Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58960

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6

ungoliath va escriure: Què t'han dit?

Ho he posat just al missatge anterior al teu jaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58961

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Ups perdó... Havia quedat darrera la meva resposta...

Bueno doncs me n'alegro que no us posin problemes... A mi ja em semblaria absurd... Però vegades passen coses...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58962

Hola alguien sap si es pot canviar el dia de la prova em toca fer-la dissapte i voldria fer-la divendres a primera hora ja que tinc un viatge desde fa temps. Merciii

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58963

:lol: :lol: :lol: :lol: Quin Kaos, si canviessin dies d'examen a petició dels opositors...Som 2.000 persones, a molts ens trencarà el pont pero és el que hi ha.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58964

Xavi89 va escriure: Hola alguien sap si es pot canviar el dia de la prova em toca fer-la dissapte i voldria fer-la divendres a primera hora ja que tinc un viatge desde fa temps. Merciii

Que va noi, els horaris son els que hi han i n hi que et cassessis o haguessis d anar a un enterrament t ho canviarien...o anul.les el viatge o no podras fer la proba. Sort
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi89

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58965

Bones tinc un petit problema si tens el dni caducat no podras fer la prova divendres .tinc demanat dia però fins la setmana vinen no tinc el.dia .algù sap que puc fer???

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58966

Carnet de conduir o pasaport
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58967

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

bomber9 va escriure: Bones tinc un petit problema si tens el dni caducat no podras fer la prova divendres .tinc demanat dia però fins la setmana vinen no tinc el.dia .algù sap que puc fer???

Crec que ets de Lleida... Jo vaig anar allà directament, els hi vaig dir que m'havien donat cita previa per al cap d'un mes i que el necessitava per examinar-me del carnet de camió, i insistint una mica hem van donar hora pel mateix dia.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58968

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Ara vinc del meu institut de demanar el certificat del C1, i la noia m'ha dit que no et donen el C1, et donen un certificat d'equivalència del C1 però que no dóna punts a les oposicions, i que al certificat no consta la data de finalització dels estudis, només el dia d'expedició del certificat. Demà l'he d'anar a recollir, i si no surt res de quan vaig acabar els estudis tocarà tornar a trucar a convocatòries per preguntar que he de fer i si dóna el 0'5 de mèrits o no.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58970

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
És cert el que diu... És un certificat d'equivalència... Però equival al c1 nivell e suficiència...
En el meu nomes surt la data d'expedició del certificat...
I si dona els punts (en això la noia s'ha precipitat) ja que els punts són per nivell C1 o equivalent...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58971

Abans era només C, ara és C1 i C2, suposo que el C d'abans equival al C1. Si es presenta el certificat qu enomés posa C no posaran pegues oi?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58972

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Estic igual que tu Bravo 21, a voluntaris em va servir és a dir que per fer la prova div/diss imagino que servirà, però per punts no tinc p. idea...espero que si.
i per cert, creieu que tota la gent que no el porti no els deixaran fer la prova o seran una mica permisius..?? Jo crec que més d'un i de 50 no s'ha enterat, pot ser una bona retallada!:silly:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58973

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

Genís1414 va escriure: Estic igual que tu Bravo 21, a voluntaris em va servir és a dir que per fer la prova div/diss imagino que servirà, però per punts no tinc p. idea...espero que si.
i per cert, creieu que tota la gent que no el porti no els deixaran fer la prova o seran una mica permisius..?? Jo crec que més d'un i de 50 no s'ha enterat, pot ser una bona retallada!:silly:

Jo crec que deixar-los els deixen segur, altra cosa seria que els facin anar a l'exàmen de català o els hi deixin portar més tard per salvar-se'n...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58974

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A les bases diu exactament això...

Les persones participants que no acreditin el coneixement de llengua catalana i/o llengua
castellana seran convocades a una prova de coneixements, de conformitat amb
l’establert al punt 5.1.1.b). Es podrà presentar la documentació acreditativa d’aquests
requisits fins el mateix dia de la prova esmentada.

Per tant la prova física la faran encara que no portin res... després els citaran per a la prova de català, però si ho acrediten llavors no l'hauran de fer.

Salut

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58980

Bones gent, i per acreditar el castellà s'ha de portar algún certificat? Es que no especifica res

Temps de càrrega de la pàgina: 0.216 segons
Gràcies a Fòrum Kunena