Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20195

• pujolanski
  • Avatar de pujolanski Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Bones!!

aviam si em podeu ajudar; si tu aproves la campanya i vols treballar 6 mesos de contracte en comptes de 3 i no estàs dins d'aquest grup per falta de puntuació, et passen directament a la de 3 mesos? o, què passa?

I una altre qüestió es pot portar calçat amb claus com els d'atletisme a la prova dels 1000 metres?

gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20196

Jo diria que la persona amb millor nota escull primer, gaire bé segur que escull 6 mesos, el segon escull segon ..., així que si treus prous punts i ets dels primers i encara queden places, pots escollir els 6 mesos, si ets dels últims segur que et toca 3 mesos.

Jo no recordo que ningú mirés quin calçat portava cada persona. No crec que hi hagi cap problema per fer la cursa amb bambes amb claus, per ells com si ho fas amb xiruques.

Tot això són suposicions, no ho sé del cert.

Salut i sort!!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20207

si, crec que si que pots correr amb bambes de claus. Em sembla que a les bases no diu res sobre això. A mi tampoc em va mirar ningu el calçat.

I si, la gent escull per ordre de puntuació i els primers sempre escullen les places de sis mesos, aixi que o treus molt bona puntuació (contant merits i tot) o com a molt fas 3 mesos.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20211

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
si q pots corre amb claus, jo ho feia cada any

El que no em mata, em fa més fort

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20226

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Pots córrer amb el que vulguis.. però0 sempre i quan tinguis botes de claus.. pk .. jo ke se... comprart'en unes per fer 2'55 .. nose... em sembla absuyrd.. és una marca bastant alta i fàcil de fer. Tu veuràs si et fa falta o no?

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20233

ja que parlem d'aquest propera campanya a mi m'agradaria fer algunes preguntes aviam que responeu...

Veient que aquest hivern ha estat molt humit i fret, preveient un estiu sense sequera i amb pocs riscs d'incendis, creieu que retallaran les places? que normalment solen estar entre les 1000?
I això també ve precedit per l'atur i la malaida crisi..

M'agradaria saber el que penseu.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20241

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo no crec que rebaixin places de forestals.. a vuere... realment jo espero poder agafar plaça de 6 mesos per estar acabant campanya per la opo que es preveu a finals de 2009... la veritat.. penso que fins a l'últim moment no sabrem res, però crec que les retallades de personal anirant més per l'àmbit privat que pel públic.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20646

hola companys l'any passat em vaig kedar fora, ja que vaig fer una mika massa de temps al km vaig fer 3.20,
aquest anys estic anant a corre força però encara no he començat a entrenar el km, em podeu orientar una mika de compreparar la prova.

gracies i salud

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20655

Hola company, no soc cap expert en la materia, pero em sembla que lo mes recomanable es fer series series series series series series series i mes series, de 200 400 600, de mil potser no cal ferne massa no se, potser per veure les millores una de mil cada dos o tres semanetes, pero lo seu es pillar el ritme que vols fer a la prova i nar fent series sobre aquell temps, bueno sort!! i suposo que hi haura mes opinions pero este es lo meu granet darena!!!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20742

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El que has de fer e córrer, córrer, córrer i m´s córrer. dia a di veuràs que e vas superant.
A veure... sense ganes d'ofendre a ningú.. però en principi els que ens presentem a forestals som gent que ens volem prsentar a bombers.. no? doncs si el mil no pdem fer 2'55 ja millor ens oblidem de la navette...
nose... jo amb el futbol sempre ho he tingut més fàcil, però =ment penso.. que córrer, córrer i córrer i cada dia anar millorant... i llavors si pots anar a fer sèries i tal... pero si vas a correr 30 o 40 minuts a un ritme maku kada dia... el mil el faràs sobrat.

Vinga que hi hagi sort!!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20743

bones, ja que estem am el tema del 1000m algú podria dir mes o menys quin es el ritme en km/h per clavar els 2' 55'' ? més que res per practicar-lo a la cinta merci !

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20744

17,5 segundos cada 100m y clavas el 1000m

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20749

si vas a 20km/h el fas en 3min, és a dir que has d'anar una miqueta més ràpid.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20755

• el_mercafor
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
Bueno, jo crec que aquesta campanya es notara la crisis i retallaran personal, si l'any pasat es presentava un campanya dificil i van retallar aquest any no vull imaginar.

salut!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 5 mesos #20757

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
si vas a 20 km/h lo sakas... lo uniko es salir el primer 100 un poko a sprint pk sino te kedas pillado entre la gente... y si te pones mas o menos b en el grupo de alante.. y al final.. pues la ultima recta aprietas los dientes y bajas de 2'55..
no te recomiendo que uses la cinta para entrenar... a ver si no te es facil salir a córrer pues... es lo que hay y hay que apañarse con lo que uno tiene... pero realemente la cinta es muy engañosa. nuse tu veras.. enga suerte!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.173 segons
Gràcies a Fòrum Kunena