Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12279

danyy va escriure: quina coberta amb envanets de sostremort

planes. la he cagada akesta..

en google y wikipedia surten la mayoria d construccio xd

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12281

Cobertes de sostremort tambe sels hi diu "tabique conojero", a barna son alla on els coloms fan els nius (les façanes tenen uns forats).

Jo tenint en compte aixo, he posat planes, pero hi ha gent que m'ha dit que tambe hi ha inclinades. No ho se.

Pregunta:

La projeccio del mapa era Zenital o Asiumal (o como fuera) ?? Conico crec que no era perque parlava de "pols", i amb conics nomes tens un pol. i amb cilindric els meridians no es toquen.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12287

crec q es conic. meridians rectes i paralels forma de circumferencia ...

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12292

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Bones family...
No puc dir res que no hagueu dit ja... Sensacions xungues, si senyors/es...
Sortir del psico amb el baixón de "espero haver-lo passat però és que no en tinc ni p. idea de si l'hauré passat fins al setembre"... no mola gens ni mica...
I chaito, M i Climber, em solidaritzo amb vosaltres pel que fa a les preguntes cagades per mal llegides... Fot ràbia, eh?? A saber, potser n'aprenc algun dia, a rellegir una i una altra vegada la pregunta...

Per cert... en voleu saber una de bona?? Potser és que a la 102 no hi havia ningú que corri habitualment per fòrum... Us explico:
-Primera pu tada: Primer bloc de psico: Verbal: 3 minuts: Doncs als 20" la paia diu "Atureu-vos, tanqueu els quadernets, que m'he equivocat..." La cara de tontos que vam posar, amb les pulsacions que ni fent series de 400... "és que se m'ha aturat el crono i hem d'avisar al tribunal..." Total: 5 minuts esperant, amb els nerviazos... i ve el tribunal i diu: s'ha aturat el crono als 20 segons... ara torneu a començar i teniu 2'40"... I això no és tot....
-Segona pu tada: Psicos: Segon bloc: Atenció: 9 minuts per a la realització: Doncs bé, imagino que tothom que llegeixi aquest post sabria dir quan fan 9 minuts en segons, oi??? 9x60=540... OK, molt bé...
Doncs va la controladora del carajo i als 5 miuts i 40 segons del bloc ens diu: "temps, deixeu d'escriure, tanqueu els quadernets..." I tots fotent crits!: "eh!, que només portem 5 minuts i mig, i són 9!!!" i la tia: "no, no, perdoneu, però aquí posa 540 (cinc-cents quaranta)"... Per flipar... Total, que torna a cridar al tribunal, que torna a esperar 5 minuts amb els nervis transformats en ràbia i impotència davant la incompetència de la paia... I pensant... De veritat que porto dos anys deixant-me la pell per arribar a aquest dia, que porto dies preparant-me psicològicament, reservant-me per donar-ho tot en aquests pocs minuts que dura això, i que tot sigui una maleïda farsa on només som un grup de xaiets en un matadero???
Doncs ja està, vet-ho aquí, les meves impresions...
Per cert, la taja d'ahir a la nit és més saludable que tant de temps estudiant per no res... n'estic convençut...
Apa, salut a tots i totes, i que passi ràpid el temps i amb pocs nervis fins a saber la sentència... .
Ciao!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12294

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
joder!! :shock: no hem puc creure el que dius!! jo pensaba que l'unic bo de la gene era la seriositat i la manera de fer les proves, pero ja veig que estaba equivocat i que estem totalment desamparats, sempre ens quedara anar a la "recuperacio" de barna al setembre, la veritat es que quan vaig veure el paquet mega precintat, la ma inocent per obrir el paquet molt a lo TOP SECRET, i al dossier ficaba 2006!!! pero esto que eeeeeeeeees!! jajaj no ho entenc que algu m'ho expliqui perque hem tornare boig!! :lol:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12295

Hola!!!
Jo estic una mica com tots... no sé penso que he estudiat moltes coses per res. Al final es lo que dieu: per on pasa una carretera, una montanya que coneix el que viu al costat...

Per cert en una aula, no sé el numero, en el psico, despres de fer la part de vocabulari, ha aixecat la mà un i ha dit que com no els havien avisat que estava en castellà i que això era discriminatori respecte altres aulas, han fet un escrit tota l´aula i potser seran APTEs... aquet se la sabia llarga!!!

Per cert que penseu de la següent:
En parlar de T, quins parametres fan que tinguem una sensacio tèrmica diferent?
a) Pressió Atm. i alçada
b) Humitat de l´Aire i Força del vent
c) Humitat de l´Aire i Alçada
d) Punt de Rosa i alçada

AH!!! També he fallat algunes que ara repasant... penso que de que ha servit estudiar!!!!
Apa vaig a la platjeta a nedar i treurem la mala hostia
oscar

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12297

Ara revisant més:
La de la palanca de 2 genere amb un pes de 200N?

Jo vaig posar 50N, pero crec que es la Força que fas... la resposta penso que es 150N que es 200n de la R menys els 50N que fas tu per mantenir-la horitzontal, no?
Que en penseu?
oscar

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12306

humitat i vent

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12307

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
me informat una miqueta, i hem pregunto, perque nassos el temari dels mossos esta aprobat per el departament de seleccio de personal d'interior, perque nassos l'escola de l'administracio publica de catalunya publica diversos temaris "orientatius" sobre els examens per a l'acces de auxiliar o tecnic administratiu. i sobretot perque no publiquen aquest mateix temari per nosaltres? perque puguin preguntar el que vulguin? aixi carregar-se al 80 per cent dels opositors?? aqui us adjunto un link perque veieu la diferencia
www.eapc.es

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12309

Lo mio ha sido de juzgado de guardia. Yo SI que sabia lo de la velocidad lineal y la velocidad radial y lo he puesto al reves... repasando en casa he visto que un par de preguntas que tambien sabia no las he contestado. Y lo de los psicos ni mencionarlo.
Creo que los nervios me han derretido el cerebro :?

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12312

Bones gent,

vaya tela, em sento super enganyat i que se n'han enfotut de mi a la cara!
No calia perdre tante hores estudiant...

Tururuflauers, jo també vaig estar a l'auala 102 com a responsable la senyora ROSITA. Tela marinera el que ens han fet. A més amés 10 minuts entre psico i temari ja que hem sortit super tard, vergonyós!

Impresionant!!!que els donguin i molta sort a tots!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12316

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Bones a tots,

Que es pot dir més que no s'hagi dit... si una cosa més, que poca confiança em dona això per unes properes opos, perque està clar que aquestes res de res. Vull dir, que ens tenim que passar 40 anys per fer de paletes i saber que és el formigó en masa? i fer de electronics per saber quin aventatge ens donen els condensadors electrolitics? o per donar-li un tiro al p... tiristor?! o recorrer-nos tot el pais per saber que hi ha al costat d'on neix el fluvià? o ser camioner i saber si alguna de les 4 rodes punxa es perque portava la mateixa velocitat lineal o havia augmentat l'acceleració angular?! o treballar de mecànic i saber que despres del motor tens que trepitjar l'embrague. Potser quan ho sabem tot ja no tens l'edat per presentar-te o et preguntaran de quines peces està format una nau espacial!

Vaya tela penya!!

Sincerament crec que algú que s'hagi pogut presentar sense estudiar ha pogut encertar més (entre les que no sabia i les que me equivocat), que jo havent perdut tant valuos temps. Espero que serveixi de algo.

Agur

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12317

bona tarda,

tant el temari com el psico han estat molt més complicats del que m'esparava, jo i tothom suposu.

la definició de "lògica abstracta" és perfecta pel qüestionari. Del psico millor no parlar-ne, directament s'havia de ser vident per veure les respostes correctes. Molt decepcionant.

Jo estava a l'aula 106 on un noi va intentar impugnar el psico alegant que no se'ns havia informat de que hi havia una versió en castellà. com ja haviem començat el psico no ho va aconseguir. El tribunal va alegar que no va fer servir el dret a escollir l'idioma de l'examen.

ara a esperar, sense moltes esperances, la veritat...

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12318

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Por lo que veo todos estamos igual. CABREADOS, FRUSTRADOS, INDIGNADOS… no hay adjetivos para describir cómo nos sentimos. Títeres, eso es lo que somos para ellos, simples muñecos movidos a su antojo. A ellos poco o más bien nada les importa nuestros sentimientos, ni el sacrificio ni esfuerzo que hayamos podido dedicar.

Estoy de acuerdo en que haya que hacer una criba, la demanda supera con creces la oferta, a eso todos llegamos. Pero no son maneras de hacer las cosas.

Que hay que cargarse a gente en el teórico? Pues perfecto, pero que hagan un examen donde realmente el que más sepa lo pueda demostrar, con preguntas complicadas sobre cosas que salen en los temarios. Y no con preguntas surrealistas que, como bien ya se ha dicho, haya que tener un máster en la materia para saber contestar, o a falta de eso, tener imaginación, lógica abstracta, inspiración o simplemente suerte. Totalmente de acuerdo con Jason cuando dice “crec que algú que s'hagi pogut presentar sense estudiar ha pogut encertar més que jo havent perdut tant valuos temps”. Algo que nadie negará es totalmente INJUSTO.

Y ya por no hablar del psico. Otra INJUSTICIA para los novatos el que haya sido o igual o muy parecido al de la última convocatoria. Y encima, a modo de recochineo, ni siquiera se molestan en borrar el “2006” que aparecía en ellos.

Me gustaría creer que nuestras quejas servirán de algo. Que les hagan ver que las cosas se pueden hacer mejor. Que de las cosas bien hechas nos podemos beneficiar TODOS. Pero por desgracia sé que eso no va a suceder. Mientras todo quede de puertas para adentro a ellos les va a seguir dando igual. Otro gallo cantaría si su imagen se viera afectada públicamente. Pero así es como funcionan las cosas. Así es el mundo, así es la vida. La misma mierda de siempre pero con distinta fecha.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12352

Me han dado esta respuesta sobre la proyeccion:

b) Cónica. (los meridianos sí convergen en los polos norte y sur, imagina que cortas una naranja y el corte pasa por sus dos extremos, el corte seria el meridiano y si el corte es total, se originan dos meridianos, cada uno de norte a sur, y así seria con infinidad de cortes. Valga la comparación por mas gráfica).
Las proyecciones Azimutal y Cenital no existen en topografia, son terminos que tienen otra aplicación.
Sí existe tambien la proyección cilindrica.

Sembla que m'havia equivocat i si que podia ser la conica.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena