Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29611

• AlexRuizAR
  • Avatar de AlexRuizAR Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Hi ha algú que estiguès en aquesta aula? Ho dic pel problema que hi ha hagut amb el tema "Psicotècnic resta 1/4 part"

Pels que no s'han quedat fins el final, ens han comentat que fem un escrit al Tribunal de la convocatòria explicant el que ha passat per possar-hi mesures.

Si hi ha algú que estigui al corrent d'això que em faci un privi i parlem. Havere si hi ha algu que sapigua fer ven redactat l'escrit aquest....

Ens han dit que quants més de l'aula ens queixem millor, que és una falta greu...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29612

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Alex pots comentar que ha passat?

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29614

El psico restava???? :shock:

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29616

aLeXiTuh que se'ls hi ha escapat algo que restaba el psico?
explica't be si us plau que aixo es important :)

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29636

Bones gent.

Jo estava a la Aula 4. Explico el que ha passat.

La senyora que explicava l'exàmen de psicotecnic ha llegit les instruccións i ha dit: "el tribunal no aconsella que respongueu les preguntes aleatoriament". Al dir això es suposa que resta sino pq ho diuen i ho remarquen (hem pensat tots)

Un cop ha dit això la hem presionat preguntant-li si les respostes incorrectes restaven o no i finalment ella ha dit TEXTUALMENT: "les que deixeu en blanc no resten i les incorrectes resten 0,25 d'una bona". TEXTUALMENT!!!!

El que no sabem és si es veritat, si la dona s'ha confòs amb el temari (que si que resta), si ha dit el que no havia de dir, si la molt P***AAAA s'ha equivocat, o si és una cosa que es decidirà al veure els resultats. La cosa ha anat així.

Al final ens hem quedat sense saber si resta o no i amb aquesta història... La veritat una putada pels que hem estat a la aula 4 pq tothom ha contestat com si restes, que és el que ens han dit.

el meu correu per contacte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Saludus

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29648

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hoa joaquim, no sé si tu t'has quedat fins el final, però després ens han dit que anéssim a l'entrada que allà estaven els caps, i un altre cop NO ha sortit de les seves boques que restava, però ens han fet entendre que NO RESTAVEN, així que ens han dit que el que havíem de fer era entregar tots un escrit al departament territorial destinat al tribunal de la convocatòria.

Jo he fet un escrit, pel qui el vulgui que m'ho digui que l'envio per mail, només caldrà afegir les dades i entregar-ho

No el puc ficar aquí, no sé que passa que l'enganxo i quan dono a "Trametre" se'm queda la pantalla en blanc..

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29650

aLeXiTuh va escriure: Hoa joaquim, no sé si tu t'has quedat fins el final, però després ens han dit que anéssim a l'entrada que allà estaven els caps, i un altre cop NO ha sortit de les seves boques que restava, però ens han fet entendre que NO RESTAVEN, així que ens han dit que el que havíem de fer era entregar tots un escrit al departament territorial destinat al tribunal de la convocatòria.

Jo he fet un escrit, pel qui el vulgui que m'ho digui que l'envio per mail, només caldrà afegir les dades i entregar-ho

No el puc ficar aquí, no sé que passa que l'enganxo i quan dono a "Trametre" se'm queda la pantalla en blanc..

Doncs estic totalment d'acord en fer l'escrit si haig de fer alguna cosa m'ho dius. Tens el meu correu o sigui que m'el pots enviar i dir-me que haig de fer. Jo estic a Barna.

A veure si surt més gent de l'aula 4 (sembla el titol d'una peli de por ( AULA 4)

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29653

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29655

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29656

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Com que no puc deixar aquí escrita la queixa, la deixo en una imatge, qui de totes formes vulgui la queixa en .DOC o en .PDF que m'ho digui (millor per privi que sino no m'entero de tots..)

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29659

Merci per currar-t'ho, a veure si hi ha sort

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29660

Jo crec que si reste, ha de restar per tots.

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29662

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

matorral va escriure: Jo crec que si reste, ha de restar per tots.

el problema es que ha de ser igual per a tots, si ara fan que restin a tots, tots aquells que han contestat a bolla al final surten malparats, aixi que no poden fer això així com així...

Edifici 696 Aula 4 fa 16 anys 6 mesos #29677

Bones tardes amics meus tots.

Anem a pams i siguem OBJECTIUS.

Sí és cert que en una aula, la responsable ha dit que restaven punts per resposta errònea, però en les demès aules no s'ha dit textualment però sí s'ha donat a entendre amb l'avís que tots hem escoltat de que "el tribunal recomana no respondre aleatoriament",amb aquesta premisa, TOTS ens hem acollonit més del q estavem i TOTS hem suposat que sí restaven. Per tant, entenc que estem en les mateixes condicions.
Diferent haguès estat si a vosaltres us haguèssin dit q NO RESTAVEN, i llavors, contestant a "boleo" se us follessin per contestar malament (per restar), però si TOTS els de la convocatòria hem contestat només les que estavem segurs per por a restar... no entenc on veieu la desigualtat.

Us comento això pq la resposta del tribunal anirà per aquí...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.242 segons
Gràcies a Fòrum Kunena