Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: ** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22889

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
que les proves fisiques siguin les mateixes no vol dir pas que els barems també ho siguin

dit això, que desaparegui el limit d'edat és una bona notícia, perque qualsevol persona té el dret a accedir a bomber independentment de l'edat que tingui, ara bé si això comporta dur a terme discriminacions en les proves fisiques, igual que es fa amb les dones, de manera que hi hagui diferents barems segons l'edat no ho trobo just, perquè si volem igualtat la volem per tot, la feina és la mateixa tinguis 24, 35 o 42 anys, per tant els barems haurien de ser els mateixos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22890

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301

Marcel_ va escriure: que les proves fisiques siguin les mateixes no vol dir pas que els barems també ho siguin

dit això, que desaparegui el limit d'edat és una bona notícia, perque qualsevol persona té el dret a accedir a bomber independentment de l'edat que tingui, ara bé si això comporta dur a terme discriminacions en les proves fisiques, igual que es fa amb les dones, de manera que hi hagui diferents barems segons l'edat no ho trobo just, perquè si volem igualtat la volem per tot, la feina és la mateixa tinguis 24, 35 o 42 anys, per tant els barems haurien de ser els mateixos

A veure no generem mals entesos!!! Escolta tota la sessió abans d'opinar!

CLARAMENT DIUEN QUE TOTHOM HAURÀ DE SUPERAR LES MATEIXES PROVES FISIQUES TINGUI L'EDAT QUE TINGUI!!!

Força i Constància

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22891

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
que si que si, que ja se el que diuen, i segueixo dient que les proves fisiques siguin les mateixes per tothom no vol dir que no pugui haver barems segons l'edat, perquè en cap moment mencionen res sobre els barems

o es que a les oposicions, les dones fan proves fisiques diferents als homes?? a que no?? son les mateixes i canvien els barems. aixi que jo no ho tinc tan clar, però tant de bo que estigui equivocat

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22898

Jo també crec que els barems serà diferents segons l'edat, com fan a agents rurals.

Què us pensàveu? que treure el lími d'edat era gratis? Estava clar que si mai el treien farien barems per edats, com ho fan per sexes. I ara començaran les queixes perquè no tots tenim les mateixes oportunitats, que no és just que un tiu que té 1 any més que jo hagi de fer no sé quants paliers menys, que mira quina putada aquest any només han entrat tius de més de 30 anys....

Això sense tenir en compte tots els forestals eterns i els voluntaris a qui ja se'ls hi havia passat l'arròs però que estàn carregats de punts.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22901

Ei el que estariua bé es poder veure quines son aquestes modificacions de les que parlen a més del tema de l'edat, ja que diu qe son molt importants també...algú sap si es posible veure un projecte de llei o avantprojecte de llei? merci

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22903

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 56
Aish , sempre passa el mateix.

Es fassi el que es fassi, sempre hi ha gent a favor , i gent en contra. Mai i hauria una opció estandard que tingues a tots els habitants del planeta contents. MAI

Si no, no tindriam tans problemes, guerres, diferencies, pobresa, riquesa, etc.

Aixi que perque donar tantes voltes i voltes a les coses quan el nostre treball es estudiar i entrenar i anar a muerte passi el que passi ?.
Jo sempre penso el mateix, si haguessam de estar sempre buscan peros no opositariam a cap lloc.
Que si aqui vaia me que hi ha limit de edat, que si alla valla me que hi han 20 punts de merits, a l'altre costat valla me perque surten 4 places només, a no se on valla me perque es una mafia plena d'enxufe , i a la requetenfinitiva menudo xasco perque com s'han passat fican 35 temes d'estudi i a les fisiques demanen un 1000 en 3 minuts i saltar 2,40 metres amb els peus junts i a sobre has de tenir un ofici.

Jo sempre penso el mateix, en una opo tan dura, a dedicar-se a estudiar com un bruto i a entrenar i la resta ja no depen de nosaltres. Que el desti decideixi.

Aixi que deixeuvos de trencar la closca en coses que no se sabem, que no ens perteneixen i invertiu aquest temps en planificar-vos la setmana, en recordar l'esquema que us vau fer ahir, en plantejar l'entrenament del dia i a MUEEEERTEEEEEE

Que si haguessam d'analitzar els peros, no es presentaria ningu enlloc.

