Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24761

• marcel_
  • Avatar de marcel_ Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
ha sortit això a gencat

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... C_2009.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24762

BUeno, almenys sembla que tenim unes dates ja segures, o no...
A fotre-li canya!!

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24766

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Climber s'ha quedat sense internet i m'ha demanat que desde la meva compta pengi un missatge que us vol transmetre a tots.

Fuente: Mobil Ericson T10 - Fotografía de la Señorita Climber - Puerto de Barcelona Maremagnum - Sábado 25 de julio - 04:30 de la madrugada

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24767

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Vaya... a si que he de empezar a estudiar otra vez?? pufffff!!

En estos tiempos de crisis...........

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24768

Bona tarda!!
Sóc molt nou jo amb aixó de les opos, aixó que vol dir que ja podriem tenir exàmens al setembre?
Perquè si és aixi UFFFF! m'ha ben fotut. peró bueno segur que hi ha molta gent que feia temps que ho esperava.
En fi sort a tothom.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24769

Però...una cosa, el senyor Boada recordo que va dir que volien modificar l'article corresponent amb el límit d'edat suprimint aquest límit, i que era la seva intenció de que aquesta llei es modifiqués per que pugui tenir valor abans de la pròxima oposició.

Hi ha alguna persona que sàpiga alguna cosa de la nova llei de bombers que estan elaborant, si ja esta feta i entrara en vigor per a aquestes pròximes oposicions? ja que m'agradaria donar-li un cop d'ull.

No crec que hi hagin exàmens als setembre ja que si surten durant la primera quinzena com exposen al .pdf entre tirar les instàncies, períodes de reclamació, que surti llista d'admesos i convoquin l'examen pot ser octubre o novembre. Crec jo...que alguna persona em corregeixi si no es així.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24770

Jo estic absolutament verd encara, així que ni em plantejo de presentar-me. Si tingués ja el permís C ho faria per tantejar, com suposo que ja heu fet abans molts de vosaltres, però vaja, que no és el cas.

Em penso que no és possible endur-se una còpia de l'exàmen per tenir-lo com a material d'estudi però aquí és on em pregunto... seria possible que entre els usuaris del fòrum que us presenteu es pugués recopilar el major nombre de preguntes i respostes per, entre tots, reconstruir l'exàmen?

Sí, ja sé que demano molt, però podria ser molt útil per a tots. O potser no tenen costum de repetir preguntes?

Jo només podria col·laborar recopilant el material i donant-li un format final, per exemple un pdf o similar. :oops:

Sort!

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24771

Tranquil que la Gene sempre publica les proves!!

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24772

això que han penjat vol dir que a la primera quinzena sortiran les bases, no?
si és així fins a finals de setembre o ja a l'octubre no hi haurà la primera prova, encara hi ha una mica de temps, però a estudiar a saco!!!!!!

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24773

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Joice a Gene et pots endur l'examen a caseta, aixi que el meu consell es que espavilis a treguer-te el carnet C el mes aviat possible tiris instancia i vagis a veure el percal, tot sigui agafar experiencia, aixi si en aquesta no pots entrar en la següent veuràs per on van els tirs i aniràs més tranquil.

Estudia a muerte, entrena a muerte i si et dona temps de treguer-te el carnet E o el D que dona punts treute´l també. Son 176 places !!!!!

Un company meu el marrano, portava 4 mesos opositan, i va tirar instancia per tirar a huesca. 1 plaça va sortir, el tio va quedar el 9 . Al any i mig el van trucar per cobrir una vacan com a interi. Porta 2 anys i mig curran a huesca de bomber mentre continua batallan per veure on pot treure plaça.

Va tenir una llet que ti cagues i bueno, fisicament estava molt fort ja que era un maratoniano nato, pero bueno, que com que mai se sap com pot sortir la cosa l'importan es el primer pas, la resta que sigui lo que tingui que ser.

Apart jo sempre penso ... ¿ que es te a perdre ?? quedar-te com estas ??? que tens a guanyar ?? complir el somni ??? Cagun l'ou , a fondoooo !!! jejejje :wink:

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24774

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
jajaja Rampa, egque me parto contigo ... :lol: Pues claro que estoy contenta, si es que estoy más que aburría de tanta playita, tanta montañita, y tanta buena y despreocupada vida en general. Ganas tenía ya de encontrar la excusa prefessta pa retomar las interminables y divertidísimas sesiones bibliotequeras ! jaja

Titus, entre pitos y flautas el teórico será pa noviembre má o menos ...

Víctor, el borrador de la nueva ley circula por ahí, pero no afectará a esta opo.

Joice, en la página principal de esta wé tienes examenes de otro años. Los de Barna de los 2 últimos años no estan, antes dejaban sacar el examen y ahora, misteriosdefuncionarios, no. Pero si rebuscas por el foro, encontrarás los exámenes "reconstruidos". En Gene es lo contrario (parece que se tengan tirria, siempre uno al contrario que el otro), antes no dejaban y ahora sí.

Ale, me voy a la biblio.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24775

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Quin regal, no?
Aixó d'avisar-nos 40 dies abans...
No sé si ho habien fet mai aixó...
3 mesos pa la primera prova...
Aixó passa volant...

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24776

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
no sé no sé Manza ... a ver con qué nos sorprenden esta vez ... como dice un colega, la opo es como un huevo kinder, que viene siempre con sorpresa!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24777

Aixi m'havia confós amb les proves de la opo per Bombers de Barcelona, ja que havia llegit que no et podies emportar l'examen. Merci per la informació. Per cert, vosaltres aneu a totes o us centreu en una en concret? Hi ha moltes diferències en el temari de Gene i Barna, per exemple?

Rampanat, moltes gràcies pels ànims, però jo només faig 40" al pajarito i em tremolen les orelles! :D És que fins ara l'esport el feia per pura afició i ara m'he de posar les piles a tope, a veure si em curro unes abodminals com l'Aznar de las Azores... www.20minutos.es/noticia/487558/0/aznar/musculatura/italia Ja us fregiré a preguntes sobre aquest (no sobre l'Aznar, sinò sobre les físiques) i altes assumptes properament... us en fareu un fart de mi :lol:

Salut!

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24778

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Bua l'aznar, res res joice, tu perque no coneixes a climber

Es la meva ídol, una super furmiga atomica, mes forta que l'A18 , que qualsevol androide de bola de drac, el dia que no esta inspirada, que esta tristona, que ha dormit malament, que te tendinitis i tots els mals que et puguis imaginar, nomes fa vora 1'40" al pajarito perque et fassis una idea de aquesta especia rara en perill d'extinció.

Més inteligent que qualsevol cientific del mon, les seves "super sesions de biblio" li serveixen per no baixar del 8 al teoric i passar fins al psico mes assessino del mon que ni els astronautes de la NASA el passen

Super sesions de biblio = Igual a anar a la biblio a la caça de tios buenos i a fer l'spiderman per les estanteries.

Jo estic segur que morfeo la va cagar pensan que tracker, aish vull dir a Neo ( aquest traker ja el coneixeras tambe ) era el elegido, la elegida era Climbitry.

Et deixo aqui una foto que li vaig fer amb el mobil a aquesta ultima convo de Barna quan saltava al circuit d'agilitat, es per flipar.

I love you climbitry , jo de gran vull ser com tu

Temps de càrrega de la pàgina: 0.223 segons
Gràcies a Fòrum Kunena