Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58796

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Capo d'on treus que algunes regions comencen el 29 de Maig? quines regions en concret?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58798

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Una pregunta més a les moltes que s'han fet...

Si la 3era setmana de juny es publiquen llistes definitives... I després s'ha de fer tria i bla bla bla bla... Quin dia és començarà i amb quants dies de marge respecte al fet de saber que tens plaça?
Perquè en el meu cas necessitaria per anar bé.. Els 15 dies de protocol per marxar de la feina on sóc ara...

Alguna idea o algú ho ha demanat a convocatòries?

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58799

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

u1063636 va escriure: Capo d'on treus que algunes regions comencen el 29 de Maig? quines regions en concret?

Això ens van dir a les fisiques:

Girona,Lleida,Metropolitanes: 29 de maig al 29 d'agost
Tarragona i Terres de l'ebre: 25 de juny al 25 de setembre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58800

Veien com aniran els terminis, si aconsegueixo plaça ho tinc clar, cap a Tarragona o Terres de l Ebre. Almenys alla podre treballar 3 mesos. Ens els altres casos seran 2 mesos nomes...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58801

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

Jan1899 va escriure: Veien com aniran els terminis, si aconsegueixo plaça ho tinc clar, cap a Tarragona o Terres de l Ebre. Almenys alla podre treballar 3 mesos. Ens els altres casos seran 2 mesos nomes...

A Tarragona hi han 12 places per cobrir, i Terres de l'Ebre casi 20.

Ànims!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58802

capo2 va escriure:

Jan1899 va escriure: Veien com aniran els terminis, si aconsegueixo plaça ho tinc clar, cap a Tarragona o Terres de l Ebre. Almenys alla podre treballar 3 mesos. Ens els altres casos seran 2 mesos nomes...

A Tarragona hi han 12 places per cobrir, i Terres de l'Ebre casi 20.
Ànims!

Collons...sera dificil haha be, a veure si amb el 10 a la navette i el punt extra en faig prou :blink:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58803

A girona, amb un 13,5 del navette més 0,5 es possible entrar aquest estiu? com ho veieu?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58804

Julio va escriure: A girona, amb un 13,5 del navette més 0,5 es possible entrar aquest estiu? com ho veieu?

Molt negre, triar plaça amb un 10,5 i més a Girona ho veig molt negre

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58805

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6

omauri va escriure: Bones, una pregunta. Fa 3 anys que vaig acabar el batxillerat, pero el certificat que t'acredita que tens el nivell C1 de català el vaig anar a buscar la setmana passada, data del 5 d'abril, ja que fins ara no l'havia necessitat. Es considera igual com a vàlid a l'hora de presentació de mèrits, o al haver-se expedit passat el 27 de març (fi de presentació de sol·licituds) no el tindran amb compte. Moltes gràcies.

A mi també m'interessa saber això, perquè estic igual que tu, fa 5 anys que vaig acabar batxillerat però mai havia demanat el certificat del C1.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58806

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si el batxillerat está acabat abans del 27 març de 2017, no tindreu problemes... Ara no us encanteu per demanar el certificat perquè a vegades es fan de pregar.

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58807

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6

ungoliath va escriure: Si el batxillerat está acabat abans del 27 març de 2017, no tindreu problemes... Ara no us encanteu per demanar el certificat perquè a vegades es fan de pregar.

Buf, així salvats, perquè té pinta que aquest mig punt el necessitarem i ben necessitat jaja
Merci!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58808

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sobre les notes de tall i demés, em sembla que es parlar per parlar ja que no tenim cap referència vàlida.

Les notes dependran del nivell físic i dels mèrits (evidentment) de la gent que ens presentem... Però sóc incapaç de dir quants veterans hi ha entre les 2400 sol·licituds... I quants machaques faran 13.5 a la navette...

Dita aquesta obvietat, no sé com ho feu per dir que amb 10.5 es podrà entrar o no... Si els veterans fan tots un 13.5, la nota de tall será de 12 o mes suposant que son més de 180... Pero si no fan 13.5 o només són 50 veterans... Doncs la cosa baixarà...

Crec que és parlar per parlar...

Apreteu les dents i ja es veurà com acaba... Potser hi ha sorpreses
Però

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58809

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Jo el que flipo es com parleu de fer un 13,5 a la navette, com si la gran majoria ho aconseguira. A les ultimes dos opsisicions diria que nomes un 10% de la gent va arribar a aquest palier, i estem parlant de gent que ve preparada amb bastant temps de marge.

Tambe podria ser el que es comenta que vindran molts nanos d'altres mons a reventar la nota, pero igualment dubto molt que hi hagin mes d'un 5% dels convocats que arribin al 13,5

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58810

Una cosa Ungoliath. Al meu certificat de catala posa la data en que ha sigut expedit, no si el tenia desde que em vaig treure l ESO ara fa 17 anys, per tan, crec que el que compta aqui es quan fa que has aconseguit el certificat amb data del X.XX.XXXX...ells no sabran quan vas acabar l ESO, el Batxiller, etc...perque no ho posa, tan sols posa la data d expedicio. Es com si jo l hagues anat a buscar fa un mes i una persona de 30 anys fa 1 mes que s acaba de treure l ESO perque pel que sigui ni el tenia i demana el certificat, els dos tindrem el mateix sense cap diferencia, els dos tindrem el certificat amb la mateixa data d expedicio i un que ja te l ESO fa anys i no l ha demanat sera com si no el tingues. Es un merit mes i si la data del certificat es despres del 27 tararut...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58811

Es comenta que el audio bó de la prova física es un del Youtube "course Navette català" Tothom pensa el mateix? A 12 paliers no deixa passar ni 5 segons entre senyals sonores...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena