Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23666

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
Ostia rampanat!!! A la de Granada una mica just ja però pa la següent que surti, lloguem un autobús, o un avió, o comprem un bus de segona o tercera mà i fem la ruta. Pa Ceuta, pa Béjar, Galícia, Navarra..., poca broma, lo de llogar un bus..., segur que d'aquí el foro se n'apunten uns quants, i amb antelació... pot ser n'omplim 2 d'autobusos, pot ser una festa continua i al final tots dins!!
Climber!! No t'enfadis... T'apuntes al bus o què?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23669

joder rampanat yo me apunto! :wink: :)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23677

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Rampanaaaat!!! Ostia què fort aixó de la pàgina esta... Per a les pròximes que surtin lloguem un autobús, o un avió, o comprem un bus d'estos de tercera o quarta mà i ale!! Poca broma... lo de llogar un bus, de tota la gent que es passaja per aquí el foro ja n'omplim un, o dos... Jo m'apunto!!!
De festa en festa i al final tots dins ocupant tota la península...
Climber!! No t'enfadis tant dona!! T'apuntes al bus? Si tu t'apuntes ja n'omplim 4, segur!!
Bueno, companys opositors!! A tornar-hi!!!

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23679

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Pues pensava que no s'havia publicat el missatge... :roll: :roll: :roll:
Autobús! Autobús! Autobús! Autobús! :lol:

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23681

Climber no digas tonterias!! ya sabes que sin mi y sin rampa ya no puedes vivir!!! no intentes engañarte!! anda tontinaaaaa!! :)

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23685

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Menudes males influencies sou, el que faltava, una sortida de locos amb autobus juas, kin desmadre, seria tot un espectacle anar a una opo amb un autobus tot rotulat amb els nostres nicks.

Jo voto perque climber sigui la nostra conductora Fernando Alonso oficial. :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23688

Uixx la climber de conductora....jejeje...ja podeu comprar un coixí i unos "zancos" perquè arribi a l'accelerador!! segur que us para la policia per porta el bus sense conductor!!!

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23722

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Mmm … no sé no sé Manzana … es que eso de irme de tour con unos tíos así mazo salidorros y degeneraos como vosotros … uy uy qué miedo … a ver si me vais a violar y hacer cochinadas?? :lol:

Aunque bueno, la idea de Rampa de hacer de conductora está chachi guay. Porque Tracker, no me hace falta llegar a los pedales para llevaros … hasta el séptimo cielo … :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23772

ei neli!
i el psico de barna, d'on l'has descarregat?

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23774

Per RAMPANAT, Moltes gràcies per la info, em serà de molta utilitat, la pàgina que m'as enviat es la polla per cert, està TOTTTTT, fins i tot aquelles preguntes que un pensa per dins i creu no les trobarà enlloc..jaja..Gràcies de nou i sort a bcn, que amb 8 de psicos nada está perdido...

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23788

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
gracies Pajarito.

Manzanero jo avui ja he tirat instancia per Granada, era l'ultim dia. Pero es que 48 places i nomes un teoric i fisiques... s'ha de provar.

La unica pega es que son per entrar d'interi, pero bueno, la questio es currar de lo que un somia.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23905

buenas!

Despres del merder que hi ha hagut amb el tema psico de barna, algu em sabria recomanar alguna pagina on surtis psicos d'altres anys o psicos que s'acostin mes o menys al que ens podem trobar a les de la gene?! he estat googlejan i no me acabat d'aclarir! Si algu em pot recomenar alguna, gracies, i si no, tambe.

Apa siauu!!

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23913

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
Si, farieu un gran favor si diguessiu més o menys com és el psico de la Gene ; quins exercicis acostumen a sortir, com va el tema del temps per cada prova i bueno, com acostumen a puntuar (fent mitja amb el temari o fotent destralada amb el psico?)

També estaria guai si algú passés algún examen o digués on es poden trobar el dels anys anteriors, ja se que és com demanar la pau al món, pero per demanar que no quedi!!

Salut

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23918

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Satanas , l'ultim psico de catalunya va ser asesino de la muerte, no puntua ni fa mitja amb el teoric. Es eliminatori, l'utilitzen perque nomes quedin uns 450 tios com a molt cap a les fisiques.

La darrera convocatoria van ficar raonament verbal, que com no haguessis anat minim a concursar un parell de cops a pasa palabra, et tocava jugar a la primitiva.

Havia també raonament espacial i abstracte, unes figures que pillaves un rallaso que et senties com un pobre opositor a astronauta.

Havia tambe una de grafiques i estadistiques, alli hem vaig quedar bloquejat en blanc.

Havia un altre de puzzles de figures que com de petit a la guarderia no fessis els deures colocan cada figura dins del seu forat.. tambe estava ben futut jeje

I algun mes havia pero ara no recordo, nomes se que com no vagis preparat, et foten la destralada padre.

Sobre psicos d'altres anys ni idea, posats a demanar si alguna alma caritativa me'ls vol enviar al correu estare molt agrait tambe.
Pero bueno, jo l'unic que et puc dir es que practiquis i practiquis, per internet a traves del google en trobaras molts i per l'emule tambe. Despres et pots gastar algun dinerot i comprar algun llibre d'alguna editorial, el de la MAD i el del ADAMS jo m'els he polit i estan bastant bé i 400 i pico fulles de psicos per 30 leuros mes o menys.. es una bona inversio i tenen de tota classe.

Ara m'agradaria trobar algun altre llibre ja que jo al estar a valencia no puc anar ni a la biblio ni a la UB ni enlloc a buscar psicos d'altres anys, aixi que si algu hem recomana algun altre llibre ja estare ben content.

Apa, haver si algu aporta algo mes.

Psico gene 2009 fa 17 anys 1 mes #23961

• satanascorpetit
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 42
Ok, merci Rampanat, per tant si no m'equivoco surt aprox:

- Raonament verbal, peró Català o Castellà, perque jo havia sentit que era en Català i en els de BCN... primera sorpresa. De que eren del pal sinònims i antònims?

- Raonament espaial i abstracte, es a dir, col.locació de la figura no? del estil del 3r exercici de BCN?

- Gràfiques i estadístiques? Podries especificar un xic de que es tractava?

- Puzles i figures, entenc que va ser que et donen un "puzle" a on li falta una peça i varies opcions i tu has de escollir la que hi va

No hi havia series de lletres o de números?

Moltes gràcies Rampanat tio/a, gracies per ajudar als més novatus a estar una mica AL LOROO! Perque el mal sabor de boca que et queda després d'entrenar i estudiar com un cabró i que per culpa d'aquell trunyu de psico et donguin pel bujero, doncs es molt amarg

PD: Si alguna Madre Teresa pot passar el link o fins i tot enviar al correu un psico de la Gene, li estria eternament agraït.

Salut

Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena