Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12384

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hola! ....bueno, jo personalment no estic gaire descontent de moment, encara que he fallat algunes molts fàcils, he encertat de dificils i he deixat en blanc unes 12!!!Si els meus caraculs no van malament no aniria malament, si tingués merits!!! :( ...llàstima dels carnets...
Si que es veritat que hi havien preguntes que no t´havies mirat mai, com la dovella, al menys jo, però haurà sigut dificil per tothom, no??
A veure si penjen les notes d´una vegada i a pensar en Barna nois!!

P.D: 1- Disminueix limit superior pq si disminueix l´oxigen menys quantitat màxima de combustible pot cremar

2- La de la qualitat de l´escuma per desgràcia em sembla que és dosificació, drenatge, resistencia, viscositat, adherència, veritat?

3- L´armadura d´acer soporta esforços de vinclament, però estarien dintre dels de compressió, pq son deformacions degudes a aquesta força, suporten tracció i ajuden a soportar compressió també....no???

4-La de la politja algú està segur dels graus de tracció???

5- La de les broques, el cap em diu que amb la gran farás més força, no??

6- la del turbocompressor, a mi em sembla que l´aire surt més calent desde el col- lector d´escapament, ja que al entrar per admisió encara no està comprimit i no és calent.......????

7- hipotèrmia -35... o més 35!!! jejeje

8- la de la palanca, també em sembla que a he errat, per les preses... Eren 150, veritat??

Anims!!!
Si pogueu respondre algun dubte......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12385

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 0
ja verem demà amb lo corrector.. però ,crec , que aprobarà molta gent, però en notes justetes... en canvi no hi haurà massa notes altes...crec que ha estat una putada per la gent que havia estudiat molt... en canvi conec gent que no s'ha mirat gran cosa i aprovaràn, ja que pel 5 era fàcil.. espero!!! jeje :wink:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12386

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Estic totalmet d'acord amb MAAE.
Encara no entenc de que hi han preguntes fora del temari.
El temari de l'oposició està publicat amb la oposició en un annex tots els temes, a partir d'aquí t'has d'espavilar. Qui opta en que li fagin una tercera persona l'elaboració de temari (ex sindicat) lo primer que ha de fer es contrastar-lo, i verificar si s'escau en el que han publicat en la oposició.
Es evident que l'examen no ha sigut fàcil. Però això es lo important? Si no ha sigut facil per a mí tampoc ha sigut fàcil per a tothom.
Es que crec entraran igualment 110 persones igual que si no hagués sigut tant difícil. I estic segur que casi serien les mateixes persones. Les mes preparades. I això ningú m'ho pot discutir.
El tema del psicotècnic fa una mica de pudor el número 2006 a la portada. No m'ha agradat gens, però que hi podem fer?
Tampoc saben quin sistema de correcció faran servir per valorar el psicotècnic! Un opositor de la meva aula la 103 va preguntar-ho i no li va saber respondre. Bé sí, que ja ho decidirien! No vull ser mal pensat, però on ens tocaran el que no sona serà per aquí.
Sort a tothom que ja queda mens

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12393

només dir-vos que erem 38 aules i en la meua almenys vaig comptar 70. si multipliquem en ix 2660 d'alt o baix rondarem els 2500 crec.
Així és que, no poden haver 100 persones perfectament amb un 8? :?
jo diria que si! som molts i 100 persones no és un percentatge molt alt.
Recordeu que: "sempre hi ha algú més gran, més alt, més fort, més llest..." :wink:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12394

Estic completament d'acord amb maaaeee.
L'examen potser a estat una mica més difícil que el d'altres convocatories, però ho ha estat per tots.
No estic dacord que les preguntes no fossin del temari, les preguntes són dels temes que estan descrits en les bases de la convocatoria, el problema es que tothom estudia dels mateixos temaris, confeccionats per sindicats, academies i que obiament no poden incloure totes les respostes....
Crec que es bò que les preguntes s'hagin de deduir, que no que siguin respostes donades o escrites per un temari, que una vegada ets bomber, no recordaras moltes de les coses que has estrudiat, però si tens clars els conceptes pots deduir quina es la millor acció a realitzar.
Crec que en aquest foro hi ha un sector, i no dirè noms, que reclama tota l'estona els drets o sofriment dels opositos (he vist carregar-se a tribunals, academies, sindicats....) i això crea una dinàmica d'opinió de critica constant, frustració i decepció. En cap moment he vist una reflexió o autocritica per part d'aquesta gent.
Es la meva opinió.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12395

personalmente creo que con 2300 opositores hay opiniones de todo tipo , pero pensad que como todas las opos queda mucha tela que cortar , fisicas , camion , y la coletilla mas dura los puntos de meritos, al final nos guste o no los 110 que consigan las plazas siempre seran los que antes de hacer este examen estaban entre los 400 mejores de temario , fisicas , camion , mas puntos de meritos , todo lo demas son chorradas, ...........solo es mi opinion.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12400

Alguien ha dicho antes que aprobara mas o menos la misma gente que en 2006, eso ya querria decir que este es mucho mas complicado porque este año hay bastantes opositores mas, pero yo creo queni va a llegar a igualar el numero de aprovados del 06 (540 creo que han dicho por ahí).

I eso de que habra mas de 100 personas que pasen del 8, ni de coña!!! bueno, yo no daria credito si pasara, la verdad... mañana saldremos de dudas.

Ah! i por cierto, es normal que la gente que lleva estudiando años i años i estudiando el temario que tenemos la mayoria y que se lo saben al dedillo esten indiganados!! yo seguro que no me lo se como ellos, pero tambien estudié al 100% con un par de temarios, con los cuales creo que puedes responder, como mucho, un 75% de las preguntas.
Realmente es muy injusto.

saludos.

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12404

datos de los opositores del año 2006 que actualmente son bomberos de la... generalitat,..notas del temario:de 9 a 9,99 = 1 , de 8 a 8,99 =16 de7 a 7,99 =37 , de 6 a 6,99 =52 , de 5 a5,99 =19 , hay notas muy distintas pero todos estan dentro , todos no podemos tener un 8,00 pero como dije antes, queda mucha opo , nuestro objetivo es poder llegar al final de la opo, una vez alli , los puntos de meritos y la entrevista nos colocara a todos en su sitio....mucha suerte a todos...........

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12409

Joerrrr..... quins nervis!!!!
Quant penjaren la maleïda plantilla!!!!
Que es un simple pdf.....Que segur que fa al menys una semana que ja esta fet.

Sergi

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12410

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 0
fumando espero... la plantilla que no quiero....lalalalala

kina merda, que malament tot... :roll: :wink:

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12411

Al menys ja han cambiat la previsió de dates, ara ja surt la data de les físiques. Deu esta al caure aixo..

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12412

aixo espero,pq jo estik aqui pegat al ordenador a veure si surt la plantilla abans de anar cap al parc.suposo q estem tots igual

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12413

aparte de la direccion de convocaorias de la gne..se puede mirar en agun sitio mas..añadir el link PLEASE...suerte..

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12419

Si quieres una incursion en el pc de la secretaria general del departamento de interior.....

jajaja

:P

a por todas....

OPINIONS SOBRE L'EXAMEN!!!! fa 18 anys 1 setmana #12421

no,si todavia pondran la fecha y no lo sacaran hoy...jajajaja vaya mañanita que he escogido opara quedarme en casa..

por cierto del psico, no se sab nada no? hsta septiembre seguro??

Temps de càrrega de la pàgina: 0.250 segons
Gràcies a Fòrum Kunena