Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41522

• forestalcat
  • Avatar de forestalcat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 451
  • Gràcies rebudes: 3
Hola companys/es,

Trec aquest tema per interès de tothom basicament perque cada any hi han companys/es afectats per alguna injusticia de aquesta casa de ***** i proposo unir-nos per reivindicar el que es just.

Cada any mes d'un de nosaltres escivim parrafades criticant i denunciant casos que ens han passat pero... HI FEM ALGUNA COSA??

Aquest any pel que fa a mi no em quedaré amb els braços creuats i epsero que vosaltres tampoc.

Al tema vai...

Alguns anys sabem tots que gents que ha passat darrer nostre al Km ha puntuat un 10 mentres que nosaltres ni de coña, o coneixem joves de primera campanya amb 2 punts de mèrits...etc...
O el mes injust!! que es un cas que conec de primera mà... QUE A LES PROVISONALS ESTIGUIS AMB UN 9 i a les definitives amb un 8 I NO PUGUIS FER AL·LEGACIONS NI RES!
L'ANY PASSAT... UN BOMBER VA AMENAÇAR EN APELAR LA COMBOCATORIA pq un forestalet no entrava. CREIEU QUE A LA GENE LI CONVENIA tornar a fer combocatoria i repetir-ho tot de nou?? el forestalet va fer campanya si senyor...!! :(
com aquestes MIL I UNA!

aixi que aquest any posem tots les nostres queixes, unim-nos i fem força de cara a les injusticies que es puguin ocasionar aquesta campanya.

QUE US SEMBLA???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41523

forestalcat va escriure:
Al tema vai...

Alguns anys sabem tots que gents que ha passat darrer nostre al Km ha puntuat un 10 mentres que nosaltres ni de coña, o coneixem joves de primera campanya amb 2 punts de mèrits...etc...
O el mes injust!! que es un cas que conec de primera mà... QUE A LES PROVISONALS ESTIGUIS AMB UN 9 i a les definitives amb un 8 I NO PUGUIS FER AL·LEGACIONS NI RES!
L'ANY PASSAT... UN BOMBER VA AMENAÇAR EN APELAR LA COMBOCATORIA pq un forestalet no entrava. CREIEU QUE A LA GENE LI CONVENIA tornar a fer combocatoria i repetir-ho tot de nou?? el forestalet va fer campanya si senyor...!! :(
com aquestes MIL I UNA!

aixi que aquest any posem tots les nostres queixes, unim-nos i fem força de cara a les injusticies que es puguin ocasionar aquesta campanya.

QUE US SEMBLA???

Ho sento però no estic d'acord,

1. gents que ha passat darrer nostre al Km ha puntuat un 10 mentres que nosaltres ni de coña

- Jo cada dia m'estic deixant les dents per millorar el kilómetre, estic a un pas de fer el 10, el motiu, la persistència i la constància, si no treus el 10 es perquè tu no vols, perquè si vols tel pots treure tú, tots i jo. Les marques estan per alguna cosa.

2. coneixem joves de primera campanya amb 2 punts de mèrits

- Qui tingui el curs de formació de Bombers Voluntaris els hi donen dos punts, s'ho mereixen pel gran esforç que han realitzat durant dos anys de curs.

3. Un 9 i després un 8?

- Això ja és problema intern, i apel·lar la convocatòria d'una simple CAMPANYA FORESTAL no seria la solució i tampoc faries res.

El que ens hauriem de queixar és per unes condicions millors, noves botes e intentar que no ens baixin tant el sou...

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41532

Capo, tens raó en que si vols pots, però no podem negar que cada any hi ha molta gent enxufada que la puntuació a les llistes no els i correspont de cap manera.

