Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24779

joice, jo fa un any i poc també feia 40" i a base d'entreno a bcn vaig fer 1' 24". no és molt, però tampoc he entrenat tant a saco! Segur que en 4 mesos, que es el que deu faltar per les fisiques com a molt poc et pots treure més d'un minut, això si, hauràs d'entrenar a saco!
No crec que hi hagi molta gent que només es presenti a bcn o a gene. Jo em presento a tot! l'objectiu és ser bomber!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

novetats 76/09 fa 17 anys 6 dies #24781

Joice va escriure: Jo estic absolutament verd encara, així que ni em plantejo de presentar-me. Si tingués ja el permís C ho faria per tantejar, com suposo que ja heu fet abans molts de vosaltres, però vaja, que no és el cas.

Em penso que no és possible endur-se una còpia de l'exàmen per tenir-lo com a material d'estudi però aquí és on em pregunto... seria possible que entre els usuaris del fòrum que us presenteu es pugués recopilar el major nombre de preguntes i respostes per, entre tots, reconstruir l'exàmen?

Sí, ja sé que demano molt, però podria ser molt útil per a tots. O potser no tenen costum de repetir preguntes?

Jo només podria col·laborar recopilant el material i donant-li un format final, per exemple un pdf o similar. :oops:

Sort!

joice el carnet C tel pots treure en 15 dies...Tot depen de les ganes ..i de la pasta ..es clar!

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24782

climber va escriure:
Víctor, el borrador de la nueva ley circula por ahí, pero no afectará a esta opo.

.

Donde lo puedo ver vía internet???? Gracias!!!

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24786

Joder!! Y yo con una tendinitis en el hombro, que en vez de pajarito parezco una jamón de Teruel cuando me cuelgo. No aguanto ni 40 segundos!! Tengo el esfínter que no me salen ni los gasesss!! Climber, ayúdame!!!!
Por cierto Joice, la teórica del C en una semanita se puede sacar, es muy sencilla. Luego las prácticas ya depende de la disponibilidad del camión. También se ha de tener en cuenta que en todo Agosto no se hacen exámenes (ni teóricos ni prácticos), es lo que tiene ser funcionario :lol: de la DGT. Te recomiendo que lo pruebes igualmente. Yo también estoy muy verde, más que Hulk pero con más bíceps :lol: pero voy a intentarlo.
Bueno, valor y al toro. Nos vemos en las opos.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24789

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
Fa poc que estic opositant i em vull presentar a aquesta per veure com es. Hi ha límit de presentacions a les oposicions?

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24790

AlbertRJulia va escriure: a poc que estic opositant i em vull presentar a aquesta per veure com es. Hi ha límit de presentacions a les oposicions?

Q vols dir amb limit de presentacions??? Si hi ha un número màxim de sol·licituds??? No
El q si hi ha és un termini de presentació d sol·licituds a partir del dia seguent d sortir les bases.

Una altres cosa, aquest any l'opo serà molt més ràpida q els altres anys oi, ja q en teoria el febrer comença l'escola pq a l'estiu els 176 nous bombers tenen d'estar col·locats als parcs.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24794

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Jajaja, nono perdona, no m'he explicat bé, em refereixo a si em limita a l'hora de poder-me presentar a les següents oposicions

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24795

Vols dir q per exeplme cada persona disposa de 3 opos per entrer i un cop fetes ja no es pot presentar més oi???
Doncs no, et pots presentar tants cops com vulguis, només faltaria.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24796

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Aixo mateix, moltes gràcies. A mi també m'hagues extranyat per ves a saber... seria un despercidi d'intent ja que només em presentaré per tantejar el tema

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24798

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Ahora que el Murciélago ha revelado mi auténtica identidad, es el momento de haceros partícipe del mensaje que Morfeo me envió:

"Se avecinan tiempos difíciles, Climbitry. El oráculo de DOGC así lo vaticina. Una feroz y sanguinaria batalla se desencadenará entre nuestra comunidad de opositores de forma inminente. Gencat pretende reclutar a 167 de nuestros superguerreros; y sólo aquellos que demuestren ser los mejores serán los elegidos. Nuestra comunidad entonces enloquecerá, será capaz de hacer cosas innombrables con tal de llegar a ser uno de esos 167. Trampas, calumnias y malos rollos acaecerán entre nuestros congéneres.

