Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58585

Merxi ungoliath, però preguntava quan seria la prova física, la navette :lol: , solen trigar molt a convocar-la? Jaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58586

• roger_35bg
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 17
Jorma:
En aquest cas deu ser el del teu últim tutor legal.
Un cop et donin d'alta a la seguretat social des de la Generalitat tindràs un número nou que serà el teu propi.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jorma

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58587

• roger_35bg
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 17
Compte que al pdf per fer la sol·licitud presencial posa Procés "Bombers voluntaris (90/16)". Suposo que tindran en compte l'error, però ja que està en format word xapusseru, ho canviaré que no està de més.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58602

He trucat i m'han dit que la solicitud presencial s'ha de portar a una regió d'emergencies! Si he posat barcelona sud he de portar-ho al parc de bombers de sant boi?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58603

Berns va escriure: Merxi ungoliath, però preguntava quan seria la prova física, la navette :lol: , solen trigar molt a convocar-la? Jaja

El 2015 van tardar un mes més a partir de l'últim dia per fer la sol·licitud, és a dir que calcula que la prova serà la primera setmana de Maig aprox.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58605

Vols dir que tardaran tant? Hi ha ragions q finals maig començen i pensa que han de fer examens de catala, papeleo....

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58606

si, amb això tens raó que hi han regions que començaran a finals de Maig, però quan es foten les piles tot queda finiquitat en res. No sé eh, jo m'he orientat mirant altres opos, però potser és una mica abans...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58612

• Cartxarias
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys!, algú em sabria dir si és possible presentar sol·licitud per AOF i també per a conductor?

GRÀCIES

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58615

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47

Cartxarias va escriure: Bones companys!, algú em sabria dir si és possible presentar sol·licitud per AOF i també per a conductor?

GRÀCIES

Ho han respòs com a 3 o 4 cops ja. Podeu apuntar-vos a totes les borses que vulgueu.

Intenteu llegir els fils abans de respondre, sino es plenen pagines i pagines amb la mateixa informació repetida.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Forrest Talp, genisru, roger_35bg

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58622

laura.aba va escriure: He trucat i m'han dit que la solicitud presencial s'ha de portar a una regió d'emergencies! Si he posat barcelona sud he de portar-ho al parc de bombers de sant boi?

Si es porta presencialment s'ha de portar a la Regió en qüestió. Malgrat el que han dit que et poden enviar a tota Catalunya (que no en tinc ni idea), la solicitud la porten per regions. També he de dir que a mi, en el moment de fer solicitud online, em va auto-marcar la casella de Regió Central al posar la direcció (que ja m'està bé perquè seria la que voldria jajaja).

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58663

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 33
Bones!

acabo de fer la sol·licitud online. No cal pagar cap taxa d'inscripció? M'ha sorpres bastant!:ohmy:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58668

No no cal pagar taxa. Ho diu a l'apartat taxes.
Per cert, sabeu si pot ser que fagin la prova entre setmana? O les acostumen a fer amb dissabte...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: El_noi_del_sucre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58673

La ultima d'AOF 2015 va ser entre setmana si no m'equivoco, pero a BBVV va caure al finde.. va com va

Per cert, sabeu si es compatible apuntar-se d'AOF i Conductor? o se solaparan les proves de tal manera que nomes puguis a optar a una?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58677

aquesta resposta ja l'han resposta diverses vegades....
et pots apuntar a totes les borses que vulguis

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58684

Tinc una pregunta! En l'apartat de constitució física posa: índex de corpulència (pes en kg dividit per talla en dm) superior a 5 i inferior a 3,3.

medeixo 169 i peso 56

56/16,9= 3,31. en serio pesant això estic al límit? No estic extremadament prima ni res. Tenia pensat baixar 1 o 2 kg per estar més lleugera! He calculat algo malament?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.351 segons
Gràcies a Fòrum Kunena