En fi, cadascu es lliure de pensar i opinar i montar-seu com vulgui. Jo només he aportat la meva opinió.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22906

Rampanat partint de la base de que hem d'estudiar i entrenar molt ( que aixó ja es dona per supossat) no tenim perqué estar ni d'acord ni desconformes...com es sol dir "lo cortés no quita lo valiente"

No acabo d'entendre el raonament de a entrenar i a estudiar i menos quejar-se...

Si a les bases introdueixen que ara et donaran pel cul abans de fer la course navet, que faràs? entrenar més ???

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22908

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
pues l'unic que fare es plantejar-ne si hem presento o no. Si m'interessa o no.

Jo no estic gens d'acord per exemple ara amb la merda que han montat a l'ajuntament de barcelona amb lo dels 20 punts de merits. Pero ells fiquen les bases, es lo que hay.
Només tinc 1 punt , els dels carnets, i res mes. Per molt que hem queixa i hem cagui en tot ( cosa que ja he fet ) no cambiaré res i acabo limitanme un altre cop a pensar .. hem presento, o no hem presento ?
I mira, aquesta vegada he decidit presentar-me i haver que passa. I tot que i que hem suposara una pasta ja que ara visco a valencia. Busca hotel, autopista, gasoil, ñam ñam, etc.
Pero prefereixo aixo que no quedarme amb el .. ¿ que hubiera pasao si ?

Hi ha la opció de impugnar i tal, pero en el 95% dels casos l'unic que s' consegueix es allargar la agonia ja que sempre ells tenen la rao. Paralitzau tot i mentre s'aclareix tot , estas 2 anys sense convocatoria perque total es surtin amb la seva. Yo lo guiso, yo lo presento y si no te interesa, no vengas a comer. ( almenys en les impugnacions que jo he seguit )

En fi, com he dit, simplement es la meva opinió i com hem prenc jo les coses. No he despreciat a ningú ni moltmenys.

Cadascú que fassi el que cregui millor per a ell.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22934

Hola a tots. Mireu, el que estiga opositant per a bomber i perga el temps pensant en que si hi ha dret o no, que si demanen no se cuants merits, que si hi han enchufats, etc, es que se li escapen els patos. Heu de tindre en conter que a tots els puestos passara una cosa o altra, pero SEMPRE HI HA GENT QUE APROVA. El unic secret es estar dins del nombre de places i lo demes son bojeries. Aço no mes es consegueix amb molta constancia, estudiant, entrenant, etc, etc, etc.

Pel que fa al invent este dels merits de Barna, no li doneu mes importancia de la que te, es a dir, ¿creeu que tot el que es presente tindra molts de estos cursos? jo crec que no, ademes, esta el psico i la conduccio, que no tindra pietat.

En lo que respecta a l'anulacio del llimit d'edat. JA ERA HORA!!.

Un saludo.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22935

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
a veure a veure deixeu-vos estar de tonteries que crec que més d'un no enteneu res...

aqui el que passa té referència amb el limit d'edat. tothom parla de que es injust, tothom impugna les oposicions per aquest motiu, ens "conviden" a signar perque el treguin......i aixo que teniu el valor de dir ara de menys queixar-se i mes estudiar i entrenar, i que la oposicio no es mai a gust de tots i tot aixo tan evident no ho deia gairebé ningu quan el motiu de la queixa era a favor de treure el limit d'edat....perque serà ???

no cal recordar el que va passar l'any passat on es van ajornar la oposicio de barcelona fins al setembre quan ja teniem les dates dels examens teòric i fisic perque van modificar les bases pel tema de l'edat, i tots els que ens vam queixar i jo en soc un d'ells, ens van tractar d'insolidaris i fins i tot que no mereixiem ser bombers

i que passa que ara ens hem de callar?? doncs no.... si treuen el limit d'edat doncs molt bé, pero que no ens facin creure que la oposicio ara si que es justa per favor...perque si a canvi de treure el limit d'edat a les fisiques posen barems segons l'edat.... a veure qui són ara els insolidaris

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22942

Nunca va ser como uno quiere, yo comenzé con esto hace 1 año y medio con 32 años y el año pasado tuve la suerte de llegar a la conduccion de gene, al quedar fuera solo piensaba que me quedaba una sola opo....
acaso realmente es importante los baremos de las fisicas???? creo que no (y lo dice un veterano que no para de entrenar)y si son tan importantes habra que entrenar mas o quizas estudiar mas para compenzar con las fisicas o simplemente pasar los p...s psicos. Tal vez todo esto se vaya al garete por culpa de un linea en la conduccion.

