Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23973

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Satanas les proves son com tu has dit.

La de grafiques i estadistica com t'he dit hem vaig quedar bloquejat, en blanc, si no recordo malament eren unes taules on comparaven 2 o varis parcs de bombers amb unes dades sobre sortides per any, actuacions... algo aixi era, i preguntes de comparaciones entre ells.

A i, una altra cosa jeje soc tio, que he vist que ficaves tio/a

Sobre lo de demanar psicos d'altres anys hem sembla que esta ben futuda la cosa, jo pel que he llegit aqui ningu en te ja que no te'ls deixen endur a casa, i els psicos de la generalitat els preparen especialment per la convocatoria de la generalitat, no els treuen d'altres puestos.

I ja no recordo res mes, jo era un pobre novato i les vaig passar ben putes. No vaig tenir temps de res de res, anaven cagan osties. A la que deien ... temps!!! apenes havia arribat a la meitat de les preguntes de cada exercici, va ser tot una tortura. Vaig morir ben mort en akell psico. Per aixo quan vaig sortir d'alli vaig dir... mai mes hem tornara a passar. Apartir d'ara a organitzar-me per podrir-me a psicos.

I mira, m'ha anat de p... mare, en akesta convocatoria de Barna he tret un 8. Molt content.

Per aixo torno a reiterar que en practiquis de totes les clases, de llibres, de internet, etc.

Apa, anims !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23974

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Se m'oblidava satanas, el psico era en català, pero es podia demanar en castellà.
Si tens aquesta opcio sempre ?? No ho se, va ser el primer any que hem vaig presentar.

I ja no se mes, perfavor, no hem torturis mes, he confessat, fica'm el poligrafo pero deixam escapar. :lol:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23976

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 0
Jejejej bueno, vec que t'has portat bé Rampanat, així que quedes lliure de pecat. Pero que no et torni a veure que no deixes vinaxu pels reis i pa sec pels camells el dia de Reis... que el Meltxor sem va queixar... ja saps que aquí se sap tot ejjejeje

Apa!Salut i manos a la obra

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23979

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Nomes ens faltava aixo... un boig mes al foro, un nou fichatge estrella Dam jajajajja

P.D. : si si satanas, no et miris al melic que va per tu :wink:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23980

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
Buenas! yo por lo que he escuchado hay gente que tiene el psico del años pasado de gene y el de barna.
Si alguien lo tiene y lo quiere compartir conmigo, yo tengo apuntes de la escuela de bomberos de compis, ccoo etc... (vamos pa hacer un trueque jeje)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23991

• intothefire
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
yo si quieres te los vendo, porque como te habras dado cuenta aqui no dan ni los buenos dias.
tengo el ultimo de gene y el de barna, si los quieres me dices algo.
Y referente a la opo y a la gente que esta cabreada porque han repetido psico....parece mentira que muchos de vosotros tengais años de opos en las espaldas y ahora os hagais los sorpendidos por los psicos repes. Me parece que aqui hay mucho "listo" que no ha practicado los psico y no saben buscar otra excusa que esta.
Sobre las filtraciones de que habia gente que sabia que psico saldria? solo teneis que mirar la lista de los primero y mirar de donde son, y ya sabeis de donde viene la filtracion (me ha salido un pareado y to!) pero bueno, tampoco hay que preocuparse mucho de ellos, porque caeran en fisicas (course navette sobre todo!!)
Yo lo he pasado todo bien, y sin saber que psico saldria.
Para los negados que se han quedado fuera otro año mas a las primeras de cambio....si necesitais los psicos, ya sabeis...me mandais un privi, y os digo el precio.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24035

Hostia!! aquest intudecul d'on ha sortit?? jejejeje quin paiooooo!!! mare meva com esta el corral!! jejejeje
Crec que els teus tiros ja se per on van i t'asseguro que no hi havia filtració i sobre la course ja jo conec a uns quants que estan a dalt i ja veurem listillo qui cau abans ;)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24043

Una mica més d´humiltat, necesita algu... los negados?? Nen, una mica de respecte... no se com no has entrat encara a BOMBERS... amb lo maquina que ets!!!! no???

Que consti que no me presentat a la opo, pero em sembla que abans de fer un super psico i super "inteligent" super fort i super rapid.... s´ha de ser educat...

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24054

Rampa t'ha molat lo de intothecul??? jejejeje no es per menys, no?? jejeje

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24058

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jajajaj estas fet un petardo tracker :lol:

Jo ja no dic res que si no s'em mal interpreta i no m'agrada discutir.

Ara hem tornare a repetir, pero com que veig que continua haven gent que insisteix en conseguir el psico de gene de 2008 com si els hi anes la vida torno a dir...

