Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29978

Fent jo els meus calculs, li demano a la verge de montserrat que si pel que fos s'arribessin a impugnar 5 preguntes, 1, tan solss 1 de les impugnades coincidis amb 1 de les que tinc malament també, perque si les 5 impugnades fossin 5 correctes meves, del 5,78 passaria a 4,89...seria mala sort de collons no?? La del casc jo crec que ho es de totes totes...jajajajaj

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29982

la del casc, repasseu exàmens anteriors que ni havia alguna de similar, que recordo que la vaig fer i també vaig pensar això que recomanen no treure'l si no es necessari per fer RCP o perquè no s'ofegui amb els vòmits, etc. però en aquella pregunta també donaven per bona la de treure'l entre 2 persones. Potser tenen un temari confidencial del adams tipu "que preguntas poner en un examen para bomberos" i clar, tenen fallos...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29983

pajarito va escriure: Fent jo els meus calculs, li demano a la verge de montserrat que si pel que fos s'arribessin a impugnar 5 preguntes, 1, tan solss 1 de les impugnades coincidis amb 1 de les que tinc malament també, perque si les 5 impugnades fossin 5 correctes meves, del 5,78 passaria a 4,89...seria mala sort de collons no?? La del casc jo crec que ho es de totes totes...jajajajaj

Tranquil que 5 preguntes no les impugnen ni boratxos. Com a molt molt molt 2, una podría ser normal, dos ja és la ostia...

Sempre saben com demostrar que no és impugnable, per això dic que una o dos pot ser més és molt dificil

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29984

Ostia Jovet, no saps lo tranquilitzador del teu missatge...espero que hagis aprovat :-) )))
salut i gracies!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29989

pajarito va escriure: Ostia Jovet, no saps lo tranquilitzador del teu missatge...espero que hagis aprovat :-) )))
salut i gracies!

He tret un 6,57... si s'mpugna algo segurament una mica més, ja es veurà

Tranquil, hem sap greu dirte també que amb notes baixes no pots lluitar per una plaça, jo ho tinc dificil si paso el psico...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #29997

home mai se sap, fent un 9 de fisiques i un 8 de camio i el puntet de merits...es complicat pero no imposible..jo penso que la mitjana de les 160 estara al 7...

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30000

pajarito va escriure: home mai se sap, fent un 9 de fisiques i un 8 de camio i el puntet de merits...es complicat pero no imposible..jo penso que la mitjana de les 160 estara al 7...

Per això ho dic.

Imaginant que passem el psico... La mitjana estarà com tu dius en un 7 aprox, potser un pel menys. O sigui que jo ja no pasaré el tall.

A seuguir lluitant

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30002

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0

raulete va escriure: Pregunta 53. ´Model B. Molt a mi pesar...la resposta correcte és la C (nord geogràfic) només cal mirar un mapamundi (escala 1:30 000 000) veureu que els meridians no es representen paral.lels sino orientats al nord geogràfic.CORRECTE

Pregunta 8. S'escalfa més la sud, més tard s'escalfa la oest......la pregunta està mal formulada....a impugnar...... TÈCNICAMEN SERIA LA SUD OEST... JEJEJE PERÒ NO HI ERA I SI SUMES LES DUES ANTERIORS ... A MI EM DONA LA OEST... ARA.. RECONEC QUE ÉS MOLT INERPRETATIVA

Pregunta 14. Sobre l'estructura....està clar que s'han equivocat....com ja s'ha a puntat la llei 5/1994 ho diu clar...l'estructura és democràtica i d'origen popular (amb una gaviota a l'uniforme...proximament....)

Pregunta 28. comencem a ventilar un pacient en aturada respiratòria.....i no entra aire.......donen per bona la de comprovar la maniobra front-mentó.......què pasa que hem de comprovar totes les coses 2 vegades? Imagineu...prenem el pols i dona 180/100.....que pensem:
opció a) té taquicardia
opció b) cal repetir perquè el company ho ha fet malament.........home siusplau

EN AQUESTA SI K LI DONC LA RAO PERQUE ES POT HABER MOGUT INVOLUNTARIAMENT ÉS LO PRIMER COMPROBAR K TOT ESTIGUI BEN FET SI ES VEU QUE NO ENTRA AIRE... I DESPRÉS SI LO BÀSIC ESTÀ CORRECTE INVESTIGAR MÉS