Por favor!!!!
si sacan el limite de la edad esta muy bien y si ponen baremos tambien y si no ponen baremos tambien...y si los psicos son mas faciles tambien y si son mas dificiles tambien.
jajajajaa...ahora solo falta juntar firmas para que la opo sea facil, no????
Señores esto es una oposicion, en definitiva una competencia por un puesto de trabajo y hay que apechgar con lo que nos pongan adelante.
Que es que una opo sea justa o no????acaso barna el año pasado fue justa???y ese año sera justa???

Saludos a todos....

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22949

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Un altre punt de vista que hem rula pel cap ... haver com ho plantejo sense que ningú se senti ofés ... bé, escric tal com hem surti i que cadascu s'ho prengui com vulgui.

El problema de Catalunya es que us/ens tenen molt ben acostumats treguen convocatoria anualment amb una mitjana de 100 places amb unes proves molt assequibles i a la que canvien algo .... mama por.

Nois, només per curiositat , no heu mirat mai en altres comunitats ??? com van les coses ???? Com es nota que no, diria que us penseu que a totes les comunitats treuen mogollon de places cada any i en uns mesets la tenen enllestida.

Exemple:
Comunitat Valenciana: Una mitja de 40 places cada 3 anys. Per rematar... desde que es publica al BOE a tirar instancia apuren l'any. Desde que surten llista d'admesos a començar l'examen apuren un altre anyet. Examen psico Examen test personalitat Proves fisiques ( per sort bastant asequibles ) Examen teoric 100 preguntes ( 8 temes de legislació + 16 especifics ) Examen supost practic per escrit i exposat oralment ( ex.: un camio de gasolina explota mentre ompla els surtidors afectan l'edifici d'un costat amb "x" danys i "x" victimes en "x" situacions. Explica el que faries ) Examen tema desarrollo ( Un tempa elegit al azar del temari, i desarrolla'l ) Entrevista personal.

Comunitat Almeria: 4 anys sense sortir convocatoria i acaben de treure una de 9 places.

En molts ajuntaments i comunitats un examen exclusiu de legislacio i l'especific va apart. I un examen especific de callejeo de la ciutat.

I per no enrollarme mes no explico com estan comunitats com Madrid, Salamanca, Alacant, Huesca etc. Si algu te ganes de flipar per un tubo que miri les ultimes que han sortit a Salamanca despues de no se quants anys. Proves fisiques que foten por, un temari de quasi 40 temes. Googlejan una mica, les trobareu. Aqui teniu unes que han sortit fa poquet perque no us penseu que bla bla bla m'ho estic inventan tot http://web.aytosalamanca.es/web/Descarg ... _OE129.pdf

Si us dediqueu a curiosejar per internet veureu que el 90% de les comunitats d'España funcionen aixi de malament, poquetes places cada 2 o 3 anys i examens super enredats.

Dien aixo, diria que a Catalunya som uns privilegiats de la ostia, no tenim cap motiu per queixar-nos. I el que no esitgui d'acord ... que vagi a probar sort a altres comunitats i ja s'ho trobara.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22950

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Al pelu:

ara resulta que els barems no són importants?? o sigui ... explica-m'ho perque no ho entenc...competeixes per la mateixa plaça amb gent que te uns barems mes assequibles i segons tu el problema es que hem d'entrenar mes ???

m'estas dient que tothom te dret a ser bomber independentment de l'edat i que es una injusticia que si tens mes de 35 anys no puguis ser bomber, que es antiinconstitucional que et discriminin per raó de l'edat........ i ara resulta que contra mes edat tinguis, a les fisiques fent menys tindras mes nota???

aixo es la solidaritat i justicia que tant criticaveu que no hi havia a les oposicions de bombers???

