Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20758

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
mierda.. se ma puesto mal.. quería decir que NO uses la cinta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20783

ya, tienes razón, pero de momento es lo que hay... Estoy buscando pistas para correr en barcelona, si alguien sabe de algun sitio que esté bien y que sea barato (o gratis...) que me informe please!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20793

Rocks_21, a raíz de tus intervenciones sólo quería decirte que ser humilde es una buena manera de ir por la vida.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20794

merci x el coment roks !

weno yo normalemnte salgo por el parque de la ciutadella, tengo ahí establecido un circuito de 1000m. no es que use mucho la cinta és mas tiene que nevar o hacer mucho frio para que me meta en ella.

pero como en esta se pueden ver los km/h que vas era para hacerme una idea del ritmo que tengo que corrér en el parque cuanado quiera hacer simulacros de la prueva.

y weno respecto a pista ya comentaron una vez por aquí, que en montjuic hay una que se puede entrar sin pagar ni nada yo la semana que viene me pasaré. haver si alguién más se anima jeje

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20798

yo fui ayer a esta de montjuic y hay que pagar. Unos 38 euros por ir 10 veces...

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20799

outofmeat, tinc entés que al parc de montjuic hi han dues pistes una l'anomenada sarraima al cosatat de la plaça sant jordi que suposo que hauràs anat aquesta i l'altra situada un pél mes avall del gol sud de l'estadi olimpic.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #20864

Hola! bueno, yo vivo justo debajo de la que cae en la calle del Fox, la del gol sur del estario olímpico ... y en esa puedes ir gratis, hay que decir que el estado de la pista no es perfecto, pero tenemos las medidas, que basicamente es lo que nos interesa ... y nada, yo entreno por la zona, si alguien se anima y le apetece ir a hacer unos intervalos o aunque sea carrera continua, me iría de perlas, por que esto de entrenar solo lo empiezo a notar ... he pensado incluso en apuntarme a una escuela de atletismo.

PD. aquí dejo mi mail por si me quereis agregar para charlar, teneis intenciones de ir y quereis compañia o lo que sea, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , salutacions!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21623

bones! vag una mica perdut en aixo de les campanyes forestals... magradaria poder-hi entrar aquest estiu, pro nose casi re...

algu em podria guiar una mica? proves... dates... algun link on ho espliqui be...

he sentit algunes coses com ke has destar 3 mesus en el paru per poder-hi entrar... es vritat?

jo soc estudiant, i minteresa fer-ho per guanyar punts, ja que cuan acabi els estudis magradaria fer les opos de bomber,

speru que algu em pugui ajudar!, gracies!!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21634

no, no has d'estar tres mesos a l'atur. L'any passat si portaves 6 mesos a l'atur tenies 2 punts de mèrits per entrar.

aquest és el link de les bases de la campanya de l'any passat:
www.gencat.cat/interior/esc/docs ... %20_2_.pdf

Aqui tens les proves, els temps, tot el que has de presentar...

Segurament les proves seran a mitjans d'abril més o menys, fins que no surtin les bases no es sabrà.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21677

gracies!

pel que he llegit has destar desocupat i constar inscrit kom a demandant de feina i en situacio datur en el servei d'ocupacio de catalunya.

jo ara mateix estic treballan, pro el proxim septembre vui reanudar els meus estudis... i x aixo deixu aquesta feina, se macava el cuntracte a principis de juny i ja no renovu pas... i la intencio era plegar daqui on estic treballan ara i kumensar al cap de pok la campanya forestal...

com ho veieu?

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21680

a veure, en principi les bases diuen que has d'estar a l'atur a l'hora de presentar els papers, que això a molt estirar jo crec que serà cap a mitjans d'abril, però tinc entès que hi ha gent que no ha deixat la feina fins saber si havia entrat o no... Ara, no sé jo si principis de juny és apurar massa...

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21704

ostres, i com ho fan¿? buenu, aixo suposu ke a lora de presentar els papers tu poden aclarar be, de totes formes, alla on estik ja saben ke pude els hi dire de plegar abans... i la vritat... no em faria re!

moltes gracies per l'aclaració!

si algu pot acabar de detallar mes be aixo de la feina, li agrairia mol que m'ho digues! gracies!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21776

Hola! vosotros que estais más acostumbrados a ésto ... yo tenía entendido que la fecha de las pruebas la decían sobre el mes de Marzo, pero ya estamos casi en Abril y que yo sepa no han publicado nada, sabeis algo ?

Un saludo pañeros, VS!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21778

bueno, entre març i abril solen sortir les bases. L'any passat les físiques van ser a finals d'abril, o sigui que jo crec que sortiran la setmana del 13 com a molt tard.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 4 mesos #21782

• kartefour
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 0
Jo diria que sortiran més tard per aquesta nova campanya de desforestar, setmana del 27 d'abril o 4 de maig.
Apostes?

_____

Temps de càrrega de la pàgina: 0.298 segons
Gràcies a Fòrum Kunena