Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58702

alex7b va escriure: Bones nois/es!! Sabeu com està el nivell de la course navette per aquesta convocatòria? Alt o què? Voleu dir que 10 paliers són suficients per optar a borsa?
Amb quin audio entreneu?
Gràcies!!

Com diuen per aquí, amb 10 paliers no crec que estiguis dins de les suposades 150 places noves, no sé si tens gaires mèrits però si tens 1punt com la majoria d'aspirants diria que ho tens difícil, no vull desanimar-te eh, però és el que crec. No sé on pot estar el tall, però crec que pot estar del 9.5-10 cap amunt a la suma de tot. Sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58703

Vosaltres com ho porteu? Amb quin audio ho entreneu? Jo amb estar en borsa ja em contento! I si al canviar d' audio segueixo als 12 paliers crec que vaig be! Nose.. vaia liuuu

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58704

Nois/es, entreneu amb un que hi ha a youtube, busqueu "course navette catala", nomes n hi ha un i es el bo! Sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex7b

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58705

Moltes gràcies!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58706

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Aqui esteu barrejant 2 termes diferents.
Entrar a la borsa es estar dins dels 500 primers per formar-ne part. Despres esta la especulacio dels 150 primers de la borsa per a optar aquest any a una plaça. Amb un 10-11 es possible entrar a la borsa pero no obtenir plaça per aquest estiu.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58707

Si, anava per aquí la pregunta. Per ser dels 500 quina nota s' hauria d' aconseguir més o menys tenint en compte navette i mèrits.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58708

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Segons el que jo crec, per entrar dins la borsa, la nota voltarà per un 11, i per treballar aquest estiu de 12 no baixarà, tandebó m'equivoqui.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58709

Espero que sigui menys perquè per un 11 o 12 has de treure un 10 a la navette jaja sort i gracies

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58710

Genís1414 va escriure: Segons el que jo crec, per entrar dins la borsa, la nota voltarà per un 11, i per treballar aquest estiu de 12 no baixarà, tandebó m'equivoqui.

:huh: per tenir un 12 de nota total cal no baixar del 13.5 paliers i tenir un bon sac de mèrits, el 2015 hi havien 250 places de borsa i hi entrava gent amb 9.5 de mitja total, contant mèrits. Aquest any la borsa és el doble, és a dir 500 places, a la borsa entrarà gent que tindrà mitges totals de 9 o menys.
Si hi han 150 places com diuen, veig quasi impossible el que dius.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58711

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Només sé que al 2015 no hi havia aquest punt regalat del carnet i del català, i que els dos últims cops que vaig provar-ho fa quatre anyets (igual ha canviat molt tot ara), recordo que, dividit per regions, la nota de tall estava per sobre del 10 segons a quina regió, i si ara no competeixes contra una sola, tindràs de lo milloret de cada regió.

Potser sóc molt pessimista però és que trobo fatal que només s'hagi fet una sola prova, normalment els esportistes tenen molta resistència o molta força, si haguessin posat dos proves, una de correr i l'altra de força, aquí es demostraria la gent que realment està totalment en forma i si veuries una nota de tall MOLT més baixa.

(potser també dic aquesta nota perquè tots aquests 3000 o 4000 que han llegit aquest post i realment no tenen passió per aquest mundillo, potser "s'acolloneixen" i tiren la tovallola :whistle: :P )
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_35bg

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58712

Kath va escriure: Laura, jo també em vaig quedar com tu quan vaig fer el càlcul. En el meu cas estic bastant per sota. Sí, sóc prima, però estic ben sana i és que sóc així.. En el meu cas em costa engreixar-me, almenys de moment.. Amb 160 cm i 47-48 kg no arribo al 3!
És curiós perquè mirant les ultimes bases de Bombers de la Gene sí que compleixo amb els límits que marquen..

També opino com tu; no diferenciar la constiució d'un home i d'una dona és bastant greu, segons la meva opinió.
Bé que diferencien els resultats de la course navette, no? Si fan aquesta diferència és perquè entenen que som diferents.

En fi, tu menja i no perdis aquests 2 kg!!

Esque crec que ho estem calculant malament, perquè calculant, si jo peses 80kg (80/16,9=4,7) entraria dintre dels límits, i això és sobrepes no?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58713

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Els càlculs son correctes. I a mes crec que deixen un bon marge (per amunt i per avall).
Jo per exemple, que reconec que estic molt prim (67kg amb 1,86) em queda a 3,6 i encara tinc marge, i en teoria tinc sota pes.
No vull crear polèmica, però crec que es una feina que demana un treball físic intens, i amb un index de massa corporal tan baixos vol dir que no es te ni múscul ni greix.
Segurament, amb el index de massa corporal mínim que demanen per a la gene, difícilment pots fer front a les proves físiques que demanen per tal d'obtenir plaça.
Crec que per als que estem tan baixos, ens toca fer vida al gimnàs i guanyar tot el múscul que puguem!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58714

Chicony, sí, si estic d'acord amb el que dius, poca massa corporal vol dir poc múscul i aquesta feina en requereix. I de fet, si penso només en els homes, no em sembla pas malament el barem. El fet és que em sobta que les dones tinguin barems diferens en moltes coses però no en aquesta.
En el cas de la Laura, crec que per la mida i pes que ha dit que té no és pas pell i ossos, en canvi, està al límit..
El meu cas és diferent, jo ja sóc conscient que em falta pes i que encara que hi hagués un barem diferent per noies filaria ben prim per entrar-hi!

El cas és que sí, malgrat discrepi una mica, estic d'acord amb tu. =)

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58715

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Que no et sàpiga greu el cas de la Laura, saps perquè? Perque amb un IMC tant alt, difícilment trauran nota per a entrar a la borsa.

Salutacions i que això no us desanimi!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58716

està clar que es necessita una forma física i un mínim de múscul, però jo estic casi fora i porto alguns anys fent musculació, puc fer dominades, i qualsevol cosa, i no estic a 0 ni de múscul ni de greix

veig molt més assequible passar les proves pesant 55 que 80 la veritat, però bueno, cap problema, menjo més i ja està :)

Temps de càrrega de la pàgina: 0.223 segons
Gràcies a Fòrum Kunena