Pregunta 29. La coberta catalana......dons tothom ho sap que és la barretina....cagon tot...... JAJAJAJAJAJA BONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSIM... HOSTIA AKESTA RECONEC QUE PER GENT QUE NO ÉS DEL BUSINESSS ÉS FOTUDETA

A IMPUGNAR-NE COM A MOLT DOS EH CABRONS QUE LA TERCERA DE LES OPCIONALS LA TINC MALAMENT O IMPUGNEM LA TERCERA OPCIONAL I PUNTO JAJAJAJAJA

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30017

Bones a tots

Per mi són inpugnables les següents:

"En els motors de diversos cilindres, el COMBUSTIBLE vaporitzat es condueix als clindres a través d'un tub RAMIFICAT anomenat:

Dona com a bona: col·lector d'admissió, jo juraria q és l'injector

"Un cop assegurat l'entorn, valoreu un pacient inconscient. Trobeu q respira i RESPON A ESTIMULS SONORS. Quina ha de ser la vostra actitud?"

Diria q està mal formulada perquè si respon a estimuls sonors no estarà inconscient.

I per últim la de l'orientació d'un vessant crec q tb està mal formulada per lo mateix que dieu tots.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30030

nooooooooooooooooooooo plis que emb feru vaixa la nota :(

SER O MORI !!!!!!!

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30040

• climber
  • Avatar de climber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

Ungoliath va escriure:

climber va escriure: Enga, más leña al fuego.

P.14 modelo B: EL COS DE BOMBERS TÉ UNA ESTRUCTURA: ....

Dan como buena la de organització jerarquitzada per mitjà dels Òrgans del D. Interior, Rel Institu i Participació determinats per decret

Pero si nos vamos a la ley 5/1994 de 4 de mayo, Título I, Cap II, Art 11, dice, haciendo un copy-paste: "Artículo 11. 1. El Cuerpo de Bomberos de la Generalidad tiene una estructura y una organización jerarquizadas, a través de los órganos del Departamento de Gobernación que se determinen por reglamento.

Impugnación que te crió.

Home i tant... aquesta s'han equivocat segur... COM S'IMPUGNA una pregunta, perquè aquesta tenim la llei per fer un cortar pegar i demostrar-los que ho han fet malament!

Ungoliath, me han dicho por aquí que la respuesta sí que era correcta porque ha habido modificaciones de la ley. Pero me he estado mirando las modificaciones y no lo he sabido encontrar, por lo que sigo empecinada en que está mal. De todas formas se lo preguntaré al profe que tuve de este tema para que me confirme que no ha habido ninguna modificación posterior al respecto. Cuando reciba su respuesta ya lo diré por aquí y si quieres ya te pasaré el escrito :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30045

Hola bueas voy a dar mi modesta opinion de alguna de estas en la del casco dice dos personas pero yo repasando mis apuntes dice dos prsonas " entrenadas " , ya alguno dira si pero se supone que ya saben ,pero eso es ir mas allà dos personas que no sepan no podran quitarlo por lo que ya se descarta esa segun mi opinion .
En la de la de la estructura de bombers i organització jerarquitzada recordeu que la modificació de parcs , zona i regions ialguna modificació més es va fer per decret .

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30054

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Guillem va escriure: Aqui està el Decret...
www.gencat.cat/diari/5005/07303094.htm

la llei que modifica lo d'accés a les escales (canvien 3 anys per 2 anys a l'escala inferior), és la "Modificació Llei 7/2004 (Mesures fiscals i administratives)"

Salut!

A veure... aquest Decret modifica la llei, però no diu absolutament res de que l'estructura jerarquitzada es determini per decret.

ÉS INCORRECTE!

Força i Constància

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30056

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
decrets que modifiquen la 5/1994... a veure on veieu que modifiquin com s'estructura jerarquicament i on diu que ja no es fa reglamentariament sinó que per decret!

www.gencat.cat/interior/leg/1999l005.htm

www.gencat.cat/diari/4179/04197189.htm

Força i Constància

Preguntas impugnables fa 16 anys 6 mesos #30059

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Ungoliath va escriure: decrets que modifiquen la 5/1994... a veure on veieu que modifiquin com s'estructura jerarquicament i on diu que ja no es fa reglamentariament sinó que per decret!

www.gencat.cat/interior/leg/1999l005.htm

www.gencat.cat/diari/4179/04197189.htm

En aquesta darrera busqueu
Capitol III
Secció quarta
Cos de Bombers
Article 35
Modificació de la Llei 5/1994

Força i Constància
Temps de càrrega de la pàgina: 0.239 segons
Gràcies a Fòrum Kunena