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41536

El que haurien de canviar es la mateixa merda de cada any, donar dos punts per haver fet campanya l'any anterior! Fa molta rabia que gent que portem mesos entrenant hagim de knseguir treure un 9,5 com a minim, mentres que hi han d'altres que al tenir dos punts, simplement treien un 7,5 ja se't posen al teu nivell! Es injust! Hauria d'entrar qui estigues mes fort, i qui tregues mes nota en les fisiques! Esperu que tot i axi, el tall quedi per sota del 10. Salut

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41538

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
Aixó es veritat, es una fucking merda que la penya tingui 2 punts per tornar la roba i es porti bé! que és aixó? que som nens de perbolari o que? es una casa de putes aixó! jo ja hes desistit de fer campanyes...un any trec un 9'4 i no vai entrar, ni els que van treure 10 van entrar! l'altre havies d'estar al paro sense cobrar i aquet reduixen places i no entrará ni déu sense mérits...jo ja estic fins la polla de forestal, em centaré per les opos de bomber i a pendre pel cul. Cada any hi ha alguna subnormalada més, paso

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41543

• sadhana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
El que es valora amb els punts és la experiència, no si és bon nen o..., jo personalment si tingués una empresa faria el possible per agafar gent amb experiència a les quals no tingués que ensenyar de nou, cosa que fa perdre el temps. No trobeu?
Respecte a lo dels enchufes hi han segur i ho dic de primera ma, conec a un fill de bomber el qual li van donar la possibilitat de treure un 10 al pajarito sense fer gaire, és en aquesta prova a ón es fan les grans endollades, ja que al moment ningú sap el resultat. Això és aixi i aixi serà, en aquest país de merda tot funciona igual!!

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41544

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Anem a veure drum'n'jan el tema de no entrar amb un 10 va ser un cas aïllat d'un any en el que no donaven 2 punts per haver fet la campanya anterior( un per bon comportament i un per tornar la roba), sinó que va ser un any en el que van donar 5 punts ( 2 per bon comportament i 3 per tornar la roba) i va ser una bogeria, aquest sistema es va fer durant 2 anys ( 2007 i 2008) ja que a l'anterioritat el que es donava era 0.2 punts per mes treballat (fins a 2006), mentre que ara se'n dona 0.1. El primer any el tall a la nord va estar per sota de 9 ( 8'8 em sembla) i girona el tall en 9. Per tant van seguir amb el sistema, aquell segon any és el famós any en que el tall va estar per sobre de 10 (2008), i ha estat l'únic any en que això ha passat i per això van canviar i començar a donar 2 punts en lloc de 5. Des de llavors cada any el tall s'ha trobat sobreel 9 a les regions nord i girona que són les que solen tenir els talls alts, i aquests han estat sempre entre el 8'8 i el 9'3 aproximadament, abans de tots aquests canvis els talls eren també sobre 9 o una mica més cada any així que demanaria si-us-plau que es deixi de plorar amb aquests temes que majoritariament la gent parla per el que ha sentit d'un que li ha explicat l'altre i així no anem enlloc. Espero que hagi quedat clar com ha anat aquests anys i aquest tema el deixiem.

Després però el que comenta el forestalcat si és veritat és molt fort, desconec el tema de que a la gent els hi canviin la nota, a mi particularment cada any quedo davant de la meva serie de km i mai a ningú li han sumat més nota que jo sàpiga que a mi almenys a la meva sèrie, si és veritat estaria bé ficar-hi mà , ja que realment si que als forestals sens tracta en certes coses bastant malament, sobretot amb el tema de compensar hores de forma obligatòria, però això que comenteu són números demostrables per una impugnació i si realment es pot demostrar aquest enxufisme, que no desmenteixo sinó que simplement dic que no conec, per la meva part estic a favor d'intentar alguna cosa perquè les proves siguin netes

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41547

Creieu que aquest any a la regio de girona el tall pot estar per sota del 10? espereem que aixi sigui, sino ho tinc complicat..

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41549

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
girona per sota del 10???

no vui que ningu em malinterpreti ni es desanimi, pero personalment crec que... NINGUNA REGIO BAIXARA DEL 10...

es mes si els calculs no am fallen pronostico que la nota mes baixa de Catalunya serà un 10,73 !!!!!!

salut i sort!

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41550

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
bueno no se kins numeros tens tu pero els meus son k el tall sera al 9'5 a les regions mes altes
y cap a terres roçara el 9 per sota

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41555

• forestalcat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
on te vaaas!!!!
potse la meva nota era atrevida, pero dir un 9??????

imajina, un 90% de la gent que va entrar l'any passat es presenta aquest any.

hi han 25% de plaçes menos

tots els que entraran tindran minim 2,3 de merits.

minim de fisiques un 8 + 2,3....

fes comptes....

