forestalcat va escriure:
Al tema vai...
Alguns anys sabem tots que gents que ha passat darrer nostre al Km ha puntuat un 10 mentres que nosaltres ni de coña, o coneixem joves de primera campanya amb 2 punts de mèrits...etc...
O el mes injust!! que es un cas que conec de primera mà... QUE A LES PROVISONALS ESTIGUIS AMB UN 9 i a les definitives amb un 8 I NO PUGUIS FER AL·LEGACIONS NI RES!
L'ANY PASSAT... UN BOMBER VA AMENAÇAR EN APELAR LA COMBOCATORIA pq un forestalet no entrava. CREIEU QUE A LA GENE LI CONVENIA tornar a fer combocatoria i repetir-ho tot de nou?? el forestalet va fer campanya si senyor...!! 
com aquestes MIL I UNA!
aixi que aquest any posem tots les nostres queixes, unim-nos i fem força de cara a les injusticies que es puguin ocasionar aquesta campanya.
QUE US SEMBLA???
Ho sento però no estic d'acord,
1. gents que ha passat darrer nostre al Km ha puntuat un 10 mentres que nosaltres ni de coña
- Jo cada dia m'estic deixant les dents per millorar el kilómetre, estic a un pas de fer el 10, el motiu, la persistència i la constància, si no treus el 10 es perquè tu no vols, perquè si vols tel pots treure tú, tots i jo. Les marques estan per alguna cosa.
2. coneixem joves de primera campanya amb 2 punts de mèrits
- Qui tingui el curs de formació de Bombers Voluntaris els hi donen dos punts, s'ho mereixen pel gran esforç que han realitzat durant dos anys de curs.
3. Un 9 i després un 8?
- Això ja és problema intern, i apel·lar la convocatòria d'una simple CAMPANYA FORESTAL no seria la solució i tampoc faries res.
El que ens hauriem de queixar és per unes condicions millors, noves botes e intentar que no ens baixin tant el sou...