Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23637

• neli
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
Per tal que no passi el mateix que aquesta opo de barna, algu podria fer memoria del psico de l'any passat de la generalitat i aixi anem tots a igual de condicions que els putes que tenen "enxufes"??
No dic fer memoria de les preguntes es clar!!! em refereixo al nom del psico :wink:
Jo l'any passat el vaig passar, ara bé, competir em gent que té les respostes....no em veig capacitat :oops:
Quant m'he descarregat al psico de barna (ara mateix) m'ha agafat una..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
au aqui ho deixo
salut i peles i un bon forat per fotre-hi l'eina

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23639

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
ere un psico de la muerte asesino del mundo universal, es l'unic que recordo.

Com es deie... ni idea, havia de tot.

Com a molt diria que l'unic que es pot aconseguir per aqui es que si algu te psicos d'examen d'anys anteriors de gene que els comparteixi, pero aixo ja es cosa del "poseidor del material" si no, a fer psicos i psicos d'internet i d'editorials com un cabrito.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23640

Crec que es un psico fet especialment per la Gene, crec que no te nom. Era molt xungo.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23642

No el conseguiras perquè era un psico especial per Gene, com a molt el pots trobar si algú el va treure d'alguna manera, cosa bastant improbable...Es un psico sense nom i molt xungo, la sort era que només necessites aproval, si fos com barna amb nota uffffff

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23645

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El psico de la gene de la ultima convocatoria, un psico amb dos collons pels que tinguesin els kinders pelats de fer psicos poderlo passar i estar dels millors.

No apte per gent que 4 dies abans haguessin fet nomes els psicos de les ultimes convos de barna o tinguessin algun contacte perque els hi arregles l'examen nomes amb una gometa d'esborrar i un llapis.
On s'ha vist una convocatoria de bombers on tot a llapis i fica el teu nom i dni ... pero bueno, aixi es als ajuntaments, o lo tomas o lo dejas.

Les convos del futur ja seran individuals i orals amb la excusa d'ahorrar paper i salvaguardar el medi ambient, no te jode.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23646

Per Rampanat...Vaig veure en un dels teu posts que eres de valencia pero que tot i així opositaves aqui a catalunya..Jo m'estic plantejant també anar a totes, i si més no opositar a valencia i arago que no queden massa lluny..La meva pregunta es, saps si havent entrat com a bomber per egemple a valencia, pots seguir opositant a catalunya per obtenir plaça aqui? imagino que tota la paperassa per poder presentar-te a fer els examens pots enviarla per correu i llavors es anar a fer els examents i punto no? Ets de les poques persones que conec que ho fa, i bueno,si m'expliques la teva experiencia de puta mara..!!! gracies !

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23650

Et pots presentar on vulguis!!! només cal que t'enteris on son les opos i el que es necessita i ja ta...siguis o no bomber d'on sigui tu pots presentarte on vulguis...ara per començar on hi han més places es aquí i després que si aquí hi ha tonguuuu a altres llocs m'han explicat coses molt pitjors però en fin que et pots presentar on vulguis...

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23651

Cert lo de les plaçes, actualment hi ha convocades 55 i 22 plaçes a valencia, de diputació i consorci respectivament, i m'han comentat que no cada any surten..així que la cosa està chunga..Casi segur que la major oferta i facilitat per accedir al cos de bombers es a Catalunya..També ho comentava per si aqui pel que fos no surtissin plaçes l'any que vé aqui doncs probar-ho a d'altres indrets...I lo dels xaxnxullus pues segurament n'hi hagi de guapus per altres comunitats, no´se, dóna la sensació que aqui catalunya tot está més regulat i supervisat..però realment qui ho saps això..4 no més..En fi..gracies tracker!!!

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23654

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
TRACKER es tal com tu dius, n'estas ven informat. Jo sempre envio tota la paperassa per correu certificat i pim pam. M'he presentat demoment a Valencia, Catalunya, Barna y Almeria y sense problemes.

Per la meva experiencia lo millor es centrarte en el temari tot l'any, i sens dubte pel de la Generalitat de Catalunya que treu una burrada de places cada any i les fisiques son molt assequibles. A les altres Comunitats van a trancas y barrancas.
La cosa esta en que tot es agafar experiencia i mira, si toca la flauta a algun lloc fins donar el salt a Catalunya millor que millor.

Jo el que faig es estic centrat per Catalunya i si surt algo a alguna comunitat que m'interessa , tiro instancia i llavors hem miro els temes especifics d'aquella comunitat. Ja que normalment el 80% dels temes solen ser els mateixos. Bé, també has de mirar les fisiques que tal, ja que no a tot arreu son igual i a molts llocs son impresionants i gastarte els calers per arribar alli i que et tumbin a la primera es tonteria tambe.

Aixi també l'any es fa mes entretingut, no es lo mateix esperar a que surti gene o barna que en un anyet poderte presentar a 3 o 4 puestos.

Et deixo aqui la pagina que utilitzo jo per estar assabentat de tot el que es mou per España, es el blog d'un bomber i esta actualitzat a la última.

www.elbomberoylabejamaya.blogspot.com/

Vinga, per qualsevol cosa, aki estic.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23655

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostres jeje m'he liat, contestava pel PAJARITO y he futut a tracker amb majuscules , quin despiste

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23659

RAMPA al final sonmiaras amb mi!!! jejeje

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23661

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
La culpa es teva tracker per juntar-te amb certes escaladores que estan leres de la closca jejeje :wink:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23662

La culpa sempre la te la Climber!!! jo soc molt inocentot i ella s'aprofita de mi!! :)
Sort demà!!! a veure si ens veiem a les físiques!! :)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23664

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Me pitaban losoídos y he decidido pasarme por el foro a ver qué se cocía. Y me encuentro con semejante par de PAJARRACOS sinvergüenzas urdiendo un malévolo complot contra la pobresica y buena de climber. Sabandijas retorcidas, que yo antes de entrar en estos lúgubre mundos tenía la cabeza bien atornillada y un cierto estatus por mi mundos verticales!!. Y qué ha ocurrido? que me habéis contagiado vuestras asquerosas idas de tarro, hasta el punto de convertirme en un ser incomprendido y censurado por ciertos sectores de mi mundo de roca. Diosss vaya ostión me han soltado por vuestra culpa!! :? Tracker, Rampa, os odioooooooooooooooooooo!!!!!!!!!! Merecéis ir al infierno y que os metan un tridente por el culo durante toda la eternidad!! So carruécanos!! :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23665

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Tracker y Rampa R.I.P. Ya no existen para mí.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
Temps de càrrega de la pàgina: 0.292 segons
Gràcies a Fòrum Kunena