Para evitar tamaño desastre, te hemos elegido a ti, a vosotros, Climbitry. Tu misión será intentar que corra la mínima sangre posible. Abrir los ojos a los habitantes de nuestro virtual planeta Bombersmatrixpuntoes, para que comprendan de una vez por todas que la lucha no debe ser entre nosotros, pues formamos parte de un mismo barco que va a la deriva, sino contra los llamados HombresNegrosDelTribunal, los auténticos y únicos enemigos a vencer.

En tal ardua misión no estarás sola. Te asignaremos a nuestros mejores superguerreros, para que juntos volváis a instaurar la paz y alegría a Bombersmatrixpuntoes: Rampanat, no hay quien le supere en ingenio; cuando no sepas qué hacer o qué decir, basta con que pronuncies su nombre para que ipso facto asuma él el mando de la situación y lo solvente de la forma más ingeniosa habida y por haber. Tracker: insuperable su sentido del humor. Cuando alguien esté triste o abatido, basta con que pronuncie su nombre para que ipso facto diga alguna gilipollez digna de carcajada eterna (eso sí, seguro que se tratará de alguna guarrada). Firedepartment: es el mejor en ... en ... en nada, a decir verdad; a éste te lo asignamos porque aquí nos es un estorbo, es un tullido redomano de hipotálamo pegado; si te estorba en demasía, no tienes más que darle un parapente, que con lo gafado que está últimamente fijo que se estampa contra una valla o árbol y la diña.

Finalemente, advertiros que en vuestro camino os cruzaréis con enemigos que os criticarán, y amigos que os apoyarán. Sea como fuere, vuestras fuerzas no deben flaquear jamás.

Por Gencat '09.

Que la fuerza de Morfeo y Matrix os acompañe"

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24799

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Víctor, ni guarra de ónde la puedes encontrar ... ya preguntaré y te diré algo, ok? (y sino, me lo recuerdas, que a veces se me va un poquitín la pinza y me despisto ... jeje)

Eto, para aguantar más en el pajarraken, Rampa ideó una teoría de pedorretas propulsadoras infalible ... Dame un poco de tiempo pa que remene pol foro y te la paso ... verás tú cuánto aguantas ... riendo ... :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24800

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

enrakas va escriure: Una altres cosa, aquest any l'opo serà molt més ràpida q els altres anys oi, ja q en teoria el febrer comença l'escola pq a l'estiu els 176 nous bombers tenen d'estar col·locats als parcs.

Enra, eso ónde lo has oído? Si lo han dicho los políticos ... cacaaa ... que esos tienen menos credibilidad que Mr. Proper en un anuncio de loción crecepelos !

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24802

Ei, a mi també m'interessa la tècnica rampanat de propulsió per metà. Hi ha algun tutorial a la pàgina principal?

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24806

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Osti, ara exactament no se a quina tecnica es refereix Climber, soc monitor deportiu i clar... he passat tants trucos i tecniques per cada prova que no caic en quina astusia vol dir.

Un dia també hem van contratar per idear unes trampes mortiferes perque no passes les físiques i la tia va superarles al rollo indiana jones, el dia que t'aburreixis busca pel foro.

Pero bueno, pel pajarito en tinc una per aguantar 2 minutos tranquilament i no t'has de matar ni al gimnas, ni a casa fen exercicis isometrics... res de res, tu vida normal i el dia de les proves a les 8 del matí et veus 19 coca-coles de 0,33 cl. ( 20 no, ja que si no vomitaries a la navette, no arrodoneixis )

Es pura física, amb les 19 coca-coles se't queda la panxa plena de gas. Com tu saps... o sabrás quan estudiis, el gas es menys dens que l'aire, aixi que tendeix a pujar ( com els globus ).
Aquests 5 kilos de gas que portaras amagats a la panxa tiraran cap amun i fan doble efecte, com si pesessis menos y t'astiguessin aguantan per la cintura.
Tranquilament veuras com arribes al 1´30" i llavors quan et comenssis a carigolar a la barra es qüestió d'administrar-se els gasos i anar-los expulsan pel culet amb una mica de força perque propulsin cap amunt.

Amb aixo rascaras entre 20 i 30 segons mes. No et fassi vergonya el soroll, pensa que es la teva plaça la que t'estas jugan, passa de l'examinador i tranquil que a les bases no fica res de que tirar-se pets sigui cul ... aix vull dir nul .

Bé, provau de tan en tan , mes que res per saber treure partit als últims segons i ja m'expliques.

sort :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

novetats 76/09 fa 17 anys 5 dies #24807

EYYYYYYYY KIN SPORT PRACTIQUESSS???FARAS L´IRONMAN DE BARNA?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena