Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58829

jo soc baixa casi segur, em presentaré pero porto 7 dies malalta i a 0 esport... ho faré molt malament

suposo que hi haurà més gent igual de pringada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58830

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16

laura.aba va escriure: jo soc baixa casi segur, em presentaré pero porto 7 dies malalta i a 0 esport... ho faré molt malament

suposo que hi haurà més gent igual de pringada

Tranquila que d'aqui a dos setmanes tens temps d'estar totalment recuperada. Tot i que es millor apretar l'ultim mes la majoria del benefici el guanyes els mesos previs.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58831

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
He tret les estadistiques de BBVV per especular una mica mes fi, aixo suposant que van treure un deu a les altres proves que es el mes llogic:

Total aptes: 464

13,5= 46 aspirants 9.91%
13= 33 aspirants 7.11%
12.5= 48 aspirants 10.34%
12= 58 aspirants 12.5%
11,5= 50 aspirants 10.77%

Amb aquestes dades es pot especular una mica mes. Jo continuo dient que no crec que hi hagi tant nivell com a BBVV ja que la majoria de gent que va arribar a fisiques era gent que ja porta anys d'oposicio, com a minim els de la meva area i els meus coneguts, i la gran majoria ja estan ficats a AOF.

Tambe podria ser que siguin les ganes de que no sigui tan alta el que em faci creure aixo, ja que un servidor encara no es un semideu i fa un humil 12/12,5 jeje

Anims i gas!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58836

Jo el que veig (amb molt respecte a tothom) és molt poca vocacció... conec més d'un, dos, tres i quatre persones del meu entorn que s'han apuntat perque els hi han dit que els horaris estan moltbe i guanyes 4.000€ a l'estiu... se que la meva opinió és una mes, que cadascú fa el que vol i és totalment lícit, hi haurà gent que pensara igual i molta que no però com a minim em quedare agust: señors/es que us presenteu perque si, pels diners o perquè us aborriu a casa, no toqueu els pebrots i deixeu aquesta feina a qui la sent desde petit, a qui s'emociona cada cop que passa pel davant d'un parc de bombers i a qui esta disposat a deixar-se la pell i els collons per aqueata feina.
També vull dir que m'agradara veure tots aquets 13'5...
Molta sort i bons entrenos a tot aquell/a que estimi la feina de ser bomber avans inclús de ser-ho, l'esforç i la passió acaben tenint la seva recompensa, als altres enfí.... Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: El_noi_del_sucre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58837

Sí senyor! conec bastants casos que pasa el mateix, s'apunten per fer una feina a l'estiu com qualsevol altre...jo porto dos anys intentant entrar perquè el meu somni és ser bomber i hi estic molt posat en el mundillo i m'apassiona. Em fa rabia que possiblement entrin gent que tregui un 10 però no estimi la feina. Però això és una raó més per anar a per totes! Visca la REG!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: India Mike, El_noi_del_sucre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58838

Bon dia una pregunta el certificat medic que faran penjaran un model com van fer ales proves de manteniment o val el mateix??
Molta sort a tots els que es presenten per vicació.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58839

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Pero això no es culpa de la gent que s'apunta per fer uns diners a l'estiu, sino de convocatories per no buscar un perfil a l'hora de fer el proces de sel.lecció.
La gent aprofita les oportunitats que té, tal com fariam tots.
Ens hauriam de queixar mes a convocatories i currarnos mes el 13.5 que cagar-nos en els demes aspirants (cosa que jo tambe he fet).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: India Mike, El_noi_del_sucre, roger_35bg

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58840

Això penso jo. Aquí no medeixen una passió per la professió sinó unes aptituds. I sino el dia de la prova aneu al evaluador i li dieu que estimeu més la feina que el que ha reventat la course Navette.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58841

El que haurien de fer és una prova teòrica prr complementar. Enlloc més entra gent de reforç per les campanyes sense formació específica.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: India Mike

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58842

hola a tots un par de dubtes que tinc si vaig marca la regio de girona sabeu quin dia son les probes el 28 o el 29? I per acabar cal portar el certifiat medic aquell mateix dia i el merits? moltes gracies i gas a tothom!!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58843

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Doncs si, un teoric ens hauria premiat als que ja portem temps volguent entrar en aquest mon, suposo que sera millor fer-ho aixi i que entri gent sense cap tipus de vocacio que nomes voldran la pasta i ferse 4 selfies amb el camio.
Aixo i mes d'un forestal que no podra ni amb les manegues ni picar amb la pulaski.

No m'agrada fer mala sang pero no entenc en que pensen, que despres per conductor et fiquen un temari que deu ni do.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899, El_noi_del_sucre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58844

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Als ADF n'està ple de "bombers vocacionals", així que ja sabeu que fer si no podeu correr.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58846

S'ha de ser gandul per no fer clics enrere...
Noi si saps que sha respos mira-ho tu mateix i informa't tu mateix que per aqui hi ha sobreinformació del que vulguis inclus a gencat.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chicony

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58852

Bones! Algú sap com s'ha de presentar el carnet de conduir per tal que meriti? S'ha de presentar una fotocòpia conpulsada?

En el cas del certificat de català, ha de ser compulsat per davant i per darrere?

Gràcies

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58855

Els mèrits s'han de presentar després dels resultats de la primera prova i convocatoria de la segona, s'ha de portar fotocopia del carnet de conduir (o certificat de català o cualsevol mèrit) i original per a que el dia que es presenti tho compulsin al moment si no m'equivoco.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.217 segons
Gràcies a Fòrum Kunena