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41556

forestalcat va escriure: girona per sota del 10???

no vui que ningu em malinterpreti ni es desanimi, pero personalment crec que... NINGUNA REGIO BAIXARA DEL 10...

es mes si els calculs no am fallen pronostico que la nota mes baixa de Catalunya serà un 10,73 !!!!!!

salut i sort!

BLABLABLABLA.

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41559

això no ho sabrem del tot cert fins que s'hagin fet les proves, però jo ara mateix trec una mitjana més o menys de 9.3 o 9.5 i tinc esperances d'entrar, doncs per alguna cosa fa molt mesos que m'ho preparo. Però sense desviar el tema, això dels enxufes existeix, fa dos anys un company meu estava fent el curs de bomber volutari amb més gent i van demanar els punts sense tenir-lo acabat i no els hi van donar (normal) però a un noi del mateix curs fill d'un bomber si els hi van donar.. i així segurament n'hi han 10.000 perquè el temps que s'apunten a la barra (anteriorment la corda) o fins i tot al quilòmetre si els fan variar ningú se'n dona compte..

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41565

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

Roks_21 va escriure: Anem a veure drum'n'jan el tema de no entrar amb un 10 va ser un cas aïllat d'un any en el que no donaven 2 punts per haver fet la campanya anterior( un per bon comportament i un per tornar la roba), sinó que va ser un any en el que van donar 5 punts ( 2 per bon comportament i 3 per tornar la roba) i va ser una bogeria, aquest sistema es va fer durant 2 anys ( 2007 i 2008) ja que a l'anterioritat el que es donava era 0.2 punts per mes treballat (fins a 2006), mentre que ara se'n dona 0.1. El primer any el tall a la nord va estar per sota de 9 ( 8'8 em sembla) i girona el tall en 9. Per tant van seguir amb el sistema, aquell segon any és el famós any en que el tall va estar per sobre de 10 (2008), i ha estat l'únic any en que això ha passat i per això van canviar i començar a donar 2 punts en lloc de 5. Des de llavors cada any el tall s'ha trobat sobreel 9 a les regions nord i girona que són les que solen tenir els talls alts, i aquests han estat sempre entre el 8'8 i el 9'3 aproximadament, abans de tots aquests canvis els talls eren també sobre 9 o una mica més cada any així que demanaria si-us-plau que es deixi de plorar amb aquests temes que majoritariament la gent parla per el que ha sentit d'un que li ha explicat l'altre i així no anem enlloc. Espero que hagi quedat clar com ha anat aquests anys i aquest tema el deixiem.

Després però el que comenta el forestalcat si és veritat és molt fort, desconec el tema de que a la gent els hi canviin la nota, a mi particularment cada any quedo davant de la meva serie de km i mai a ningú li han sumat més nota que jo sàpiga que a mi almenys a la meva sèrie, si és veritat estaria bé ficar-hi mà , ja que realment si que als forestals sens tracta en certes coses bastant malament, sobretot amb el tema de compensar hores de forma obligatòria, però això que comenteu són números demostrables per una impugnació i si realment es pot demostrar aquest enxufisme, que no desmenteixo sinó que simplement dic que no conec, per la meva part estic a favor d'intentar alguna cosa perquè les proves siguin netes

Jo parlo per la meva experiéncia, l'any que ho vai volguer fer repeteixo, estava per sobre del 9'6. A l'any seguit van fer lo del paro i va baixar la nota però hi havia aquet puto requisit que ja em va donar pel cul i aquet any hi tornem a ser i pitjor perque hi hauran menys places i la gent que va fer la campanya l'any pasat de novato ja tindrà els 2 puntets per la patilla, res més a dir...

FORESTALS UNITS REIVINDIQUEM! fa 15 anys 3 mesos #41566

• drumʹnʹjan
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

vpo va escriure:

forestalcat va escriure: girona per sota del 10???

salut i sort!

BLABLABLABLA.

sisi BLABLABLA....ja t'ho explicaré d'aqui quatre dies. Menys palces, més gent, gent de l'any pasat em mérits....que,les va sonando?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena