Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12357

Hola, estic d'acord en que tothom pugui manifestar la seva opinió. El que no estic d'acord es que ens deixem influenciar per petites anecdotes que cadascú va explicant que succeeixen durant el proces dels exàmens.
La Gene, s'ha caracteritzat sempre per fer unes opos més netes i transparents que altres organismes (Em refereixo a qualsevol opo de bomber de la resta d'Espanya).
En quan a coses que no surten al temari, jo pregunto : ¿Quin es el temari oficial, existeix? .
- Potser es el que publica un sindicat?
- " " " " " una academia?
- " " " " m'he elaboro jo amb apunts de la biblio, l'escola de bombers, etc?
L'administracio publica uns temes i a partir d'aqui poden posar tot el que creguin convenient o relacionat amb el tema.
Jo el que veig es que si estem mirant sempre els mateixos temaris desde fa cuatre o cinc convocatories, les preguntes s'acaben i per tant han de buscar a altres fonts de informacio per l'elaboracio de preguntes.
En quan al psico, tot i que posaba 2006 NO era el mateix de l'any passat, n'estic SEGUR.
Ara tots/es estem rebotats per un examen que potser no ens ha anat tant bé com voliem, perque hem invertit molts esforços, per les ilusions que tenim posades, etc però aixó es normal en qualsevol opo.
El que dona molt pel C U L es que tots/es coneixem algú que ha passat una opo anterior i nosaltres fa dos o tres que ho intentem i no tenim la sort que van tenir ells, tot i que considerem que nosaltres som millors.
Crec que en una opo per 110 places i que es presenten 2200 hi ha moltissima competencia i per tant, es normal que succeeixin anecdotes, dubtes, reclamacions, etc.
Jo em centraria en l'examen que ha fet cadascu a nivell individual, analitzant les errades (si n'hi han) que s'hagin comés i no buscari excuses de impugnacions, al.legacions, o altres trucs de magia que l'unic que demostren, es que busquem excuses de mal pagador.
Amb tot aixo no es que sigui conformista, es que veig que sempre, sempre, s'estan buscant les mes variades formes d'excusa per justificar que no ens ha anat bé una pregunta, o dues, o tres o tot l'examen per que hem tingut un mal dia, etc.
Segur que el qui tregui un 8 o més no voldra reclamar ni impugnar res. En canvi el que tregui un 5 o menys reclamara i buscara les mil i una per impugnar preguntes, etc.
Tot aixó ho dic abans de que publiquin les notes, amb les consequencies que tingui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12359

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
imagino que t'hauras mirat els examens d'anteriors oposicions no? i no creus que hi ha una diferencia de dificultat? es evident i per aixo estem indignats, a mes a qui cadascu pot donar la seva opinio, i crec que el 90 per cent de la penya esta igual, dels psicotecnicis no puc parlar perque tots qui mes qui menys a vist aquestes figuretes en qualsevol llibre de test,excepte en les sinonims, aquestes paraules no son per un nivell d'escala basica.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12360

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei MAAE,
Estic d'acord amb el que dius, però no del tot... La queixa de les preguntes fora de temari trobo que és legítima, pel greuge comparatiu que hi ha per a l'accés d'altres cossos que si que tenen temaris oficials i els examens s'hi refereixen...
Pel que fa als errors a l'examen, assumeixo que les que he fet malament les he fallat jo. I punt. No és culpa de ningú ni busco excuses... Imagino que les reivindicacions dels companys no van per aquí, sino per les preguntes deixades en blanc, perquè no hi ha manera de veure les respostes de coses que no havia sentit en ma vida... Ara si: si no tinc clar el concepte de moment de força i la cago en les projeccions o en una de primers auxilis... Doncs res, dos copets a l'esquena i una colleja per a mi mateix...
Salut!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12362

Ei MAAE, tu ets amic de'n Saura, no?!! je,je.. Res, em fa gràcia aquesta defensa tan aferrissada de la oposició!
De totes maneres estic bastant d'acord amb tu, i si l'examen és difícil ho és per tothom. I respecte al psicotècnic jo també crec que no és el mateix del 2006!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12363

A veure, primerament dir, que jo era la primera vegada que em presentava a la gene i he de dir que l'oganització estava prou be, tirant a molt. Només dir-vos que a València, Alacant, tant els diferents consorcis, com ajuntaments o fora, Albacete, Murcia, etc. ja podien tindre l'organització que teniu aqui. Em va pareixer molt bona tot i que erem 2000 i pico persones. En 4 anys d'opositor sempre he posat el nom i tots els del tribunmal saben qui és l'opositor que estan corregint amb les consequències que això pot portar. Sense parlar de les filtracions de preguntes a familiars de bombers, sindicats i diferents academies, i un llarg etc.
Parlant desde l'experiència, esteu infinitament millor que la resta d'Espanya.
Ara, comentant un poc els examens, dir-vos que al igual que vosaltres, a mi el psico també em va pareixer difícil. De fet excepte les del tipus de vocabulari i les series, les altres no les havia vist, ni fet mai en cap lloc. I el vocabulari quan el vaig veure quasi caic de cul, no s'habia el que volien dir ninguna de les 4 opcions. Però resulta que la gent catalana que tenia al voltant, després ho vaig comentar i estava igual, així que imagineu-vos jo siguent valencià! :shock:
I ara en el que si que vaig a diferir un poc en la majoria de vosaltres, és en l'examen teòric que per a mi no era molt difícil. Una cosa és que fora més complicat que altres anys, però no vol dir que tinguera un nivell alt. Jo si vos dic la veritat m'he preparat aquest examen durant dues setmanes i així i tot crec que puc tindre unes 40 preguntes be, més o menys, corregit amb el meu subjectiu criteri, clar! que ningú m'he s'enfade :roll:
Les preguntes eren més o menys deduibles i les més complicades es podien d'eixar en blanc. Led de geografia sobre ser de fora en tinc unes quantes be. (almenys no parlen de barrancs i termes com a Alacant).
Només eu d'eixir un poc de Catalunya per caure de cul en un examen, en el que pot ser aplegues a la pregunta 10 i encara hagis sigut incapaç de contestar-ne cap. En un altre post vos penjaré l'examen que posàren enguany en l'ajuntament de València i sabreu de que vos parle i inclús el d'Alacant. Un examen que aplegaren 900 persones i que aprobaren 180 (baixant la nota de tall, que eren 35 preguntes bé per al 5, a 30 preguntes be per al 5), siguent la segon part de la oposició per a 70places, quedant encara els psicos, personalitat i desarrollo del temari.
Preguntes que després de fer l'examen eres incapaç de corregir en casa, en tot els apunts i internet davant.
Així és que diferisc un poc de la vostra opinió, encara que clar, és una opinió, però que la comparteixc amb tots el colegues valencians que anàrem. Per a nosaltres ja ens ho podiem emportar cap a València tot el que teniu per ací si no ho voleu :wink: .
Be espere que no s'hem tireu damunt, tant sols exprese la meua opinió del que ens ha paregut la proba desde fora, així és que ningú es moleste.
Sort per a tots!! :wink:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12364

Buah, es que Jungla, lo de Valencia fué un fusilamiento en regla!!!!jajaja. Si coges de referencia ese examen...buffff, pocos más jodidos habrán, eso está claro. ;)

Un saludo!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12365

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
No entenc perquè no han penjat de bona hora les plantilles de correcció,quan segurament les tenen fetes des d'abans del dia de l'examen... però imagino que un cop més no pensen en les 2300 persones que estem pendents d'això... Oi??
Si algú coneix el paio que les ha de penjar, que li faci un truc i li ho recordi, si us plau!!!! :wink:
Apa, salut, i paciència, que almenys a mi si que em fa falta!!!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12366

No crec que aquest examen sigui tan bestia com aixo que diu jungla de valencia...pero estic casi segur que hi ha molta penya que va treure bones notes al 06 i ara si arriben 5 ho fan pels pels. Aviam, que si al 06 pasaven el tall 540 ara seran molt menys...

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12369

no creo que haya diferencias en el corte..

el teorico lo pasaran mas de 1000 personas, el corte estara en lo que quieran hacer con el psico..

y respecto a la dificultad,no fue un examen especialmente complicado, a ver, para sacr un 8 evidentemente o llevabas la geografia trillada o despidete, pero para aprobar con un poco de margen bastaba con haberse mirado por encima un poco de estatut y ley proteccion civil de alli...

respecto a las preguntas de bombero yo las vi adecuadas..

otra cosa es que debido a la poca importancia que tiene el teorico por aquellos lares la gente se dedique mas y con razon, a entrenar y a conducir.. pienso y no es por menospreciar ( cada oposicion tiene sus caracteristicas) que el nivel teorico de cataluña en general es mas bajo que en valencia por ejemplo..y que en alicante...simplemente porque no hace falta mas para entrar..sumando campañas, geografia.psicos descartas a mucha gente...

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12370

Comparat amb examens (DE LA GENE) de altres anys, aquest va ser de molta mes dificultat, crec que amb aixo estem casi tots d'acord.
Que comparat amb examens d'altres comunitats es facil? Doncs no ho se, mai vaig fer opo a Valencia. De tota manera si et va semblar facil i tens un nivell de teoric que a catalunya la gent no te, milllor per tu, ets un afortunat.
Jo nomes dic que hiha gent que va treure bones notes altres anys i ara estan amb el cul a les mans.
Si eran adequades les preguntes de bomber? no he dit lo contrari.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12371

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Yo no me quejo de si el nivel ha sido alto o bajo, ni de si las preguntas estaban hechas con mala intención o no. Por ahí alguien ha dicho que muchas preguntas eran deducibles. De eso es precisamente de lo que me quejo!!! Sé de gente que se sabía los temarios (en plural) de pe a pa, con puntos y comas, y que salieron echando pestes del examen. Y sé de gente que había estudiado más bien poco y que salieron más bien contentos del examen. Por qué? por lo que ya se ha dicho, porque muchas preguntas servían no para de mostrar el nivel de detalle al que cada uno en el estudio había podido llegar, sino más bien para demostrar la capacidad de deducción o de imaginación o de llámalocomoquieras. Y creo que no es esto último de lo que nos están evaluando presisamente.

Que no hay temario oficial? De acuerdo, pero saben lo que se da en los cursos de comisiones y academias, y lo que sale en los temarios. Que hay que innovar con las preguntas? no se necesita para ello recurrir a preguntas para ingenieros y gente con doctorados. Es tan sencillo como preguntar cosas muy detalladas de cosas que SÍ salen en los temarios. Criba, habría la misma; el método de criba, bien distinto. Mucho más justo este último, no?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12373

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
Examen molt mes dificil que altres anys...moltes preguntes fora de temari i conseqüenment injustes per la gent que portava un molt bon nivell del mateix....dificil per tothom per suposat, crec que les notes seran molt baixes respecte altres anys i la neteja de gent molt considerable...

Kina gallatada d'aigua freda que ens van fotre......

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12377

Hola a tots/es.
En primer lloc contestaré a TRAU.
No, no soc amic del Saura, soc familiar del Jóse, si home el Jóse, el Montilla... però no ho diguis a ningú.
En segon lloc, en el meu post anterior, simplement he expressat el que sento, donant la meva opinió personal. No tenim perqué sentir tots/es el mateix sentiment, ja sigui d'euforia o de rabia.
EM REITERO amb tot el que he dit i expressat abans, un altre cosa es que algú no ho comparteixi (per aixó estem a un foro) però si tot i aixi he pogut ferir la sensibilitat d'algu ho sento i li demano disculpas.
En tercer lloc, NO he dit en cap moment que l'examen no fos dificil o que sigui mes facil que a altres llocs.
En quart lloc, m'agrada molt la opinió de JUNGLA i la comparteixo practicament al 100%.

Sort i Salut !!!!!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12379

MAAEEEEEE...

que bé que t'anat cabroooon!!!jejjejejee ( es bromilla i tens la teva part de raó) :lol:

Anims nooois!!

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12383

"En tercer lloc, NO he dit en cap moment que l'examen no fos dificil o que sigui mes facil que a altres llocs.

En quart lloc, m'agrada molt la opinió de JUNGLA i la comparteixo practicament al 100%"

Home, company, posa't d'acord. Si acceptes que l'examen va ser dificil no diguis que comparteixes 100% amb jungla que diu que li va semblar relativament facil...una mica de coherencia company :wink:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.359 segons
Gràcies a Fòrum Kunena