Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20645

• rocoba
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 1
Hola Companys,

Ús volia demanar ajuda per entrenar el pajarito, fa unes semanes algú em va contestar amb un entreno de correr, per cert, moltes gràcies!

A part d'anar provant de penjar-se cada cop més estona que més es pot fer?

Jo el que faig és fer nominades amb sèries de 10 reps o 12 depenen motivació, si algú em pogues dir una bateria d'exercicis amb l'ordre per fer-ho ,.. doncs m'aniria de conya!!!

A reveure això és molt dur!!! Molt dur!!

Salut!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20651

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Jo abans d´entrenar les proves em penjava fent dominades amb 15 kilos de lastre, i el primer dia que vaig provar el pajarito... 41 segons!!pfffff

La millor manera de practicar el pajarito es entrenar el pajarito! Jo no soc un expert en la matèria,per que la meva marca ara mateix es de 1.15, però no per esntrenar malament, si no per que em sobran( per les opos, es clar) 3 o 4 kilos, que els treure més endavant, i per que cada persona té més facilitats per una prova o altre.

El pes es primordial. Et diría que pots fer tres o quatre penjades diaries, però si un dia vas a tope, l´endemà fluixet..posa en el buscador: pajarito i veuràs que ja n´hi ha segur d´aquesta informació que vols.

En estos tiempos de crisis...........

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20654

Ei pues si que es molt dur aixo de la barra, em sembla que no hi ha un metode universal per millorar la prova, pero suposo que la qúestio es nar fent una mica cada dia, io fai en una semana uns dies series de dominades, 4o5x10, un altre series al 60-70 % del meu maxim i cada dos semanes o aixi fem un maxim, no se a vegades amb els braços mes oberts, mes tancats, jugant una mica pero no fer-ho tant aburrit, au a penjarse com pernilets!!!!!!!!!1

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20680

una pregunta, per treure un 10 en aquesta prova cuans minuts són?,per altra banda el que faig jo per entrenar aquest exercici es fenr domidades, jo faig 4 series de 12 i 15, sense lastre, i despres també intento fer el pajarito directament,peró estic molt d'acord que el pes es molt important en aquesta prova, cuan més pes tens més força has de fer, per tant, a aprimar !!! XDDD
salutacions amics.

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20684

di2007vad va escriure: posa en el buscador: pajarito i veuràs que ja n´hi ha segur d´aquesta informació que vols.

Doncs jo poso com fer el pajarito y em surt papiroflexia o enseñar a cantar als ocells :cry:

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20686

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Climbeeeeeer , ande estaaaaas !!!!! te gusta estar en todas y aqui que necesitan sin falta tus consejos y sabias palabras y no se te ve.

Venga va, aporta sabiduria

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20690

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Aquí climber saliendo de su jaula llena de apuntes para tomarse un kit-kat y responder a la llamada de su kerido mursiélago loko …

Cómo mejorar el pajarito y aguantar más? mmm … sé de alguna técnica de triple equis que emplean los monjes tibetanos hace más años que matusalén … :twisted: :twisted:

Dándote una respuesta más mundana y trivial, te diré que a nivel de usuario, la técnica de los pedetes que expusiste en su día me parece sin duda una técnica excepcional. A nivel avanzado, con la técnica de la sinergia de energías flatulentas los resultados pueden ser extraordinarisos. Para cualquier duda consultar el “buscador”, palabra clave “pedetes". No apto para hipocondríacos sin sentido del humor. :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20692

pufffffffffffffffffffffffffff jodeeeeeeeeeeeeeer climbeeeeeeeer jajajjajajajja yo creia k ivas a poner un entrenamiento de antebrazos para ganar resistencia, alguno de esos k haciais vosotros en escalada te acuerdas? jajja venga!

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20698

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sera jodida la tia, yo recomiendo hacer una recolecta entre todos y mandarla al Caribe a descansar, esta colapasada.

Bueno, yo seguro que no soy tan experto como esta supuesta superwoman que dicen que aguanta medio siglo colgada pero voy a aportar como entreno yo cuando decido ponerme las pilas y haver si a alguien le sirve de algo.

1 Dia a la semana: Entreno de Dorsales y triceps. Series de dominadas con peso y sin peso. 3 de cada. En total 6. Series entre 8 y 12 repes, depende del peso.

Otro dia a la semana: Series de pajarito, caliento bien y 20 segundos colgado 20 descanso , 3 veces seguidas con peso.
Luego 4 veces seguidas sin peso 20 colgado 20 descanso
Luego 2 veces sin peso 30 segundos colgado 30 descanso
Y normalmente aqui ya se me autodestruyen los antebrazos

Este 2º dia a la semana es el que voy cambiando el tipo de series en funcion voy mejorando.

No se si sera de los mejores entrenos o no, pero almenos me permite aguantar entre 1´15 y 1´30. En funcion la caña me meto ya que hay meses que dejo de lado el pajarito y solo hago dominadas para prevenir lesiones que no veas como se me cargan los codos y las articulaciones.

Au, haver si alguien mas aporta algo y entre todos llegamos al 3er nivell de super guerrer

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20708

Bones,
amb lo del pajarito segeixo un pla d'entrenament q em fan. Només porto un mes i de moment 3 dies al gim (2 ''maxacan'' esquena). De moment res d penjarme i aguantar, res d'aixo. Jo tinc entes q no es gaire bo fer maximes cada setmana i mes a tan messos vista de les proves.
Jo un cop al mes em penjo buscan el màxim.
Pel q fa el pes, pensava q era un problema pero ara crec q depen de la constitució d cada persona. Si peses pero no es xixa... Jo peso 80 kg, i fa dos setmanes em vaig penjar per primera vegada per fer el test i vaig fer 1'45''
Des del meu punt d vista, et recomano gimnas i dominades i mes endevant ja tindras temps de penjarte....ho dic pq fa un mes q entreno bastan especific per les proves, pero abans anava al gim per anar i suposso q m'ha ajudat molt a tindre un temps bastan bo(molt millor del q esperava) el primer cop q em penjo.
Apali

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20719

Jojder Enrakas esta de puta madre... tu ya tenias k estar fuerte eso seguro, pero hay muchos k dicen k lo mejor es gim y dominadas para pajarito. Pero esk hay tantos, tantos, tantos criterios... Ami mi entrenador me dice k pesas una vez a la semana, y pajarito 3 veces a la semana. Todavia no he mejorado mi marca maxima k hice el otro dia de 1'07'' pork acabo de empezar con el pajarito que estube jodido del hombro, ya dire si va bien o no. Podria dar alguien su experiencia de haber mejorado espectacularmente en 4 meses con algun entrenamiento? un saludo

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20725

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
A ver Rampa y Valiente si lo pilláis, que parecéis más cortos que el aplauso de una pulga :twisted: , vosotros creéis que si tuviera la fórmula mágica del pajarito estaría aquí dejándome la piel en la opo? :shock: Noooooooooo. Si la conociera la vendería a un para nada módico precio y estaría en el Caribe, en las Seychelles, en Senegal o a saber!!! (lo de Senegal es una broma dedicada a una persona … jijijijij). :lol:

No puedo recomendaros ningún ejercicio para mejorar porque no lo sé!!!! Valiente, en escalada el único entreno que seguíamos era estarnos horas y horas colgados de la pared!!. Ni pesas, ni ejercicios específicos para mejorar grupos musculares ni leches en vinagre. Eso sí, unas dominadas para rematar el entreno y pa casa.

Así que no me seáis más pesados que la carrocería del Batmovil y no me volváis a repetir la pregunta!!! :lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20727

EHHHHHHHHHHHH jajajajj vale valeeeeeeeeeeeee tranquila, lo k pasa esk te has dado por aludida mi pregunta no iva para ti lista jaja :twisted: He dicho haber si alguien, no haber si climber nos da la respuesta magica jajja. Aunque lo de practicar escalada en el rocodromo no es mala idea, seguro k va de perlas para el pajarito. Cuidate climber!

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20737

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mas o menos imaginaba esa respuesta de climber jejejje ya que yo hace añitos hice unas temporaditas de escalada y es cuando mas fuerte estuve en el tema y como dice climber lo unico que hacia tambien era estar colgado del rocodromo toda la tarde parriba y pabajo y haciendo el gamba que si ahora me cuelgo de un brazo solo, ahora del otro ...
solo faltava colgarme con la de entremedias.

4 dominadas de vez en cuando con lastre y poca cosa mas.

Asi que todo se resume en ... CONSTANCIAAAAA que les mongetes magiques de bola de drac no existeixen

AJUDA AMB ENTRENO DEL "PAJARITO"!!!! fa 17 anys 5 mesos #20763

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30

climber va escriure: A ver Rampa y Valiente si lo pilláis, que parecéis más cortos que el aplauso de una pulga :twisted: , vosotros creéis que si tuviera la fórmula mágica del pajarito estaría aquí dejándome la piel en la opo? :shock: Noooooooooo. Si la conociera la vendería a un para nada módico precio y estaría en el Caribe, en las Seychelles, en Senegal o a saber!!! (lo de Senegal es una broma dedicada a una persona … jijijijij). :lol:

No puedo recomendaros ningún ejercicio para mejorar porque no lo sé!!!! Valiente, en escalada el único entreno que seguíamos era estarnos horas y horas colgados de la pared!!. Ni pesas, ni ejercicios específicos para mejorar grupos musculares ni leches en vinagre. Eso sí, unas dominadas para rematar el entreno y pa casa.

Así que no me seáis más pesados que la carrocería del Batmovil y no me volváis a repetir la pregunta!!! :lol: :lol:

Venga climber que tu haciendo mas de 2 minutos algun consejillo podrias darnos, eres la "madame" del pajarito (en el buen sentido eh!)

Temps de càrrega de la pàgina: 0.237 segons
Gràcies a Fòrum Kunena