9,3 ??
seria una bona noticia per els nouvinguts! seria just pels nous que su curren.
Pro com ja vinc dient anteriorment, nomes cal calcular la cantitat de nouvinguts l'any passat, que per minim tenen tots un 8 de fisica i tots repeteixen aquest any i tenen 2.3
aixi que ami els calculs em superen a totes les regions sens cap mena de dubte el 10.
espero equivocarme i que algun nouvingut pugui gaudir de la campanya
SORT!
exemple de la regío amb la nota de tall mes baixa l'any passat: TERRES DE L'EBRE.
partint de:
- aquest any 58 plaçes
- 19 persones que van entrar l'any passat aquest any no es presenten
- tots els que van entrar amb 0 punts de merits aquest any en tenen 2,3 punts
- calculant tot amb les referencies de proves fisiques iguals al 2010
2011
- la nota de tall seria la nota que va obtindre el numero 58 amb un 9.2
PERO.::!!!!
19 no presentats sera la nota q va obtindre el 77 que es un 8,67
ARA BÉ!! despres del 58.. cuants de nous sense mertis van entrar???
tan sols 9!!! la resta van entrar amb 0 de merits....
sumali 2,3 als nouvinguts....
AMI EM QUEDA MOLT PER SOBRE DEL 10....
ara sr licenciat en estadistica fes numeros tu....
SORT A TOTS I ESPERO TAN DE BO EQUIVOCARME I PEÑA AMB 10 PUGUI ENTRAR CRACKS!
forestalcat va escriure: venga vpo... vamos a echar numeros...
exemple de la regío amb la nota de tall mes baixa l'any passat: TERRES DE L'EBRE.
partint de:
- aquest any 58 plaçes
2011
No sé si t'ho has deixat, mirant-ho ràpid....però d'aquestes 58 plaçes conta a més les 20 plaçes d'EPAF, també hi ha molta gent que no es presenta a la campanya perquè potser ha entrat a la oposició de bombers de la gene o perquè té una feina fixa.
cert! rectificar es de savis.
els que no es presenten ja els he contat un per un, no contava amb les plaçes EPAF!
aixi dons baixara lleugerament la nota amb aquestes 20 plaçes.
igualment crec que etara per sobre del 10! y tan de bo no sigui aixi!
SORT A TOTS
Roks_21 va escriure: Anem a veure drum'n'jan el tema de no entrar amb un 10 va ser un cas aïllat d'un any en el que no donaven 2 punts per haver fet la campanya anterior( un per bon comportament i un per tornar la roba), sinó que va ser un any en el que van donar 5 punts ( 2 per bon comportament i 3 per tornar la roba) i va ser una bogeria, aquest sistema es va fer durant 2 anys ( 2007 i 2008) ja que a l'anterioritat el que es donava era 0.2 punts per mes treballat (fins a 2006), mentre que ara se'n dona 0.1. El primer any el tall a la nord va estar per sota de 9 ( 8'8 em sembla) i girona el tall en 9. Per tant van seguir amb el sistema, aquell segon any és el famós any en que el tall va estar per sobre de 10 (2008), i ha estat l'únic any en que això ha passat i per això van canviar i començar a donar 2 punts en lloc de 5. Des de llavors cada any el tall s'ha trobat sobreel 9 a les regions nord i girona que són les que solen tenir els talls alts, i aquests han estat sempre entre el 8'8 i el 9'3 aproximadament, abans de tots aquests canvis els talls eren també sobre 9 o una mica més cada any així que demanaria si-us-plau que es deixi de plorar amb aquests temes que majoritariament la gent parla per el que ha sentit d'un que li ha explicat l'altre i així no anem enlloc. Espero que hagi quedat clar com ha anat aquests anys i aquest tema el deixiem.
Després però el que comenta el forestalcat si és veritat és molt fort, desconec el tema de que a la gent els hi canviin la nota, a mi particularment cada any quedo davant de la meva serie de km i mai a ningú li han sumat més nota que jo sàpiga que a mi almenys a la meva sèrie, si és veritat estaria bé ficar-hi mà , ja que realment si que als forestals sens tracta en certes coses bastant malament, sobretot amb el tema de compensar hores de forma obligatòria, però això que comenteu són números demostrables per una impugnació i si realment es pot demostrar aquest enxufisme, que no desmenteixo sinó que simplement dic que no conec, per la meva part estic a favor d'intentar alguna cosa perquè les proves siguin netes
Jo parlo per la meva experiéncia, l'any que ho vai volguer fer repeteixo, estava per sobre del 9'6. A l'any seguit van fer lo del paro i va baixar la nota però hi havia aquet puto requisit que ja em va donar pel cul i aquet any hi tornem a ser i pitjor perque hi hauran menys places i la gent que va fer la campanya l'any pasat de novato ja tindrà els 2 puntets per la patilla, res més a dir...
A quina regió vas optar? Quan dius lo del paro et refereixes que s'havia d'estar al paro abans de les físiques? jo desde que vaig començar a fer campanyes n'era un requisit però la gent se'l passava pel forro i s'apuntava a l'ultim moment i no se'ls hi deia res, en canvi ara s'hi han posat més seriosos. Si en canvi em parles de que l'any passat van fer que la gent que havia fet un pla ocupacional feia menys de 6 mesos no podia accedir a aquest.. doncs si que ho sento, has tingut mala sort però això va com va, més sort la proxima vegada que serà aquest dijous, i penseu que si veieu injustícies per accedir a forestals, que hem d'intentar evitar, a la oposició de bomber.. ja és molt més exagerat.. així que oi tant que toca fer alguna cosa, però s'ha de tenir paciència que els que volgueu ficar-vos en aquest mon us tocara patir de valent certes barbaritats.
Molta Sort a tots el dijous!
partint de:
- aquest any 58 plaçes
2011
No sé si t'ho has deixat, mirant-ho ràpid....però d'aquestes 58 plaçes conta a més les 20 plaçes d'EPAF, també hi ha molta gent que no es presenta a la campanya perquè potser ha entrat a la oposició de bombers de la gene o perquè té una feina fixa.
Salut.
Gran examen d'EPAF
I capo et falta restar-hi també que últimament terres de l'ebre és una regió on hi ha diferenta gent que hi va per fer la seva primera campanya, de forma que un cop ja té els 2 punts de mèrits se'n torna a la seva zona..
partint de:
- aquest any 58 plaçes
2011
Salut.
Gran examen d'EPAF
I capo et falta restar-hi també que últimament terres de l'ebre és una regió on hi ha diferenta gent que hi va per fer la seva primera campanya, de forma que un cop ja té els 2 punts de mèrits se'n torna a la seva zona..
Bueno també, si.
Per això dic que la nota baixarà fins el 9,3 o Terres de l'Ebre fins i tot el 9.
On cascaran més, com sempre serà Girona i alguna regió de Barcelona.