Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22230

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
vale vale... collons... que estic amb lo dels 6 mesos de par per fer intentar agafar campanya de 6 mesos a granollers com ara comencin a donar punts per altres koses que no mentero.. se me'n va tot enlaire.. jejejeje... doncs res... k tingueu tots sort amb les proves de forestal que surtiran dimarts.. no en tinc cap dubte... i si surten més tard.. doncs més temps ke tinc per cremar els litro que he ingerit la setmana santa mentre santificava festes.. jejejejejej... vinga sort a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22237

hola, m'agradaria fer una pregunta avia'm si algú em pot contestar...El fet es que aquest any serà el primer que em pressenti a la campanya forestal i, per tant, nomès puc optar a dos punts de mèrits (per ser la primera feina amb contracte, doncs els altres dos per estar sis mesos d'atur no els puc obtenir doncs al no sabr-ho no em vaig apuntar a l'atur fins fa ben poc). Per tant m'agradaria saber a quines regions em seria més fàcil entrar donada aquesta condició que fa que, com a màxim, pugui obtenir 12 punts (per exemple, segons el que tinc entès a la regio met. nord la nota de tall de l'any passat era superior als 12 punts cosa que fa que ni em planteji entrar a aquesta regió). Perquè...no és possible apuntar-se a més d'una regió, oi?

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22239

per la informació que tinc, sembla que aquest any només hi haurà forestals de 3 mesos i menys places respecte l'any anterior

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22244

a la nord es posible que hi hagin forestals de 5 messos, lesd altres regions no en tinc ni idea, pero bueno si nomes ni ha a la nord tot deu amb merits s'hen anira a la nord.
sabeu si nomes ni hauran a la nord, o tothom tindra dret a mes de tres messos
no se ja queda poc per saber-ho espero...

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22246

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Marcel_ va escriure: per la informació que tinc, sembla que aquest any només hi haurà forestals de 3 mesos i menys places respecte l'any anterior

D'on ho has tret això de que no hi haurà places de 6 mesos??

I contestant al noi que preguntava a on és millor apuntar-se, fins que no sortint les bases no es pot saber... depèn d'on hi hagi més places de 6 mesos la gent amb més mèrits es mou per aconseguir plaça més o menys segura. L'any passat la nota de tall va ser de 14'2 o una cosa així, pero l'anterior era de un 8 i pico, per tant fins que no surtin les bases ( que espero que surtin demà) no podem saber res.. Vinga a veure si surten i sort a la opo de barna!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22254

A veure...com ja vaig dir en un post anterior que vaig obrir jo mateix per explicar això, només tinc constancia de la Regió Metropolitana Sud, lo qual no vol dir que a la resta de regions passi el mateix...però el més normal es que sigui per totes igual, però bueno de la resta de regions no puc pas dir-te res

El que sé es que va haver una reunió de caps de parc fara cosa de mes i mig - dos mesos, i vaig tenir la oportunitat de veure el full amb les places de forestal que s'ofertaran a cada parc, on segons aquest full tots els forestals serien de 3 mesos i n'hi hauria un total de 102 places. És més, com a màxim hi haurà 6 forestals per parc, és a dir 3 per torn. I també que hi haurà forestals adscrits a una columna mòbil a Igualada, a Martorell i a Hospitalet

Ara bé, com també vaig dir, això és el que tenen previst i si al final ho canvien doncs no ho sé

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22259

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostia... vale vale..... doncs res a esperar que surtin les bases i aquest full que dius tu l'hagin fet servir de paper de wàter, perquè sinó ens donarà pel cul a tots!

campanya forestal d'estiu 2009 fa 17 anys 3 mesos #22342

ei companys!?

encara no han sortit les bases, no?

quina m ... com tarden...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena