Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59001

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Tyler Durden va escriure: Hahah com està el pati!
Jo el que no entenc és com fent 13.5 fa unes setmanes amb un àudio de la curs navette "oficial" de las opos del país basc porto una setmana que no paso del 12 amb la de àudio penjada aquí (en català).
Va dieu quants paliers feu que m'agrada la pressió :P!
ÀNIMS ANIMALOTS!!!!

Jijiji... La veritat és que Ojalá l'àudio que vaig penjar no sigui bo... I millori algo...

Jo faig 12 actualment...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59002

Jo vaig fer 13 a voluntaris fa 2 mesos i no he parat d entrenar, inclus mes que mai. Espero fer 13'5...vaja, els fare encara que reventi jaja si volies pressio aqui en tens :P :lol:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59003

Jo tb estic al 12, spero arribar a 12,5 almenys encara q sigui arrastranme...:P :P

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59004

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Ostras, es extrany, a mi me l'han fet al mateix dia (2 cops). Ves-hi en persona i reclama que el fagin ràpid, sinó em sona que un amic el va demanar a un altre centre.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59008

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Jo també faig 12, però espero treure algo més allà. Amb l'audio chungo, evindentment.

Una altra cosa que ja es va comentar una mica: la farem en grups de 50, crèieu que controlaran que tothom trepitgi la línia? Pot haver-hi factor sort...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59011

No podran mirar si els 50 trepitjarem la linea... :lol: ara, al palier 12 quedaran bastants menys i els hi serà més fàcil. Jo et recomano que quan no puguis més continuis fins que et fotin fora, mai se sap... jaja

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59012

ungoliath va escriure: És necessari Acreditar els nivells bàsics de català i castellà...

El castellà s'acredita amb la nacionalitat espanyola, ja que al ser l'escolarització primària obligatòria es pressuposa que tots tenim el nivell.

El català no és així ja que si no has cursat els estudis a Catalunya, no tindràs el nivell demanat. Per això s'ha d'acreditar.

En cas de no fer-ho, et fan els exàmens per a que demostris que tot i no tenir els estudis com he explicat abans, domines suficientment les llengües.

Llavors pel castellà amb el DNI n'hi ha suficient, no cal portar el llibre d'escolaritat, oi?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59013

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
A la opo de l'any passat van triunfar uns quants amb el tema dels testadors, jo vaig pringar al 13,5 el tenia a sobre i a la mínima em va fotre al carrer! Va com va... sort o mort haha!
Per cert, jo només n'he fet una navette oficial, estic amb el dubte del calçat 'm'intentare explicar;
- Si la superfície és la mateixa que a la opo, terra sintètic NO parquet, adhereix molt i s'hi fan els canvis de sentit bastant segur. Jo la vaig fer amb calçar de corre per asfalt ja que quan més d'un em va veure amb unes "voladores" (sabatilles amb poc perfil, toves i amb poc dibuix a la sola) em van dir que relliscaria. Desprès de veure l'adherència del terra vaig pensar que poder hauria sigut una bona opció però clar arriscar... buf.
Despres conec gent que va corre amb les de futbol sala, les típiques per fer el circuit d'agilitat (quina por que li tenia a la prova xD) lògicament més adherència, menys amortiguació etc.
Experts, veterans, runners.... si podeu, comenteu.
Moltes gràcies i sort a tot/es demà i dissabte.!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59014

A la de bv, era parquet, jo la vaig fer amb calçat d'asfalt i bastant be, sobre les bambes tipus futbol sala, al circuit mb pero jo ho vaig provar una vegada a la navet i si que als girs i sortides es nota, pero vaig acabar amb un mal de peus q no repeteixo... aixo depen de cada un despres clar.... :P
Tema testadors estaven bastant repartits pero a partir del palier 10 ja quedava molta menys gent i es fixaven mes!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59015

Jo tinc pensat fer la course amb bambes de futbol sala, m'he agafat unes amb força adherencia, potser massa, em fa por que en els viratges em quedi clavat :S

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59016

Jo també tinc aquest dubte, però crec que tiraré de les que faig servir per correr si l adherencia és bona. Tot i així portaré tota la sabateria a la bossa jeje. Tu rai, si vas fer 13.5 fes el mateix que la ultima!!!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59017

Bones!

A la navette i l'audio penjat al forum faig 12 (suant bastant la carn salada)... si l'audio de les proves fos més tranquil doncs millor que millor. Tema bambes de correr... a bbvv ho vam fer en terra de parquet (si no recordo malament) i jo la vaig fer amb unes asics de trail running i no vaig lliscas ni quedam clavat ni res, tot perfecte.

Molta sort a tots!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59018

• chicony
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 47
Llavores, si et despistes i et retrasses nomes un instant ja et poden fotre fora?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59019

et fan un avis tipo: has de xafar la linia eh! i a la proxima ho fas i ja està... sol et fan fóra i veuen que et retrasses 1 metre o aixi...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chicony

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59020

Poder poden, pero crec que hi ha algun avis, si no arribas tavisen i a la seguent si que pots quedar fora ho almenys tinc entes aixo no mha passat mai
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chicony

Temps de càrrega de la pàgina: 0.191 segons
Gràcies a Fòrum Kunena