Al rampanat:

no vulguis complicar la cosa..deixa't estar del que passi a cantabria o a murcia, aqui el tema es que treuen el limit d'edat, cosa que em sembla fantàstic. el que ja no em sembla tant be es que posin barems a les fisiques segons l'edat. dit això, fins ara a les bases hi ha un limit d'edat de 35 anys oi ?? molt bé, doncs quan un munt de gent s'ha queixat d'aquest limit, ha impugnat les bases i ha fet tot el que ha cregut convenient pels seus interesos, on estaves per dir tot aixo que dius ara ??? jo et dire on eres, eres amb aquestes persones que volien treure el limit d'edat. i ara resulta que jo m'haig de callar??

heu estat vosaltres els que heu anat a queixar-vos, a vendre la moto de que la oposicio era injusta, era antiincostitucional, etc etc. resulta que com dius tu no hi ha cap motiu per queixar-se de les oposicions que tenim aqui, que estem massa ben acostumats, pero per aconseguir que treguin el limit d'edat si que es pot queixar un oi???

resulta que l'any passat a barcelona tenint les dates del teòric i les físiques gràcies a la impugnació de persones que si tenen dret a queixar-se van endarrerir la oposicio fins a 3 mesos després. resulta que hi va haver gent que ens vam queixar, ens vam queixar mes que res per el temps, diners, sacrificis per estudiar, entrenar, llogar camions, etc etc no teniem dret a fer-ho, erem insolidaris i indignes de ser bombers

i per tot això bé la meva emprenyada, perquè resulta que tots aquest arguments que exposeu ara si son valids, pero quan la gent es queixava pel limit d'edat no ho eren...nomes demano coherencia, no canviar el discurs segons m'interesa

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22953

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Marcel: doncs quan un munt de gent s'ha queixat d'aquest limit, ha impugnat les bases i ha fet tot el que ha cregut convenient pels seus interesos, on estaves per dir tot aixo que dius ara ??? jo et dire on eres, eres amb aquestes persones que volien treure el limit d'edat. i ara resulta que jo m'haig de callar??

Marcel ... mmmm ni que hem coneguessis.

¿ On era ???

1er : Ni idea d'on era quan va passar aixo. L'any passat va ser el primer any que hem vaig presentar a Gene i de mala manera ja que fins ara estava opositan per l'ajuntament de Valencia.
I a la aventura a la aventura, aixi hem va anar a Catalunya, que se'm van cruspir al psico.

2on : Poca cosa mes a afegir. Al veure l'any passat com esta el tema a Catalunya que treu una burrada de places anualment i l'ajuntament de barna igual, amb unes proves assequibles, Catalunya s'ha ficat en la meva prioritat.
Ara per exemple he tirat instancia a Almeria i a algun altre lloc, pero son secundaris, la base d'estudi i entrenament son per a Catalunya .

una mitjana de 100 places anuals contra una me de places cada 3 anys a la resta de comunitats d'españa .... catalunya es un xoio. Una opcio super bona de conseguir plaça segura si un es constan i perseberan.

Pero bueno, com que tinc 31 tacos, per aixo vaig tiran instancies a d'altres llocs. Tambe evaluo la opció de que en el meu desti se'm passin 4 anys i no entra a Catalunya y hem queda fora per el limit d'edat. Aixi tinc "l'abanico d'opcions més obert"

Prouta feina tinc a entrenar,estudiar, currar, atendre la famila, etc per estar aqui rallanme en si els politics fan les bases al meu gust o no.

I no m'enrotllo mes, cadascu es lliure de pensar el que vulgui i plantejar-se la opo com vulgui.
Jo ja he fet la meva aportació i no estare aqui repetin mil vegades el mateix ni intentan convencer a ningu del que es millor.

Ja som tots grandets per organitzar-nos i fer el que creguem millor per coneguir una placeta.

** NOTICIA BOMBA ** MODIFICACIÓ LIMIT EDAT fa 10 anys 4 mesos #22976

Ole, ole, tots a la nostra, dividits com a ells els hi agrada, per una cosa que semblaba que estaven units, jajajaja. si es que no ens possarem mai d'acord, divide i venceras!!!!!!, aixo si cada un a la seva ehhhhhh.

Bomberos, bomberillos i cagabandurrias.

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias
Temps de càrrega de la pàgina: 0.182 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok