los comentarios "más arriba" los jóvenes nos creemos mejores o algo por el estilo. Sea por mí o Marcel... No citas a nadie ni nada, tan sólo te quedas agusto diciendo irónicamente lo SUPERHOMBRE que eres - por lo visto con tus 452237889944556633221144777777589775465454323288 años haces 4 horas en el pajarito y 45 períodos en la Navette - sin decir explícitamente qué y quién concretamente te han "molestado".

HURKY LLAMANDO A LA TIERRA, ¿HAY ALGUIEN AHÍ? ¿ME HAS ENTENDIDO AHORA?

Si no tenía sentido discutir, haberte callado sin necesitar quedarte "agusto". Quizá seas tú el que no pueda comprender que yo también quería "quedarme agusto" aclarando el tema, independientemente de que ya supiéramos que no habrá baremos.

Saludos..........

PD: Cada vez tengo menos ganas de ser respetuoso con nadie en este puto foro.

srt va escriure:

jajajja BIEN DICHO POR FIN... ya lo he dicho yo antes pero bueno... cada uno que se haga las ilusiones que quiera.

No sé muy bien qué quieres decir tú con eso, pero si es lo que parece, lo mismo te digo.

Ale...

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24585

HurkyPurky va escriure:

Gracias por chillar y hablarme como si fuera corto, más que nada porque así no pierdo el tiempo la próxima vez intentando ser respetuoso.

Aunque te parezca INCREÍBLE, a pesar de lo corto que soy, lo había pillado. Tan sólo comenté lo que comenté para pedirte que dijeras DÓNDE alguien dijo eso y lo pudiéramos aclarar, más que nada porque yo fui uno de los que posteó sobre este tema.

Por si no te das cuenta, con tu comentario anterior generas "mal rollito", ya que dices que en los comentarios "más arriba" los jóvenes nos creemos mejores o algo por el estilo. Sea por mí o Marcel... No citas a nadie ni nada, tan sólo te quedas agusto diciendo irónicamente lo SUPERHOMBRE que eres - por lo visto con tus 452237889944556633221144777777589775465454323288 años haces 4 horas en el pajarito y 45 períodos en la Navette - sin decir explícitamente qué y quién concretamente te han "molestado".

HURKY LLAMANDO A LA TIERRA, ¿HAY ALGUIEN AHÍ? ¿ME HAS ENTENDIDO AHORA?

Si no tenía sentido discutir, haberte callado sin necesitar quedarte "agusto". Quizá seas tú el que no pueda comprender que yo también quería "quedarme agusto" aclarando el tema, independientemente de que ya supiéramos que no habrá baremos.

Saludos..........

PD: Cada vez tengo menos ganas de ser respetuoso con nadie en este puto foro.

srt va escriure:

No sé muy bien qué quieres decir tú con eso, pero si es lo que parece, lo mismo te digo.

Ale...

Lo digo porque no tiene sentido discutir lo de los baremos... lo siento por lo de las ilusiones y si te has sentido ofendido no era mi intencion :)

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24586

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

srt va escriure: Lo digo porque no tiene sentido discutir lo de los baremos... lo siento por lo de las ilusiones y si te has sentido ofendido no era mi intencion :)

Buenas...

Ayer no había tenido un buen día... Por si no se notó...

Me disculpo por mis formas, pero creo que me puedes comprender perfectamente. Yo no quería discutir sobre si habrá o no baremos, sino sobre lo que comentó de que parece que los más jóvenes pensáramos que los de más de 30 están hechos una mierda... Cosa que creo que ni yo ni nadie dijo. Quería aclararlo, y si él no quería discutir, que no se hubiera "desahogado" diciendo eso, además de que "ya nos aplaudirá cuando todos saquemos un 10"...

Quizá en un futuro próximo interactuemos por otras cosas en este mismo foro, no quiero que nadie piense que dije algo que no dije ni que haya una mala "relación" que se pudiera evitar...

Lo de sargantilla es independiente de otros debates, comparábamos las edades con el sexo. Aparte, yo ya posteé dos parrafadas aquí, siendo el que menos ganas tiene de repetir mi opinión, créeme. Y, de todas formas, cada uno es libre de buscar el sentido que quiera para discutir / debatir algo, si otros no quiren, que no digan nada o lo digan "como personas dirigiéndose a personas".

Tú mismo puedes ver el tono de mi mensaje al preguntarle, y si después me vienen hablando ASÍÍÍÍÍ EEEH LO ENTIENDEEEEEES EEEEEH como si fuera una oveja que se ha escapado del corral... Pues qué quieres que te diga... Más que ofenderme, me irrita y me deja a cuadros o_0 , cuando yo le había hablado a él de forma decente (creo).

Después vi que tú le aplaudías y no sabía muy bien qué querías decir. Te pido disculpas a ti, y a él también, de hecho, pero hasta que no aclare nada más, pensar sigo pensando lo mismo...

Saludos.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24587

Caram nois, si que s'ha enredat la cosa, la veritat és que no volia ofendre a ningú i si ho he fet demano humilment disculpes.
Sabeu? potser tampoc tenia un bon dia i desprès de parlar amb el departament d'interior i copsar la seva poca sensibilitat cap al majors de 35 anys, dient-me que la reforma de la llei per l'eliminació del límit d'edat no venia d'un any i que, si no em podia presentar a la propera convocatoria, ja em podria presentar en properes convocatories nomès em faltava interpretar que hi havien aspirants a bombers que per algun motiu no estaven d'acord en treure el límit d'edat.

En els escrits, quan no es veu ni la cara ni els gestos del teu interlocutor, és difícil saber quina és la veritable intenció de l'emisor del missatge i us puc assegurar que la meva intenció no era la d'ofendre a ningú.

Pel que fa a HurkyPurky, és molt curios que tu t'hagis molestat tant perque el meu escrit no el va motivar cap dels teus comentaris sino el següent comentari que no venia pas de tu:

Tmb penso ( si fos el meu cas ) k si porto varis anys opositant i no he entrat deixaro estar xk si no he entrat en 8 anys o 10 o els k siguin i amb bones facultats, com entrare amb mes de 35 anys k ja no tens les mateixes qualitats que quan en tens de 26 a 30, que es quan diuen la plenitud fisica i intel.lectual. Aixó ho va escriure MOLHE

Jo penso que els que van posar el límit d'edat son gent que deuen estar apoltronats a la seva cadira, majors de 35 anys i amb una panxa que no deuen ser capaços ni de anar a treballar si l'ascensor no funciona. M'emprenya que la gent que fa les lleis no tingui en compte que afecten a persones i que no som nomès números.

El límit d'edat és una clara discriminació que hauria d'estar a la constitució al costat de la prohibició de discriminar per sexe, religió, creences, etc. I que en aquest foro es parli de amortització dels bombers mes grans de 35 anys em recorda molt i molt al dircurs d'algun politic del tripartit.

En fi,HurkyPurky, company, que no anava per tu ni per ningú i crec que aquest foro te la seva utilitat per estar informat de moltes coses.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24588

Doncs jo prefereixo que no el treguin el límit d´edat, ja que posem per cas un home entra amb 45 anys s´en passa un a l´escola aprenent la teorica per ser bomber, després va uns 7-8 anys de parc petit en parc petit, on desgraciadament farà poca feina i apendrè poc, si té sort anirà a un parc gran on començarà a treballar una mica de veritat, eren 45+1+8+posem 4 aprendre l´ofici=58 anys, o sigui quan l´home sàpiga fer de bomber ja es pot jubilar o ja pot pasar a segona activitat, deficit total i això ho paguem entre tots.

Un altre aspecte negatiu és la gent que la seva feina a estat ser forestal i bomber voluntari, quants punts tindrà si la seva "vocació" es desperta als 45 anys? No ho se però si canvien el límit d´edat espero que també canviin els mèrits.

Apart es pot començar a opositar als 21 anys fins als 35 ni van 14, jo crec que són anys més que suficients per entrar a bomber, si en 8 oposicions no has entrat pot ser t´has de començar a plantejar-te que no estas fet per ser bomber, per que 2 cops es pot tenir mala sort, que si la barra, que si el camió, els psicotecnics, etc.., PERÒ VUIT!!!

Només he donat la meva opinió, que ningú s´enfadi ni se´m tiri a la "yugular", en el fons és només una opinió cap persona de les que decideix ens fara cas per molt que cridem ni que ens queixem.

Apa salut!

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24589

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

xavixvd va escriure: Caram nois, si que s'ha enredat la cosa, la veritat és que no volia ofendre a ningú i si ho he fet demano humilment disculpes.
Sabeu? potser tampoc tenia un bon dia i desprès de parlar amb el departament d'interior i copsar la seva poca sensibilitat cap al majors de 35 anys, dient-me que la reforma de la llei per l'eliminació del límit d'edat no venia d'un any i que, si no em podia presentar a la propera convocatoria, ja em podria presentar en properes convocatories nomès em faltava interpretar que hi havien aspirants a bombers que per algun motiu no estaven d'acord en treure el límit d'edat.

En els escrits, quan no es veu ni la cara ni els gestos del teu interlocutor, és difícil saber quina és la veritable intenció de l'emisor del missatge i us puc assegurar que la meva intenció no era la d'ofendre a ningú.

Pel que fa a HurkyPurky, és molt curios que tu t'hagis molestat tant perque el meu escrit no el va motivar cap dels teus comentaris sino el següent comentari que no venia pas de tu:

Tmb penso ( si fos el meu cas ) k si porto varis anys opositant i no he entrat deixaro estar xk si no he entrat en 8 anys o 10 o els k siguin i amb bones facultats, com entrare amb mes de 35 anys k ja no tens les mateixes qualitats que quan en tens de 26 a 30, que es quan diuen la plenitud fisica i intel.lectual. Aixó ho va escriure MOLHE

Jo penso que els que van posar el límit d'edat son gent que deuen estar apoltronats a la seva cadira, majors de 35 anys i amb una panxa que no deuen ser capaços ni de anar a treballar si l'ascensor no funciona. M'emprenya que la gent que fa les lleis no tingui en compte que afecten a persones i que no som nomès números.

El límit d'edat és una clara discriminació que hauria d'estar a la constitució al costat de la prohibició de discriminar per sexe, religió, creences, etc. I que en aquest foro es parli de amortització dels bombers mes grans de 35 anys em recorda molt i molt al dircurs d'algun politic del tripartit.

En fi,HurkyPurky, company, que no anava per tu ni per ningú i crec que aquest foro te la seva utilitat per estar informat de moltes coses.

Tot clar. Jo també demano disculpes.

Simplement, com bé dius, no veus l'altra persona, i com que vaig llegir aquelles majúscules i tot després de ser "educat", i afegeixes que no havia sigut el meu millor dia... doncs...

Jo no m'havia "ofés" el més mínim pel teu comentari sobre les teves facultats físiques, el que volia era aclarir les coses, perquè jo no pensava el que deies, però sí que era un dels de "més amunt".

Era como si tu escriguessis algun comentari en el fòrum i després algú digués: Sembla que algú d'aquí dalt no estima gaire els negres... Sense dir qui ni per què... Imagino que voldries aclarir que no ets pas racista. Exemple exagerat, sí, però només vull fer-me entendre.

Res més. M'ha agradat aclarir el malentés.

Que vagi bé, ens veiem per aquí.

alf va escriure: Doncs jo prefereixo que no el treguin el límit d´edat, ja que posem per cas un home entra amb 45 anys s´en passa un a l´escola aprenent la teorica per ser bomber, després va uns 7-8 anys de parc petit en parc petit, on desgraciadament farà poca feina i apendrè poc, si té sort anirà a un parc gran on començarà a treballar una mica de veritat, eren 45+1+8+posem 4 aprendre l´ofici=58 anys, o sigui quan l´home sàpiga fer de bomber ja es pot jubilar o ja pot pasar a segona activitat, deficit total i això ho paguem entre tots.

Un altre aspecte negatiu és la gent que la seva feina a estat ser forestal i bomber voluntari, quants punts tindrà si la seva "vocació" es desperta als 45 anys? No ho se però si canvien el límit d´edat espero que també canviin els mèrits.

Apart es pot començar a opositar als 21 anys fins als 35 ni van 14, jo crec que són anys més que suficients per entrar a bomber, si en 8 oposicions no has entrat pot ser t´has de començar a plantejar-te que no estas fet per ser bomber, per que 2 cops es pot tenir mala sort, que si la barra, que si el camió, els psicotecnics, etc.., PERÒ VUIT!!!

Només he donat la meva opinió, que ningú s´enfadi ni se´m tiri a la "yugular", en el fons és només una opinió cap persona de les que decideix ens fara cas per molt que cridem ni que ens queixem.

Apa salut!

Pel problema de la jubilació, mèrits o el que vulguis, s'han de buscar alternatives - la solució NO pot ser limitar l'edat... És discriminació... miris com ho miris i diguis com ho diguis.

Si algú no pot superar les proves, simplement no passarà l'opo, per què no s'hi ha de poder presentar?

Jo tinc 25 (acabo de començar), i ja m'agradaria entrar-hi abans dels 30 ó 35, però mai se sap. Una lesió o qualsevol cosa pot fer que estiguis algun any sense presentar-te, pots quedar-te fora per detalls, pot haver-hi menys places, les convocatòries podrien passar a ser cada 2 ó 3 anys, etc. No només és relliscar-te a la barra...

El que vull dir és que fins i tot jo o qualsevol altre de 2x anys es podria veure beneficiat en el futur per la reforma. I, per altra banda, que algú de 36 es presenti no vol dir que hagi començat als 21, i hauria de tenir tot el dret del món per intentar-ho.

Ara em diràs: bé, si és discriminació, que es presentin també els deficients, coixos, etc... Aquestes persones senzillament no podrien passar l'opo...

Només és la meva opinió, no pretenia tirar-me a sobre teu...

Salut...

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24590

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
Salut i amor a tothom i totdon...

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 17 anys 2 setmanes #24594

sacar el limite de edad es un gran paso adelante, me alegro x los que esten cerca del limite actual, solo seria injusto si los baremos de fisicas fuesen diferentes a l resto de opositores ,actualmente no es justo el limite de edad.....suerte a todos................

Temps de càrrega de la pàgina: 0.353 segons
Gràcies a Fòrum Kunena