No deixen endur-te el psico de gene cap a casa, i es un psico fet a posta per la convo. El privilegiat que l'hagi pogut conseguir de no se on i passi de compartir-lo, doncs millor per ell.

Pero tambe dic que si un vol fer la seva millor inversió que es gasti 40 i algo eurus i compri el psico per a bombers de la editorial Adams. Porta tota classe de psicos facils, mitjans, dificils i assesinos tipo com els que surten a gene i en n'hi ha per practicar la tira. Son 400 i pico fulles amortizades totalment.
El pots comprar a www.adams.es , vas al buscador, fiques bombers de catalunya, busques convocatoria 2008 i alli hi ha un apartat que fica.. material per a aquesta oposicio o algo aixi, li dones alli i et sortira el llibre del temari i el de psicos. Marques el de psicos , passes la tarja i en 48 hores el tens a casa.

I t'asseguro que fen aket llibre un parell de cops a l'any mentres vas fen tot lo que pugos trobar per internet, no tindras problemes per passar psicos. Una altra cosa es que hi hagi alguna infiltracio i et trobis amb adversaris amb notes altissimes, pero aixi esta el tema als adjuntaments, son uns mamonassos, sempre en foten alguna.

Bueno sort dema a tots a les fisiques, jo estare per alli pero no sere rival per totes les besties pardes que rulen per aqui , porto poc temps i si tinc sort igual consegueixo un 6 de mitja, insuficient crec per passar al camio pero bueno, passarem la tarda.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24066

Eii rampa a gene la cosa canvia molt amb els psicos!! no fa falta treure molt bona nota perquè con tal de ser apte ja val!! es igual el que treu un 10 com el que treu la nota suficient per passar i jo tampoc conec a ningú que tingui el de l'any passat, el de la gene ja es més complicat, allí es una altre historia :)
Rampa treballes a la adams??? cobres algo de part seva, no??? jejejejejejjejejeje engaa que segur que t'han dit que faigis publicitat i et donen algo per llibre venut!! jejejeje
Home jo a les físiques una mica més de mitja si tinc però no et preocupis perquè segurament no hi haurà nota de tall, cmo l'any passat no va ve, i després la prova xunga serà camió, que es on realment et posarà a lloc i on molta gent pot caure eliminada, així que fins que no acabi el camió no hi ha res perdut. Està clar que si vas fent bones mitges tens alguna opció més però poques més perquè després mires la gent que te mèrits i et desanimes bastant però bé prefereixo pensa que hi ha alguna opció pels que no tenim mèrits!! :)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24067

Exacte rampa. I si et queda a prop qualsevol llibreria de la Generalitat t'apropes que val el mateix: "47 eurets de res". Jo el que si em vaig comprar per internet es el de editorial MAD que es diu "tests psicotécnicos para bomberos" però no m'acaba d'agradar tant com el de la adams la veritat, però per practicar tot es poc. A més m'interessava trobar un llibre de psicos que tingués vocabulari en català i el de la adams ho te.
Sort a tothom!!!

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24070

Tothom te aquest dos llibres veig. A mi el de la MAD tampoc mm'acaba d'agrada, el de l'adams està millor.
Ai demà, només penso en no caure de la *** barra del circuit. Por todo lo demas mastercard.
Les físiques em sembla q no hi ha tall, el tall el fan posan un 5 mínim a cada prova per ser apte.
Ale

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24158

intothefire...

como puedes ser tan prepotente tio... Aquí el único negado eres tú... encima de que insultas a la gente luego quieres hacer negocio vendiendoles el psico no? pero tu de donde has salido?

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #24300

Muy buenas cuanto pides pr el psicotecnico de la gene del año pasado???? Es verdad que lo tienes? como lo as conseguido????

intothefire va escriure: yo si quieres te los vendo, porque como te habras dado cuenta aqui no dan ni los buenos dias.
tengo el ultimo de gene y el de barna, si los quieres me dices algo.
Y referente a la opo y a la gente que esta cabreada porque han repetido psico....parece mentira que muchos de vosotros tengais años de opos en las espaldas y ahora os hagais los sorpendidos por los psicos repes. Me parece que aqui hay mucho "listo" que no ha practicado los psico y no saben buscar otra excusa que esta.
Sobre las filtraciones de que habia gente que sabia que psico saldria? solo teneis que mirar la lista de los primero y mirar de donde son, y ya sabeis de donde viene la filtracion (me ha salido un pareado y to!) pero bueno, tampoco hay que preocuparse mucho de ellos, porque caeran en fisicas (course navette sobre todo!!)
Yo lo he pasado todo bien, y sin saber que psico saldria.
Para los negados que se han quedado fuera otro año mas a las primeras de cambio....si necesitais los psicos, ya sabeis...me mandais un privi, y os digo el precio.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena