Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58981

Bones, jo el que entenc es que x presentarte es necessari parlar/entendre catala o castella si tens el nivell de catala que demanen ja no fa falta que presentis el castella, pero algu que no tingui cap nivell de catala pero parli i entengui castella si hauria de presentarlo conforme te el nivell d'un dels dos idiomes que demanen..
Nose si sera aixis... salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58982

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
És necessari Acreditar els nivells bàsics de català i castellà...

El castellà s'acredita amb la nacionalitat espanyola, ja que al ser l'escolarització primària obligatòria es pressuposa que tots tenim el nivell.

El català no és així ja que si no has cursat els estudis a Catalunya, no tindràs el nivell demanat. Per això s'ha d'acreditar.

En cas de no fer-ho, et fan els exàmens per a que demostris que tot i no tenir els estudis com he explicat abans, domines suficientment les llengües.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps, alpo

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58983

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6
Més info sobre el culebron dels mèrits del C1...
Ja tinc el certificat i efectivament no hi consta data de finalització dels estudis. Truco a convocatòries per a veure que he de fer i diuen que l'única opció per a que conti el 0'5 és que al certificat hi consti la data de finalització dels estudis. Tocarà tornar al centre educatiu a veure si m'ho poden especificar...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58984

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Això és increïble... Espero que a l'institut t'ho facin
.. Són molt quadrats...
Com ja et deia a mi em van acceptar el llibre d'escolarització o el títol de batxillerat, no recordo.
De fet van ser ell mateixos els que van dir-me que el que m acredita el nivell C són els estudis i que el certificat només ho corrobora. És com si perdo el carnet de conduir i em fan un paper dient que s'està renovant fira de data... El carnet segueix essent anterior...

En fi... Bona sort
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: MartíLleida

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58985

A veure si aclarem aquest tema del certificat de català que ja comença a ser un embolic.
En el meu cas, tinc el certificat C de català, i en el mateix certificat hi consta el lloc i data del dia en que m'el van donar. AMb això suposo que tindria que ser suficient per a que l'aceptin, tecnicament en el certificat l'hauria de dir la data d'expedició.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58987

Jo crec que portaré el historial acadèmic de batxillerat on figuren les notes i una fotocopia per si tenen que compulsar a l'hora de presentar els mèrits, almenys ara encara no caldrà presentar tot per puntuar mèrits no?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58988

hola, creieu que demoren tant en el C medic per que volen fer ells una revisió tipus voluntaris o funcionaris?
sort divendres y dis,!!!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58989

bergini va escriure: hola, creieu que demoren tant en el C medic per que volen fer ells una revisió tipus voluntaris o funcionaris?
sort divendres y dis,!!!

La veritat és que ho dubto moltíssim, fer una revisió com la de funcis comporta una despesa gran de diners. Mai ho han fet, no crec que ho facin aquest any, jo veig que és més un tema administratiu de mala organització, si, segurament tenen feina amb altres processos/oposicions actuals, però lascosasdepalasssiovandespassssio. Ja queda res, a partir de divendres tarda podrem fer alguna valoració de les possibles baixes que hi hauran en les 2400 persones i el nivell. SORT I GAS
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bergini

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58990

Hola! El certificat de català encara no me'l tenen per el divendres. En cas que vagi allà podré fer la prova física i presentar-lo més endevant? On l'hauria d'anar a entregar? Gràcies

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58995

Jo crec que si no l'entregas, hauras de fer la prova de catala ho no se com s'ho faran.. estaria be que fos motiu d'exclusió no presentarlo farien una bona neteja.... se que es un rollo tema papeleo i tal pero si hi ha terminis s'haurien de cumplir ... vaja crec jo, sino els que no han tingut valor de mirarse les bases i veure que demanen certificat per deixadesa tenen una altre oportunitat...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58996

Motiu d'exclusio vui dir que lis fesin fer la prova del catala ,no que lis donguin un termini mes per presentar-ho

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58997

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

laura.aba va escriure: Hola! El certificat de català encara no me'l tenen per el divendres. En cas que vagi allà podré fer la prova física i presentar-lo més endevant? On l'hauria d'anar a entregar? Gràcies

La navette la faras sense problema...

Com i on hauras d'acreditar el català? això no ho sé... suposo que pots enviar-ho o entregaro personalment via registre... i sinó el dia de l'examen de català es pot entregar a l'aula on et toqui l'exàmen...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58998

Jo ho vaig entregar a una regió d emergències per BBVV
estigues tranquila

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58999

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63
"Molaria que això fos excloent,...es ara una bona criba...blablabla"
No se perquè em fa l'efecte que no veurem tants 13'5 com al principi :lol:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59000

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Hahah com està el pati!
Jo el que no entenc és com fent 13.5 fa unes setmanes amb un àudio de la curs navette "oficial" de las opos del país basc porto una setmana que no paso del 12 amb la de àudio penjada aquí (en català).
Va dieu quants paliers feu que m'agrada la pressió :P!
ÀNIMS ANIMALOTS!!!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.218 segons
Gràcies a Fòrum Kunena