Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58879

aleixrc7 va escriure: Hola bones a tots,

He estat entrenant amb diferents testos i el que vau comentar de "course navette catala" del youtube, realment té un ritme bastant més intens que la resta. És aquest?

Gràcies

osti jo també he estat entrenant amb un que té un ritme inferior. Al palier 6, per exemple em dona per fer 9 llargs, i amb aquest del youtube en té 10.

Quin mal de panxa que m'està agafant... jajajaja
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: aleixrc7

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58882

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Aixo fa pensar que hi haura alguna plaça mes de les que s'ha fet el calcul per aqui:

www.govern.cat/pres_gov/AppJava/govern/g...estal-lany-2017.html

Som-hi!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414, genisru

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58891

No us passa a vosaltres que somieu amb el pip pip de la course navette..? jajaja

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58893

Pel que fa a la cursa navette, l'audio que posaran el dia de les físiques serà aquest que dieu de català i que és el més dur de tots. També el teniu en aquest portal penjat. Ho sé del cert perqué jo em vaig rallar preparant les opos de voluntari i el dia de les físiques vaig poder confirmar-ho.
Això si, aquest dia sempre es farà mig o un palier més del entrenaments

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58894

Pel que fa a la cursa navette, l'audio que posaran el dia de les físiques serà aquest que dieu de català i que és el més dur de tots. També el teniu en aquest portal penjat. Ho sé del cert perqué jo em vaig rallar preparant les opos de voluntari i el dia de les físiques vaig poder confirmar-ho.
Això si, aquest dia sempre es farà mig o un palier més del entrenaments.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58896

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6

emoi va escriure: Pel que fa a la cursa navette, l'audio que posaran el dia de les físiques serà aquest que dieu de català i que és el més dur de tots. També el teniu en aquest portal penjat. Ho sé del cert perqué jo em vaig rallar preparant les opos de voluntari i el dia de les físiques vaig poder confirmar-ho.
Això si, aquest dia sempre es farà mig o un palier més del entrenaments.

El de YouTube de "course navette català" i el d'aquí al foro es la mateixa gravació, és a dir el mateix home parlant i mateixa intensitat del pitido, però la del foro va més ràpid que la de Youtube... si poses les dues al mateix temps, la del foro poc a poc va avançant la de Youtube. Quina de les dues serà?
Em refereixo a aquestes dues:

www.bombers.es/storage/opositors/proves_fisiques/llancadora.mp3

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58897

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Mireu nois/es... Jo da molts anys que estic en aquest mundillo i ja us vaig penjar l'enllaç de la navette que faran servir. Però com també vaig dir, tant és si una et deixa fer 7 rectes en un palier i una altra 8... Ho compensarà en el següent... Perquè el test ha de ser d'1min per palier.. No hi ha res més a discutir. Si no compleix aquesta premisa és un test erroni.

Feu-ho amb la que vulgueu... Quan més dura us sembli millor... Així allà no tindreu sorpreses...

Bona Sort...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58898

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Ei, vosaltres quants paliers heu millorat des que vau començar a entrenar?
Jo estic tope rallat perquè acabo de començar i no em surt molt bé. Les putes frenades em destrossen viu.
I la veritat és que psicològicament també és dura.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58899

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

nissaga va escriure: Ei, vosaltres quants paliers heu millorat des que vau començar a entrenar?
Jo estic tope rallat perquè acabo de començar i no em surt molt bé. Les putes frenades em destrossen viu.
I la veritat és que psicològicament també és dura.

Malauradament la navette es una prova per mesurar la capacitat aeròbica i feu el que feu en 1 mes no aconseguireu cap millora substancial a nivell fisiològic... Ara si es molt entrenable el gir així com la capacitat de patir...

Busca la manera més econòmica per girar, procura no patinar, no frenar bruscament, canviar de cama a cada gir.. . Etc...
I a nivell de patir... Memoritzar les rectes que te l'últim palier que fas... I les del mig següent... Comptar les que queden pel màxim... I una vegada allà fer una compta enrere per les 5 o 6 del següent, a mi em va molt bé... I m'ajuda a exprimir les cames.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_35bg, nissaga

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58900

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Gràcies rebudes: 44
Millorar a la navette no és una cosa fàcil, jo us aconsello que no us centreu només en l'apartat físic, la tècnica i una bona mentalitat són igual d'importants que la capacitat física, amb una mala tècnica esteu rendint molt menys del que podrieu i no ens enganyem, si el coco ens diu d'abandonar abans de "morir" tampoc arribarem al nostre màxim...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_35bg, nissaga

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58902

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Gràcies rebudes: 40
Moltes gràcies pels consells. Per algú que comença (almenys per mi) es fa tot molt costa amunt i ve molt ràpid el pessimisme. Rebre feedback d'altra gent que ho està intentant dóna forces, us ho agraeixo.

Sí, jo crec que es tracta de morir fins la última que realment puguis. Jo plego abans i després em sento fatal, no sé si és que tinc mentalitat de vago o què passa.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58903

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Espero que avui o demà ja treguin les llistes definitives i la distribució per a la navette (però com posa previsió 4a setmana d'abril, podríem tenir la sorpresa de que ho facin dilluns vinent)... Per això us informo que el día 28 aniran els cognoms que comencen amb "V" i fins a mitja llista... Alguns no sabreu ben bé quin dia us tocarà però a molts altres ens ajuda a saber si dss o dv...

Em baso en això per dir-ho
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23, Jan1899, biodeps, gerpou, Arnaubou, jcd, Bomber.egara, koen, El_noi_del_sucre, bergini

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58905

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Algú ha trucat a convocatòries per saber quan publicaran llistes... La veritat és que més enllà de demà si em semblaria una mica tard.

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58906

jo e trucat ahir i avui i ningu agafa el telefon....

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58908

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Truques a aquest telèfon....? 935512739

Força i Constància
Temps de càrrega de la pàgina: 0.271 segons
Gràcies a Fòrum Kunena