Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20075

• rocoba
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 1
Hola Companys,

Escric per si em podrieu donar un cop de mà amb les físiques ja que desde que vaig fer de forestal i amb els estudis i la feina ja no sóc el que era i necessito agafar la forma més o menys ràpid i sóc de l'àmbirt de la natacio i per tant entrenos de terra no gaire.
ús comento laèntreno i si me'l podeu millorart pues de conya!!!
45 min carrera al 70%- 2/3 cops a la setmana
2 dies natació.
Nominades amb màquina i penjat (pel pajarito).
sèries amb pujada 10x150 m
Rus de tant en tant.

Espero que la dita de quien tuvo retubo sigui certa!!!
Apa salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20076

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Haver Rocoba que et sembla aquesta idea, que jo disfruto molt fen-ho.

Un dels dies que vagis a corre fas:

10 min. de rodatje + 30 minuts ... 3 min normal 1 a tope + 10 min. finals de rodatje

En total et fas 50 min de puta mare. Un altra setmana fas el mateix pero 3 min normals, 1'30 a tope.

I si et veus fort doncs 10 + 40 + 10

Jo cada setmana faig 1 dia d'aixo, més un dia de rodatje normal de 60 min i un altre vaig a la pista d'atletisme a fer series. Una setmana de 200, altra de 400 , altra de 1000 ... algun dia combino ...

Un altre dia faig 10 min rodatge normal + 20 min a ritme mes alt i 10 min finals de rodatje normal.

En fi, espero que et serveixi d'ajuda. Si algu sap algo millor o diferent que ho comparteixi.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20077

rampanat,

M´agradat el teu entreno! jo el probare! jajaja

Amb tot aixo, cuant fas als 1000???

SALUT!

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20078

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Diguem que els meus resultats no son per tirar cohets tot i aquest entreno, ja que fa 1 any que entreno aixi.
Abans hem dedicava a correr al meu aire i de poca cosa et serveix ja que t'acostumes a anar sempre igual i et mantens pero no treus temps de campeonato.

Ara el 1000 més rapid que tinc es en 3´15" , pero només 1.
El dia que vaig a fer series de 1000 per exemple. Faig 10 min de rodatge a la pista i 4 o 5 series de 1000 amb 2 minuts de descans entre serie i serie i al acabar 10 minuts mes de rodatge suau a la pista.

Aixi que la mitja dels 1000 hem surten entre 3'45 3´50 ja que si hem xusco mes a la 2a o 3a serie fots un punxaso de la ostia.

Pero bueno , la cosa esta en entrenar entrenar i entrenar i ami sempre el correr m'ha costat molt molt i molt, es el meu punt feble.

Apa Espartanos , a entrenar jejejje

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20079

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ah per cert.. ja vaig dir un dia que ami l'entreno de correr me'l portava un entrenador personal ja que jo de atletisme ni flowers.
No us penseu que m'ho he tret de coneixements personals ni que soc un aspaviladot.

Hem vaig buscar un entrenador personal i ell hem porta les rutines setmanals. Es un tio de Madrid que es un fenomeno, ell si que es competidor nato. Hem marca entrenos mensuals i jo en una plantilla li apunto tots els temps i tot i hem funció com hem veu , doncs hem fa tirar per un cami o per un altre.

Logicament hem cobra una quota mensual , no dire quan ja que jo vaig negociar el preu jejeje i m'ha sortit força bé.

Ami m'ha fet millorar molt, aixi que deixo aqui el correu electronic i si algu necessita ajuda en el tema correr doncs que es fiqui en contacte amb ell.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ep, i no cobro comisions ni res, ha sortit el tema i l'exposo i si algu li pot servir d'ajuda doncs millor. Que jo al principi en el tema de correr anava super perdut.

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20080

Hola a tothom, soc nou en aquest fòrum, i m'agradaria comentar sobre els entrenos que estan prou be, crec que lo millor es lo que ha dit rampanat, series farleik, pero sobretot rodatjes llargs amb intensitat mitja i series de potencia aerobica per afinar el 1000. Jo tampoc parlo per parlar, soc entrenador d'atletisme, aixi que si necesiteu consell, humildment intentare aportar els meus coneixements.
Ànim i al lio!

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 6 mesos #20081

ja que hi ha persones amb coneixements per aquí voltant plantejaré un dubte que tinc: per entrenar la curs navette què en penseu de jugar a futbol (dos dies d'entreno i un de partit a la setmana)?

El problema és que al fer això, volent mantenir dia de descans després de cada sessió, un no es pot dedicar a fer rodatges ni històries...

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20083

Bones,
apudeltro lo de jugar a futbol com entreno no crec q sigui dolent, lo dolent q i veig es q te la jugues una miqueta amb les lesions. M'explico, no vull dir allò de no surtir de casa per si ens pasa algo. Però he jugat a futbol sempre i aquest any les botes ben lluny!!!
Ja no per les lesions musculars, de lligaments. També les q pots patir per part de l'equip contrari, q hi ha cada crapula per aquest camps de deu!!!
Si fas un entreno de gimnas, corre...pero on només intertvents tu, sempre et pots lesionar però jo crec q si ho fas b(escalfament, estiraments, etc....), és més difícil.

Apali

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20084

Estic totalment d'acord amb enrakas, però si pots suprimir el partit per un rodatge millor, justament no per que et lesionis tu, si no les lesions que causen els demes. Les series de 80m en intervals son una molt bon opció!
Q vagi be, companys!

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20087

Amb lo del futbol teniu tota la raó, així com qualsevol esport d'equip. Lo que passa és que fer sèries casca molt psicologicament, mentre que quan jugues no estàs pel que corres, sinó per la pilota. A mi particularment em distreu més i acabo fotent-me més canya inconscientment.

Evidentment que et pots fer mal, però a mi em passa que quan corro sol estic més pendent de si tinc una punxada aquí, o si em fa mal el genoll, etc etc, vamos, que em menjo el tarro.

El que segurament faré és entrenar i canviar els partits per anar a córrer a la muntanya o fer les series de 80 m que comenta en Dadiji.

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20088

Hola a tots, jo tmb sóc nou ....
Respecte al futbol estic totalment d'acord amb el k s'ha dit, únicament aportar k faltaria rodatges per guanyar resistència... xk sino quan arribis al periode 12, 13......
I bueno el meu dubte es el " pajarito " he parlat amb molta gent i cadascú fa la seva. Jo faig una miqueta el k puc amb sobrepes, amb ajuda, dominades.... que penseu o feu per penjar-vos com espetecs jeje

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20089

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 0
el tema del pajarito es la proba que mes en falta, y mes veien els temps que fan a llorenç!!
Hi ha algu d'aquest foro que hi fagi mes de 2 minuts penjat com un pernil??
Que digui com ho fa? alguna tecnica especial? posar-se loctite a les mans no se...

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20093

Amb lo del futbol tens tota la raó, jo per culpa del futbol sala (mes aviat d'un malparit) he estat 3 mesos de baixa (trencat peroné a l'altura del turmell) i encara baix coix, i he enrederit molt la forma,.....

Però quan jugues i no et fas mal, un partit es un entreno bestial!! I tornaré encara que sigui perillós.
Qui no arrisca no pisca. xD

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20097

WilliWonka va escriure: el tema del pajarito es la proba que mes en falta, y mes veien els temps que fan a llorenç!!
Que digui com ho fa? alguna tecnica especial? posar-se loctite a les mans no se...

Tienen k ayudarte vale, se trata de k te aten los brazos flexionados a tope (los antebrazos deben tocarte los biceps y los puños los hombros, como si estuvieras colgado) a la altura de la axila con un par de cuerdas de escalada cortitas, a la hora de la preuba deben cojerte y subirte de una pieza y colgarte como si fueras un pernil, y asi amigo mio cuando no pueda mas tus brazos no se despegaran y aguntaras mucho mucho mas. Despues para terminar cuando tus dedos y manos hayan llegado al fallo muscular, abres las manos y tienes cuidado de no darte con la barbilla en la barra y producirte un kao propio. Asi seras la ostia. JAJA tecnicas tio...

AJUDA AMB L'ENTRENO!!! fa 17 anys 5 mesos #20106

WilliWonka va escriure: el tema del pajarito es la proba que mes en falta, y mes veien els temps que fan a llorenç!!

Hay una "pajara" por el foro q se esta 2 minutos colgada :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena