Encara no se sap quantes places hi hauran oi? deien unes 180... Si, segurament tens raó ungoliath amb això que dius que no caldrà fer un 13.5 a la navette per entrar, però és tot una incógnita, si està ple de veteranus la nota pot pujar moltissim i no servir de res fer 13.5p. Això és l'efecte que ha provocat una posible falsa promesa de opos fins el 2022... i només posar una prova de córrer. Ànims
Certificat el dia de la proba, però hauràn de penjar el "model" així que entenc que paciència... tot i això no queda tant marge de temps, allau de cites tots la última setmana als centres medics per el certificats o com va això¿?
Jo pensava que hi haurien 3000 persones la veritat.
2400... entre pitos i flautes restant els 180 que passaran de presentar-se, 150 que no presentaran el certificat mèdic, uns 100 que renunciaran per haver trobar feina o no voler la plaça a la quinta xina, els 20 que es lesionaran d'aquí fins llavors, els 15 encantats de la vida que no s'enteraran del dia de la prova, els 15 que s'adormiran el dia de la prova, els 10 que aniran a carnet B i C, els 70 que no aprovaran... quedarem 1850, i espero que menys, però somiar és gratis!!!!! jajaja sóc ruc.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899, Bomber.egara
jajajaj, ja pot ser ja... i més i tot ehh! no crec que sigui posible entrar a les 750 places de borsa amb 11.5p i un punt de mèrits.
Una cosa, no creieu que els catacraks que han dissenyat aquesta mega oposición deuen estar pensant coses per la quantitat d'empats que hi haurà?
Bzp va escriure: Una cosa, no creieu que els catacraks que han dissenyat aquesta mega oposición deuen estar pensant coses per la quantitat d'empats que hi haurà?
Veient com va tot no m'estranyaria gens un "cara o creu" per anar decidint desempats o fer el joc del mocador
L'acord per a proveïment de borses diu que en cas d'empat es farà servir els següents criteris :
1. Major nota proves
2. Majors anys de servei en la mateixa categoria
A les bases diu:
1. major nota proves
2. Major puntuació als mèrits
Dit això, entenc que són els criteris per empats a la nota final... Ara, ni puta idea de con ho faran per fer el tall dels 750.... Potser hauran de deixar passar a 900 o 1000. Ja que diuen que els empats passaran tots
Jan1899 va escriure: Perdoneu, pero a les bases posa que la borsa sera de 500 persones
La borsa sera de 500 pero del que es parla es del primer tall resultant de les fisiques que en teoria seran 750 pero en cas de empat pot augmentar força, aquests entren en la etapa de concurs (merits)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bzp
ungoliath va escriure: L'acord per a proveïment de borses diu que en cas d'empat es farà servir els següents criteris :
1. Major nota proves
A les bases diu:
1. major nota proves
Dit això, entenc que són els criteris per empats a la nota final... Ara, ni puta idea de con ho faran per fer el tall dels 750.... Potser hauran de deixar passar a 900 o 1000. Ja que diuen que els empats passaran tots
Cert, però no creus que amb el punt de mèrits que tindrà quasi tothom + una molt nota amb pocs marges de diferència de les físiques ( al ser una prova només) molts d'aquets empats estarán també a les 180 places? tinc la sensació que si... hi ha un apartat de les bases que em fa entendre que en aquest cas, només Déu nostre senyor decidirà el criteri, pot ser lo del mocador o la moneda caracreu no va per mal camí, oju!
Tota la raó Jan1899, serán 500 places, m'he confós ja que tenia en ment el email dels sindicats, merci!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899
ungoliath va escriure: L'acord per a proveïment de borses diu que en cas d'empat es farà servir els següents criteris :
1. Major nota proves
A les bases diu:
1. major nota proves
Cert, però no creus que amb el punt de mèrits que tindrà quasi tothom + una molt nota amb pocs marges de diferència de les físiques ( al ser una prova només) molts d'aquets empats estarán també a les 180 places? tinc la sensació que si... hi ha un apartat de les bases que em fa entendre que en aquest cas, només Déu nostre senyor decidirà el criteri, pot ser lo del mocador o la moneda caracreu no va per mal camí, oju!
Tota la raó Jan1899, serán 500 places, m'he confós ja que tenia en ment el email dels sindicats, merci!
Si només tenim en compte els mèrits de català i carnet B, és evident que les notes seran del 9 al 11... Amb intervals de 0.5...
Però hi ha més mèrits que donen dècimes i centèsimes... Amb això suposo que és trencaran els empats... És evident que si hi ha veterans, encara que només tinguin una campanya, ja serà suficient per marcar la diferència (a menys que facin una navette pésima).
Els millors "novatos" aniran amb 11punts (potser algun punt més els que tinguin formació en riscos)... Així que els veterans... Amb 1 sola campanya ja sumen 0.3 més... Suficient per entrar...
Jo mateix tinc 2.95 punts... Així que entenc que la navette determinarà si entro o no.
1. Major nota proves
A les bases diu:
1. major nota proves
Si només tenim en compte els mèrits de català i carnet B, és evident que les notes seran del 9 al 11... Amb intervals de 0.5...
Però hi ha més mèrits que donen dècimes i centèsimes... Amb això suposo que és trencaran els empats... És evident que si hi ha veterans, encara que només tinguin una campanya, ja serà suficient per marcar la diferència (a menys que facin una navette pésima).
Els millors "novatos" aniran amb 11punts (potser algun punt més els que tinguin formació en riscos)... Així que els veterans... Amb 1 sola campanya ja sumen 0.3 més... Suficient per entrar...
Jo mateix tinc 2.95 punts... Així que entenc que la navette determinarà si entro o no.
l
Tu amb aquets extra points t hss d anar a passejar com aquell qui diu...hahaha ves, fes 12p i cap a dins
Home 12 segur... Espero fer 13... Encara que sigui per reivindicar que "los viejos roqueros nunca mueren" ... I sobretot per poder triar a prop de casa